32. forduló, 34. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 7. 15h:06'
EZ A 38. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
39. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,40] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+137 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

kno 18 1 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 210.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

fog 61 219 elfogod a 61. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,40] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Scipio, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [113,40] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bíbor szulfagor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+3.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,40] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[115,41] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadtroll fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fémbontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával jól megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ryuku kopjával megdöfködöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő láncing felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [116,41] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Mosolyogva kidobod a nevetséges ork bérgyilász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt quwarg trófeát. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,41] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felfedeztél egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[118,40] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,40] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Octavianus II előtt. Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával többször eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 115.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [20 pontot használtál fel, van még 95.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 27 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 2, 18.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Kehes, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 (27) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 21 (29) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (20) Életpont: 319/244 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 15 (25) Varázspont: 329/89 Pénz: 5111 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 4/0 Pszi pont: 40/34 EFejl: 2
Eddig összesen 126 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 364 TP-t kaptál. Jelenleg 39 359 TP-d van. A következő szinthez még 8 641 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg szabotőr, kétfejű troll. A 29. fordulódban 33338 arany került a bankszámládra. 33838 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 12/6 (+35%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 12/0 (+32%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,40 mezőn táborozol
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 16 időszaki: 16

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/10 2. nyomkövetés: 2/68 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 7/24 (+13%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 4/55 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 5/30
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/68 (+6%) 12. taumaturgia: 11/9 (+24%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 5/55 (+20%) 17. szörnyismeret: 2/58 18. pszi: 5/28 (+103%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/50 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/50 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bolhakutya (#17) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kobudera (#8)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 6 (limit: 702), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 615.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1297 TU szükséges.)

Összsúly: 44.53 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
39
40
41
42
(112,40) alpesi tehenek (#91), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(113,40) bíbor szulfagor (#358), olvasztókemence (#86)
(114,40) mély szakadék (#154), oltár, bibircsók-óriás (#120)
(115,41) Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), vadtrollok (#70), fémbontó szójer (#150)
(116,41) oltár, élőholt quwarg (#202)
(117,41) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Fairlight oltár, gyilkos tetű (#116)
(118,40) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), 31. jellempróba
(119,40) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Elenios oltár, quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek