31. forduló, 33. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 5. 15h:04'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

d 2 4 eldobod a 2. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

d 48 eldobod a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 71 kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt, majd magadra öltöd a rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kno 7 2 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 199.]

gyj 0 0 -1 felt. gyűjtés -1
Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[32,-3] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vadtroll testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kimetszel magadnak egy megfelelő vadtroll trófeát. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [32,-4] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner vadtroll trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos tetű trófeát. 277 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 159.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 17 3 elkészíted a 17. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 szögletes követ. [6 pontot használtál fel, van még 148.]

se 13 segítesz: 13
Odarakod a szögletes köveket, ahol a lény száját sejted. Mohón beszipkázza őket. A lába látványosan áll össze, a szemed előtt! A sziklozug hálásan hozzád dörgölődzik, aztán tovább indul. (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[31,-3] Továbbra is dombság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontlepke.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [30,-2] Továbbra is dombság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kőevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kőevő kőtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kőevő kőtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 119 2 elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 púderkövet. [12 pontot használtál fel, van még 104.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Alaposan összemorzsolod a púderkövet, és a kapott finom port a bőrödbe dörzsölöd. A bőröd színe sötétről normálra változott. [8 pontot használtál fel, van még 96.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[29,-1] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a spagulár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sírlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 84.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy királygyík. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kilukasztod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 11 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 140/93 Jellem: jó (37) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 8 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 3/0
Eddig összesen 172 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 919 TP-t kaptál. Jelenleg 8 503 TP-d van. A következő szinthez még 3 497 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, sörényes ubuk, gyilkos tetű.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/16 (+12%) vágófegyverek: 3/57 (+18%) ütőfegyverek: 8/27 (+20%)
lőfegyverek: 6/42 (+21%) dobófegyverek: 8/7 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); dárda (#10) (6 -);
29,18 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/21 (+55%) 2. nyomkövetés: 6/2 (+24%) 3. mászás: 2/11
4. gyógyítás: 13/79 5. zene: 1/14 6. vadászat: 1/23
7. bányászat: 12/78 (+301%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1335 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * rézpáncél (#71)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 2 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
5 dárda (#10) 1 fúvócső (#20) 3 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nekrofun medál (#253)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 8 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 távcső (#42) 2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 bordacsont (#16) 6 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 gyöngymangó (#135)
3 hebrencs állkapocs (#130) 5 királygyík bőr (#44) 3 lapkorong (#80)
31 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 5 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 5 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szárnyas hernyó (#69)
7 tigroszlán fog (#63) 6 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 63.95 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 4 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)
3 óndarab (#85) 1 púderkő (#119)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

28 29 30 31 32 33 34
-5
-4
-3
-2
-1
0
(29,-1) spagulár (#82), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, királygyík (#26)
(30,-2) Sheran rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Sheran oltár, kőevő (#62)
(31,-3) mélységi grittang (#103), csontlepke (#746), érclelőhely
(32,-4) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), 13. jellempróba, érclelőhely
(32,-3) vadtroll (#70), a 4. labirintus bejárata, Sheran oltár, világítótorony (#156), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek