327. forduló, 329. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 29. 9h:09'
EZ A 463. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD
464. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


50 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,38] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Chara-din lényének egy jelentős része. Egy bársony övsálat, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy árnytündér messiás trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 61 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre sárga. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mászó-karperecet, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy márvány sárkány trófea, egy Quwaxotix trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Cuchalain. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát.
A 4. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törp sisakot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rőtszakállú Odin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét.
A 7. napon összeakadsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törp sisakot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 10. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy bársony övsálat, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wiftohi el Dohren. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
A 11. napon összeakadsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törp sisakot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 11. napon összeakadsz egy kopasz, piros szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wartburg Tourist. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 15. napon összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Tharr Keresztjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Shengoroth trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 15. napon találkozol Wiftohi el Dohrennel. Fairlight leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy bársony övsálat, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 16. napon összeakadsz egy hollófekete hajú, homokóra szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyszőttest, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Yuin gyöngysorát visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Eam'err. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve ment.felfrissülés. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Végre megismerted Árnyéktáncos (1102. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Szent Pörölyt (ld. enc.) és törpe bakancsot (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-30 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

* 3. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 9. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 10. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

a 2 5300 20 átadod a 2. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

h 504 használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 532.]

bb 456 1 beraksz a bankba a 456. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[365,39] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [366,40] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szubreális vámpír. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szubreális vámpír jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}


Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egy gyerek van vele! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [367,41] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy lélekelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[30 pontot használtál fel, van még 502.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
44 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Elrakod. Egy kiválóan álcázott helyen találsz 1 ametiszt medált [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 482.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[368,42] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő aurapollátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor jobb szárnyát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aurapollátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az aurapollátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [369,43] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy Mnebolath. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Mnebolath testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 93, gyógyulás: 11, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [370,44] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hmm, csak egy Mnebolath. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Biami kvazárlándzsával eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 97, gyógyulás: 12, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+197 életerő.) [75 pontot használtál fel, van még 407.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Jó szimatod van! Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 387.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[371,45] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?


(Továbbmész...) [372,46] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.


(Továbbmész...) [373,47] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy különös vadászházat. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz vadásznyakörvet. (ld. enc.) [30 pontot használtál fel, van még 357.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megnézed, mire bukkantál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 337.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[374,48] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy árnylord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy sziklaskorpió trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 327.]

bpb 10 bef. parancs berakása: 10

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
[A parancs tárolásra került.]

in 4102 328 434 leírod a 4102. kalandozónak a 328. szörnyet a 434. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy márvány sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 3796 328 434 leírod a 3796. kalandozónak a 328. szörnyet a 434. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy márvány sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

in 4144 328 434 leírod a 4144. kalandozónak a 328. szörnyet a 434. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy márvány sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad csontpálca. [10 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 8. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy spagulárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 9. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 178 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 23, 25.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 469 pontot. A következő körben tehát 669 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY)
A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki.

TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.

KÜLÖNÖS VADÁSZHÁZ (1684. TEREPTÁRGY)
Soha nem gondoltad volna, hogy a Sötét Földön egy vadászházba botlasz. Különlegesebbnél-különlegesebb trófeák díszítik a ház falát. A kunyhó gazdája - egy idős elf - mosolyogva jön eléd. Beszédbe elegyedtek. Kiderül, hogy már hatszáz éve itt lakik, és tökéletesíti a vadásztudományát. Van néhány tárgy, amire már nincs szüksége, és szívesen odaadná az arra érdemes vadászoknak. A legegyszerűbb ilyen a vadásznyakörv.

VADÁSZNYAKÖRV (1680. TÁRGY)
- Egy jó vadásznak először is jól kell érteni az állatokhoz - mondja az elf. - Ez a nyakörv meg van bűvölve. Ha viseli egy állatod, amelyik tud vadászni, akkor kiélesedik a hallása és a látása, így több zsákmányt fog neked ejteni, a tojást tojó állatok nyakába akasztva pedig azok többet tojnak! Tudod, az a fiatal mágus, aki a nyakörvet alkotta, elég furcsának tűnt. Már a neve is különös volt, valami Blounther. Szívesen neked adom cserébe három csalánkoktélért. Ha nem vagyok ott a főzésénél, akkor könnyebb lesz lenyelni.
A vadásznyakörv elég ha nálad van, mindig a vadászásra idomított állatod fogja hordani. Ha meg akarod szerezni magadnak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1680 parancsot add ki a különös vadászháznál. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 328. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 35 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 66 Menekülés: 40 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 331/271 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 45 (48) Varázspont: 520/35 Pénz: 265 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 170/53 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1119 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7354 TP-t kaptál. Jelenleg 603276 TP-d van. A következő szinthez még 196724 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, őrült varázsló, Mnebolath. A 327. fordulódban 5183 arany került a bankszámládra. 5208 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 21/22 (+14%)
vágófegyverek: 22/32 (+1%) ütőfegyverek: 13/34 lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 13/56

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (50%) << mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/7 (+33%) 2. nyomkövetés: 52/98 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/75 5. csapdakészítés: 23/16 6. csapdaészlelés: 5/50
7. gyógyítás: 55/30 (+23%) 8. titkosírás: 14/98 9. felderítés: 39/78 (+33%)
10. szörnyidomítás: 10/95 11. teológia: 32/76 (+22%) 12. taumaturgia: 21/1 (+4%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 55/55 (+34%)
16. szörnyismeret: 23/87 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 30/18 21. úszás: 16/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 1 aranypikkely (#415)
1 aranytermő ládikó (#504) 2 gyöngymangó (#135) 15 kaja (#2)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fűszertartó (#210) 1 remák szív (#264) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(365,39) Chara-din fattya (#236)
(366,40) művészi porolit (#720), szubreális vámpír (#223), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(367,41) nekrofun (#173), lélekelementál (#319)
(368,42) aurapollátor (#222)
(369,43) Mnebolath (#237)
(370,44) Mnebolath (#237)
(373,47) különös vadászház (#1684)
(374,48) árnylord (#342), művészi porolit (#720), Ravashack (5188. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.

Üzenet küldése a karakternek