31. forduló, 33. forduló, Erina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:23'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1794
SZÁMLA : XXXX

ERINA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-11] koordinátán.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

ea 45 eladod a 45. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,-11] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Némelyek azt állítják, hogy az olimpián új veszedelemről adnak majd hírt.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10 pontot használtál fel, van még 166.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 12 arany.] Innét délkeletre van egy kisebb erdő. A közepén, egy tisztáson van egy fekete vár. Kémeink szerint orkok tanyáznak benne, akik a város elleni portyára készülnek. Jó lenne, ha ezt meg tudnád akadályozni: és persze nem lennénk szűkmarkúak se... A várba való bejutáshoz az északi falhoz kell állni, és a következőt mondani: "Sahrader". Ezt a varázsszó-védelmet bizonyára még a vár régi gazdája helyezte el, a buta orkokból nem néznénk ugyanis ki. Tessék, a térkép.

1 6
3 2
4 7
5 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 7. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, délre 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 33 2 eladod a 33. tárgyat 2
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ea 16 eladod a 16. tárgyat
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[45,-10] Még mindig a városban vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " A helyiek arról pletykálnak, hogy kísérteties dolgok készülődnek a Sötét Földön. Egyesek azt híresztelik, hogy Vlagyimir is indul az olimpián. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [46,-9] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy megsebesített süvítő rája közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 141.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[45,-8] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű pincsi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [46,-7] A síkságot ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gorombilla. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gorombilla jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gorombilla testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 81.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 mozogsz délkeletre
[47,-6] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy technokolin. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a technokolin testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A technokolin megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A technokolin megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 63.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 55.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vizestömlőt. [40 pontot használtál fel, van még 15.]
Iszol a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

KARAKTERLAP

Erina, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran követője vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 3/3 Magasság: 160 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 109/59 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 157 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 90 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 146 TP-t kaptál. Jelenleg 3950 TP-d van. A következő szinthez még 50 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3 (+1)
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 6 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 29.87 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 evaporőr háj (#105) 5 kerek kő (#19)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 5 drótszőr (#37) 2 lapkorong (#80)
3 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,-11) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486)
(45,-10) egy ismeretlen isten rúnaköve
(45,-8) Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, drótszőrű pincsik (#22)
(46,-11) fegyverbolt (#546)
(46,-9) oltár, 9. jellempróba, süvítő rája (#113)
(46,-7) Leah rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80), gorombilla (#38)
(47,-6) a 7. labirintus bejárata, korongfa (#79, belőle készíthető: #80), technokolin (#50)

Üzenet küldése a karakternek