Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 8. 9h:12' EZ A 324. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 325. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
Tankcsapda védekezésképp villámgyorsan felhúz egy védelem tűz ellen varázst. Vad Dáin Xantox egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Fist Fighter mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Fist Fighter életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Qpica védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Qpica védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Tisztítótűz a biztonság kedvéért felrak egy védelem tűz ellen varázst. Tyr Rigel gyorsan felrak egy agytaposás varázslatot. Lüke Szálybaver egy védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Rek Weasel védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst.
Tankcsapda támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre istenítélet varázslatot lő. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Ababo mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 476 életpontot sebzett. Vad Dáin Xantox mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 372 életpontot sebzett. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fist Fighter néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy ryuku átokvarázs. 3404 életpontot sebzett. Ebor egy bo'adhun csapás varázslatot dob az ellenfélre. 550 életpontot sebzett. Qpica mélyen koncentrálva megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 6311 életpontot sebzett. Tisztítótűz üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Semmi hatás! Tyr Rigel egy Asylux csapdája varázslatot dob az ellenfélre. Az ellenfél támadása csökkent. Lüke Szálybaver egy sötét halál varázslattal köszönti a másikat. Semmi hatás! Rek Weasel néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Az ellenfél hangcsapás varázslatot lő. [Tankcsapda:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Ababo:] 54 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Vad Dáin Xantox:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. 86 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! [Fist Fighter:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Ebor:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Qpica:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Tisztítótűz:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Tyr Rigel:] [Lüke Szálybaver:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Rek Weasel:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Tankcsapda felé, majd ellő egy fekete energia varázslatot. 451 életpontot vesztett. Az ellenfél Daxx csapás varázslatot lő Tankcsapda irányába. 2121 életpontot vesztett. Szerencsétlent letaglózza a csapás. Tankcsapda elvérzett.
Ababo mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tudati entitás testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.)
Vad Dáin Xantox hajító csillagot hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozza a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fist Fighter vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tudati entitás gigászi testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Ebor hajító csillagot küld az ellenfél felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás bal szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Qpica vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (9 támadással 594 életpontot sebezve.) Tisztítótűz vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tudati entitás gigászi testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Tyr Rigel még az összecsapás előtt a hosszú íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a tudati entitás lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Lüke Szálybaver hajító csillagot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás lábát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Rek Weasel mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (867 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 11 csuklyavirág, manakristály, 8 vámpírfog, 10 kék orchidea. Megsérültek még: Ababo 206, Ebor 424, Tisztítótűz 213, Lüke Szálybaver 431 életpontot vesztett.
Ököllel Ababo párszor megpöccinti a tudati entitás bal szárnyát. (9 támadással 1071 életpontot sebezve.) Ököllel Ababo néhányszor súrolja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Ököllel Vad Dáin Xantox néhányszor súrolja a tudati entitás bal szárnyát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Ököllel Vad Dáin Xantox néhány helyen meghorzsolja a tudati entitás bal szárnyát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A fényaura 8 ép-t sebez. Ököllel Fist Fighter párszor súrolva eltalálja a tudati entitás lábát. (9 támadással 1333 életpontot sebezve.) Ököllel Fist Fighter gyengén megüti a tudati entitás bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel Ebor csak érinti a tudati entitás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel Qpica súrolja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Qpica néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy ősi hurrikán. [tudati entitás:] 12 életpontot sebzett. [Ababo:] 12 életpontot vesztett. [Vad Dáin Xantox:] 13 életpontot vesztett. 13 életpontot vesztettél. [Fist Fighter:] 12 életpontot vesztett. [Ebor:] 25 életpontot vesztett. [Tisztítótűz:] 11 életpontot vesztett. [Tyr Rigel:] 14 életpontot vesztett. [Lüke Szálybaver:] 11 életpontot vesztett. [Rek Weasel:] 11 életpontot vesztett. Ököllel Qpica gyengén megüti a tudati entitás gigászi testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.)
Ököllel Tisztítótűz súrolja a tudati entitás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel Tyr Rigel súrolja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Ököllel Tyr Rigel súrolja a tudati entitás lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel Lüke Szálybaver meghorzsolja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel Lüke Szálybaver csak érinti a tudati entitás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel gyengén megüti a tudati entitás lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel épp hogy eltalálja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tudati entitás kitátja a pofáját és Ababo testébe harap! (1 támadástól 574 életpontot vesztett.) Farkával végigüt a tudati entitás Ababo hátán. (1 támadástól 329 életpontot vesztett.) A tudati entitás karmaival feltépi Ababo torkát! (2 támadástól 840 életpontot vesztett.) A tudati entitás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18209 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Vad Dáin Xantox kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 966, gyógyulás: 2, összesen: -964 ÉP, összes sebzés: 19113, összes sebződés: 7370}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
fno 5 2 | fejl. pont elköltés 5 2 |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 53 385 211 | elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 209 112 133 | elmormolod a 209. varázslatot a 112. varázslatot a 133. varázslatot |
v 21 50 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
ftv 266 443 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 443. szörnyet |
v 198 227 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,36] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy nothar cserjét. Északnyugatra egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy shokara bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 509 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3463 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
pki 1500 | kiveszel a bankból 1500 aranyat |
be 710 147 | bemész a 710. épületbe |
be 705 1 | bemész a 705. épületbe |
bb 1144 578 607 | beraksz a bankba az 1144. tárgyat (578 darabot) |
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 741 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvagdalod a homokcápa testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A homokcápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 423 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +85 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 11059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 423, gyógyulás: 190, összesen: -233 ÉP}
(Továbbmész...) [226,36] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy greén örvény. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 687 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 327 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A greén örvény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8552 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 509, gyógyulás: 2, összesen: -507 ÉP}
(Továbbmész...) [225,37] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy greén örvény nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 768 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Semmi hatás! Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A greén örvény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3172 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 773 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, IQ és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, IQ és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 330 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a greén örvény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
8476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 330, gyógyulás: 2, összesen: -328 ÉP}
(Továbbmész...) [225,39] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy greén örvény. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 765 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 165 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 93 életpontot vesztettél. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 energiamembrán (ld. enc.). 8375 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 258, gyógyulás: 2, összesen: -256 ÉP}
(Továbbmész...) [226,39] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homokcápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 780 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a homokcápa testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a homokcápa fejét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A homokcápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 407 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +82 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 11367 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 407, gyógyulás: 304, összesen: -103 ÉP}
m 2 7 2 | mozogsz keletre, északnyugatra, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 848 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
9011 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 91, gyógyulás: 2, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [226,38] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő greén örvény nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 684 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, IQ és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
8616 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [227,38] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Találsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sir Basil a Bunkó előtt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy nothar cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy homokcápa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 759 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a homokcápa jobb vállát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a homokcápa testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Vér kezd ömleni a jobb combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +87 ÉP.) A homokcápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 11719 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 432, gyógyulás: 315, összesen: -117 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 265 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 20 214 |
* 9. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 539 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád 6 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 594 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 785, gyógyulás: 121, összesen: -664 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
YETI FOG (863. TÁRGY) Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire. |
TUDATI ENTITÁS (7174. SZÖRNY) Igen, ez a félelmetes, a tudati teret elzáró entitás anyagi manifesztációja. Hogy mit is jelent ez pontosan? Egy sárkány nagyságú szörnyet, amelyből te már nagyon sokat legyőzhettél. Itt az ideje megnézni, van-e olyan nehéz ellenfél, mint a sárkányok voltak. |
TLEIKAN MANAKŐ (1144. TÁRGY) A szimpla varázskövek szögletes formáihoz képest túl gömbölydednek néz ki ez a kő, pedig ha végighúzod rajta az ujjaidat, közel olyan éles sarkokat és éleket tapinthatsz ki. Persze, mint azt már gondolom sejted is, a tleikan manakövet nem a kinézete miatt hordják maguknál a tleikan mágusok. Igazi értéke a lenyelésében rejlik. Amint benned van, elkezdi áldásos tevékenységét, és manaforrásaidat pillanatok alatt a maximálisba tölti. Ha kevés varázspontod lenne valamilyen varázslat elmondásához, és sem varázskővel, sem manakristállyal nem rendelkezel, automatikusan törni fogsz egyet. Emellett a H 1144 paranccsal bármikor a manakő lenyelése mellett dönthetsz. A kő nem átadható. |
MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat. |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
Erő: | 55 (60) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 56 (81) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 55 (59) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 9/31 év |
Egészség: | 55 (73) | Életpont: | 1636/1636 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 54 (65) | Varázspont: | 2873/140 | Pénz: | 511 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 35/8 | Pszi pont: | 466/165 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 11/43 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 43/82 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 36/6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/78 | 2. nyomkövetés: | 71/58 | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 34/15 | 5. csapdakészítés: | 23/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/49 |
7. gyógyítás: | 15/86 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 27/94 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 186/94 (+138%) | 12. taumaturgia: | 142/3 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 16/10 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/32 | 17. szörnyismeret: | 49/82 | 18. pszi: | *45/100 (+98%) |
19. zárnyitás: | 5/82 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 4/15 |
22. bányászat: | 31/66 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 6/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 | |||
5. varázslat sebzés: 2 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (109,8,1) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | armageddon (#218) | >> | 31. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
fürgülés (#92) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) A pszionikus teret megfertőzik a pszi őselementálok. Végezz közülük hárommal! (számláló: 0) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 23700. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1357. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | ében toboz (#578) | 11 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | szent jogar (#150) | 2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) | |||
1 | vortex amulettje (#607) | 1 | tleikan manakő (#1144) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
511 | arany (#50) | 3 | cápazsír (#932) | 1 | energiamembrán (#861) | |||
47 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 9 | mákrózsa virág (#56) |