Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 7. 12h:10' EZ A 38. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 39. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5224 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ee 172 677 | eladod a 172. tárgyat a 677. tárgyat |
ve 189 20 | megveszed a 189. tárgyat 20 |
ve 1562 1 | megveszed az 1562. tárgyat 1 |
kf 1562 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat |
ve 157 10 | megveszed a 157. tárgyat 10 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [110,43] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [111,43] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő bíbor szulfagor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a bíbor szulfagor nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,41] Bátran belegázolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! A víz egy kicsit hideg. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
(Továbbmész...) [111,40] Dombos vidékre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával többször eltalálod a kétfejű troll jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Mallon trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kétfejű troll trófeát. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a dombi yeti jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 8 4 | mozogsz északra, délre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [111,40] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
im | imádkozol |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül. |
VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT) Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni. |
HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT) A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
Erő: | 20 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 21 (27) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 21 (29) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 (20) | Életpont: | 319/182 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 15 (23) | Varázspont: | 323/157 | Pénz: | 5079 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 4/0 | Pszi pont: | 32/26 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 11/71 (+30%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 11/68 (+20%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
111,40 mezőn táborozol |
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 13 időszaki: 13 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/10 | 2. nyomkövetés: | 2/68 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 7/11 (+16%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 4/55 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 5/30 |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | 11. teológia: | 1/62 (+3%) | 12. taumaturgia: | 10/85 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 5/35 | 17. szörnyismeret: | 2/58 | 18. pszi: | 4/25 (+103%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/50 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 1/50 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. főzés: | 1/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | kobudera (#8) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 6 (limit: 702), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 615. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1312 TU szükséges.) |
Összsúly: 41.39 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
559 | arany (#50) | 2 | grifftojás (#179) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | téfea-agy (#172) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | kaja (#2) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
10 | nyu-shuriken (#157) | 3 | ugh méreg (#166) |
108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | |
38 | |
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|