Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 11. 9h:08' EZ A 320. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 321. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
Rothadó Agyhalál néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs II vibrál körülötte. Rothadó Agyhalál néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötte. Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Baromarcú egy fizikai pajzs II varázslattal készül a csatára. Baromarcú felhúz egy varázsvédelem II varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy mentális tükör pszit.
Blyth the Surviver egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 63 életpontot sebzett. Rothadó Agyhalál mormol, majd ujjaiból kirepül egy őstűz varázslat. 97 életpontot sebzett. Rothadó Agyhalál távolról izomernyesztés varázslatot lő a másikra. Az ellenfél elernyed. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Baromarcú mormol, majd ujjaiból kirepül egy őstűz varázslat. 361 életpontot sebzett.Baromarcú ellenfelére tűzgolyó varázslatot lő. 976 életpontot sebzett. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy nagyobb pajzszúzás varázslatot, majd Blyth the Surviver felé küldi. 681 életpontot vesztett. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat, ami Blyth the Survivert célozza. 255 életpontot vesztett. Blyth the Surviver futva menekül.
Rothadó Agyhalál vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a ryuku lovas testét. (9 támadással 622 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku lovas fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Baromarcú vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a ryuku lovas jobb oldalát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.)
Pusztító lándzsával Rothadó Agyhalál tökéletesen perforálja a ryuku lovas hátasának lábát. (11 támadással 2207 életpontot sebezve.) Rothadó Agyhalál mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. [ryuku lovas:] 87 életpontot sebzett. 78 életpontot vesztettél. [Baromarcú:] 65 életpontot vesztett. Gonemutlan tőrével Rothadó Agyhalál megkarcolja a ryuku lovas hátasának lábát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Rothadó Agyhalál egy tűzkéz varázslattal köszönti a másikat. 25 életpontot sebzett.
Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a ryuku lovas hátasának lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ősi karddal Baromarcú megkarcolja a ryuku lovas testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Baromarcú mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. [ryuku lovas:] 138 életpontot sebzett. [Rothadó Agyhalál:] 56 életpontot vesztett. 116 életpontot vesztettél. Fagyott kalapáccsal Baromarcú meghorzsolja a ryuku lovas testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Baromarcú mélyen koncentrálva megidéz egy tűzkéz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 137 életpontot sebzett. Szúrásokat kap Rothadó Agyhalál a vállába és a felkarjába. (6 támadástól 36 életpontot vesztett.) Társad csontjaiba hideg kúszik - ereje csökken. A ryuku lovas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18080 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Rothadó Agyhalál kutassa át a szörnyet. Talál valamit (egy ryuku kopját). {Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 194, gyógyulás: 63, összesen: -131 ÉP, összes sebzés: 6384, összes sebződés: 1289}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1077 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont).
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az esszenciavámpír testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.)
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 103, gyógyulás: 4, összesen: -99 ÉP}
Rothadó Agyhalál elmormol egy fizikai pajzs II varázslatot. Rothadó Agyhalál egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakásával nyit. Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont).
Rothadó Agyhalál mélyen koncentrálva megidéz egy őstűz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 211 életpontot sebzett. Rothadó Agyhalál egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Blyth the Surviver üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 54 életpontot sebzett. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Rothadó Agyhalál felé egy puha ütés. A támadása hatástalan volt. Egy Tharr haragja varázslatot dob Rothadó Agyhalál felé a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
Rothadó Agyhalál vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Blyth the Surviver vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket!
Pusztító lándzsával Rothadó Agyhalál nagy lendületekkel át- meg átszúrja a ryuku szamuráj testét. (11 támadással 2169 életpontot sebezve.) Rothadó Agyhalál távolról ősi hurrikán varázslatot használ. [ryuku szamuráj:] 90 életpontot sebzett. [Blyth the Surviver:] 97 életpontot vesztett. 88 életpontot vesztettél. Gonemutlan tőrével Rothadó Agyhalál megdöfködi a ryuku szamuráj testét. (9 támadással 896 életpontot sebezve.) Rothadó Agyhalál egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzkéz varázslatot. 41 életpontot sebzett. Blyth the Surviver támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre nekromanta csókja varázslatot lő. 115 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Blyth the Surviver gyenge támadása meg sem tudta sebezni az ellenfelet! Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A ryuku szamuráj a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik Rothadó Agyhalál bal oldalát. (2 támadástól 92 életpontot vesztett.) Az ütés ereje elsöprő, társad nehezen teszi túl magát rajta. Még 92 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz Rothadó Agyhalál testére. (2 támadástól 98 életpontot vesztett.) Társad kábán ténfereg a csapástól. Még 98 életpontot vesztett.
Pusztító lándzsával Rothadó Agyhalál megböki a ryuku szamuráj jobb oldalát. (1 támadással 194 életpontot sebezve.) Rothadó Agyhalál egy ősi hurrikán varázslatot hoz létre. [ryuku szamuráj:] 92 életpontot sebzett. [Blyth the Surviver:] 85 életpontot vesztett. 37 életpontot vesztettél.
Gonemutlan tőrével Rothadó Agyhalál megkarcolja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Rothadó Agyhalál mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzkéz varázslat. 38 életpontot sebzett. Blyth the Surviver támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre nekromanta csókja varázslatot lő. 114 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Blyth the Surviver támadását a fürge ellenfél elegánsan elkerülte. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku szamuráj ütései elérik Rothadó Agyhalál vállát és karját. (2 támadástól 86 életpontot vesztett.) A ryuku szamuráj ütései elérik Rothadó Agyhalál mellkasát. (2 támadástól 110 életpontot vesztett.) Az ütés kábító erejű. Még 110 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17613 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 naginata (ld. enc.). {Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 125, gyógyulás: 206, összesen: +81 ÉP, összes sebzés: 4994, összes sebződés: 993}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
vv 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 53 385 211 | elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot |
v 198 221 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[221,118] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 710 147 | bemész a 710. épületbe |
fa 99 2677 99 | feladod a 99. tárgyat a 2677. kalandozónak (99 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elmeszonda láthatatlan testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod az elmeszonda bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az elmeszonda meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-124 életerő). Az elmeszonda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11134 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 351, gyógyulás: 136, összesen: -215 ÉP}
hh 150 522 522 | használod a 150. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 21 60 | elmormolod a 21. varázslatot |
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 22 5 8 | mozogsz 22 5 8 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó féreg farkát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az albinó féreg testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod az albinó féreg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A fényaura 13 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az albinó féreg fehér bőrét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod az albinó féreg testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Az albinó féreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). 9661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2113, sebződés: 129, gyógyulás: 249, összesen: +120 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó féreg farkát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az albinó féreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod az albinó féreg fehér bőrét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az albinó féreg testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod az albinó féreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki az albinó féreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9571 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2124, sebződés: 120, gyógyulás: 244, összesen: +124 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 9 11 | mozogsz 9 9 11 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzrája testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvagdalod a tűzrája szürke hátát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a tűzrája szürke hátát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A tűzrája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11790 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 579, gyógyulás: 283, összesen: -296 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszpók testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszpók szőrös potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor megkarcolod a káoszpók egyik lábát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12370 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 173, gyógyulás: 195, összesen: +22 ÉP}
lm 11 10 10 | mozogsz 11 10 10 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tokan testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával megvagdalod a Tokan testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a Tokan testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A fényaura 6 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a Tokan többször is megmar! (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Shengoroth karmával végigvagdosod a Tokan szőrös lábát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a Tokan szelvényes potrohát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Több marást ejt rajtad a Tokan csáprágójával. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. 14258 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2255, sebződés: 631, gyógyulás: 468, összesen: -163 ÉP}
kf 866 | kézbeveszed/felveszed a 866. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
bb 607 248 811 | beraksz a bankba a 607. tárgyat (248 darabot) |
bb 364 1233 348 | beraksz a bankba a 364. tárgyat (1233 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. 119 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 183 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 172 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 240 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 746, gyógyulás: 221, összesen: -525 ÉP}
(Továbbmész...) [223,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy nekrofunt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [224,115] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [226,113] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [227,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját.
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
kf 891 | kézbeveszed/felveszed a 891. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar remete sötét bőrét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával végigvagdosod a varkaudar remete testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete izmos karját. Kritikus ütés! (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1660, sebződés: 234, gyógyulás: 296, összesen: +62 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a bo'adhun lidérc fejét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-44 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13167 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 171, gyógyulás: 249, összesen: +78 ÉP}
be 1176 | bemész az 1176. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva fejét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a leviathán lárva nyakát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Shengoroth karmával épp hogy megvágod a leviathán lárva ráncos bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a leviathán lárva jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a leviathán lárva többször is megmar! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13653 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 447, gyógyulás: 419, összesen: -28 ÉP}
vv 79 167 133 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 133. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó szellemalakját. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (82 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: tükör, sötét tekercs, 31 pirkit, 6 sáfránypor, 4 csuklyavirág, 3 mákrózsa virág. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 182 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 266 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 167 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 926, gyógyulás: 204, összesen: -722 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a leviathán lárva fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva ráncos bőrét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1546, sebződés: 179, gyógyulás: 300, összesen: +121 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával megvagdalod a harcos hárpia jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a harcos hárpia testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 12292 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 618, gyógyulás: 522, összesen: -96 ÉP}
szk 468 472 | keresed a 468. szörnyet a 472. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc fejét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc bal oldalát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc fejét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-89 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1988, sebződés: 338, gyógyulás: 430, összesen: +92 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 265 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 20 214 |
* 9. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
DÍSZES FEGYVERTOK (1638. TÁRGY) A ryuku szamurájok közismerten igen precíz harcosok. Szigorú szabályok szerint élik az életük, és ez a rendszeretet természetesen kiterjed a felszerelésükre is. Biztos nem láttál még zilált külsejű, netán piszkos ruhájú, csorba fegyverű szamurájt, és ez nem a véletlen műve. Ugyanis ők legalább annyit törődnek a külső megjelenésükkel, és a fegyvereik rendben tartásával, mint a lelki békéjük ápolásával, vagy a harctudásuk csiszolgatásával. A fegyvertok is egy a szamurájok féltve őrzött titkai közül. Ez a különleges szövetből, bőrből, fából, és nemesfém pántokból készített alkalmasság - hála a rengeteg csatnak, és kapocsnak -, gyakorlatilag bármilyen fegyver befogadására és tárolására felhasználható. Amellett, hogy igen praktikus, a fegyvered is nagyobb biztonságban van, hisz a tok megóvja azt az időjárás viszontagságaitól, a rozsdától, a portól, és minden más ártalmas hatástól. [A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha egy "törékeny" fegyvered a harc folyamán tönkremenne (mint pl. a csontpálca esetében), a fegyvertok viselésekor 80% eséllyel ez mégsem következik be. Emellett +1 támadást is kapsz, hiszen könyebben elő tudod kapni a fegyveredet. A fegyvertokot az övedre csatolhatod, de ez nem veszi el a helyet más övcsatok elől.] |
ESSZENCIAVÁMPÍR (895. SZÖRNY) Nem tudsz túl sokat a vámpírlétről, ha azt hiszed, mindegyik fajtájuk vérrel táplálkozik. Az esszenciavámpír meg sem próbál hegyes fogaival a nyakadba harapni, hogy kiszívja a véred, ezért fokhagymával is teljesen felesleges próbálkoznod ellene. Őt csak és kizárólag a holtak esszenciája érdekli. Az összezavarodott, megrökönyödött lélekre csap le, amint az éppen elszakad addigi porhüvelyétől. Az már más lapra tartozik, hogy az esszenciavámpír gyakran elveszíti a türelmét, és nem tudja kivárni, amíg a halandók egymást mészárolják le. Ha a saját kezébe veszi a dolgok irányítását, leginkább éles karpengéi veszélyesek, melyekkel képes egyetlen suhintással lemetszeni a fejed! |
NAGINATA (1371. TÁRGY) A naginata a lándzsához hasonló, de annál nehezebb, többnyire ovális nyelű fegyver. Gyakorlatilag egy kard pengéjével meghosszabbított bot. Hossza többnyire az őt birtokló ryuku testmagasságával egyenlő, amelyre általában két vagy három hosszú, nehéz, ívelt pengét erősítettek. Most egy ennél rövidebb darabot, egy balkézben is forgatható szúrófegyvert találtál. Ha szakértelmed szintje elég magas (legalább 40), a kezedbe veheted. Sebzése 5D9+3, nem mágikus, használatakor -3 támadást kapsz. |
RYUKU RÚNATEKERCS (1162. TÁRGY) A vízálló tekercstartó tartalmát csak dolgod végeztén, a tengerből kimászva van lehetőséged szemügyre venni. A lakat kinyitása - melyen helyenként már rozsdás foltokat fedezhetsz fel - nem okozhat fejtörést, hiszen elég gyatra minőség. Miután szemügyre veszed, mit rejt a tekercs belseje, egyértelművé válik, hogy a ryuku mágusok miért nem óvták jobban a rúnajelekkel vésett papírosokat: ugyanis egy kukkot sem értesz abból, ami a tekercsre van írva. De az nem lehet, hogy a kettős védelemből pont a második állítson meg, gondolod, és azonnal alternatív megoldásokon kezded törni a fejedet. Valahogy biztos elolvashatnád ezeket a sorokat, és megtudhatsz többet is a hódító ryukuk varázstudományáról. Talán olyan dolgot, ami az egész további életedre kihathat. Na de ne szaladjunk ennyire előre... A rúnatekercset, amíg nem fejted meg, mit tartalmaz, nem adhatod át másik kalandozónak. |
TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY) A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik. |
VÖRÖS DRAGNIT (1744. TÁRGY) A vörös dragnit a ryuku szigeteken található valahol, de azt a ryukuk persze nem árulnák el, hogy hol. Persze az is lehet, hogy közülük sem sokan tudják. Ezt a hasznos kristályt gyakorta rakják fegyvereik markolatába, mert ezzel meg tudják növelni annak támadó és védő értékét is. Ezt te is megteheted, a FOK 1744 és tárgy száma paranccsal beleteheted valamelyik fegyveredbe, vagy ha harcművész vagy, akkor kesztyűdbe, és ezután támadásod és védekezésed 5-tel nő azzal a fegyverrel. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
REGENERÁLÓ ÖV (882. TÁRGY) Egy igazi bo'adhun öv! A nagy ro'galhalok viseltek ilyet, és nem csak azért, mert a szédítően csillogó ékkövekkel teleaggatott tárgyak divatos viseletnek számítottak abban az időben. Gyógyító hatása fenomenális: ha a regeneráló övet viseled, köröd elején +100-300 ép-t gyógyulsz, attól függően, hogy mennyi hiányzik (de ezt éhezés ill. gyakori lépés csökkentheti, akárcsak az egészség bónuszt), a GY parancs eredményeképpen pedig kétszer akkora ÉP-regenerációra leszel képes, mint egyébként (de ez a Sötét Föld kétszerező bónuszával nem adódik össze). Ezenkívül +3 védettséget és +3 erőt is kapsz. Az övben rejlő mágikus tulajdonságok megsemmisülnek, ha megválik gazdájától, így másik karakternek nem fogod átadni. |
TOKAN ESSZENCIÁJA (880. TÁRGY) Ha legyőzöd Tokant, a leghíresebb pókférget, fel kell hasítanod potrohának érzékeny felületét, hogy a kezeddel mélyre benyúlva kiemelhesd a lény kocsonyás, életet adó szervét, Tokan esszenciáját. A ragacsos anyag az élő testet elhagyva meglepő gyorsasággal hordozható keménységűre szilárdul. Ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), varázsereje különös tulajdonsággal ruház fel: eggyel több gyűrűt hordhatsz az ujjadon. Másik kalandozónak e véres verejtékeddel szerzett tárgyat nem adhatod át. |
DALEBGAD KRISTÁLYKULCS (980. TÁRGY) A dalebgad az ősi idők elpusztíthatatlanul masszív érce, mely olyan ritka volt, hogy még a legügyesebb bányász törpéknek is nagy csodára volt ahhoz szükségük, hogy hozzá juthassanak. Ez az L formájú kristálykulcs szintén ebből az ércből készült, felülete kicsit recés, de mindenütt csillogó. Ha alaposabban szemügyre veszed, rájöhetsz, a felületi egyenetlenségek teljesen szabályosak, ennek láttán viszont olyan érzésed támad, mintha mindegyiknek valami rendeltetése lenne. A dalebgad kristálykulcsot nem adhatod át másik kalandozónak. |
RO'GALHAL CSUKLÓPÁNT (891. TÁRGY) Egy kopott bőr csuklópánt - ez is valami? Aztán, ahogy megfogod, megérzed a benne lüktető mágiát, és elképedve hátrálsz egy lépést. Egy olyan ősi varázstárgyat tartasz a kezedben, amelyet kizárólag a legmagasabb rangú ro'galhalok hordhattak! Viseletéhez neked is legalább 30. szintűnek kell lenned. A csuklópánt képességei lélegzetelállítóak, max. lehetséges ép-det 40-nel, védettségedet 2-vel, támadásodat 1-gyel növeli, de ami a lényeg, minden közelharc támadás sebzése, amit szörnyek okoznak neked, néggyel csökken. Emellett hab a tortán, hogy a csuklópántnak köszönhetően eggyel több karkötőt hordhatsz. A csuklópánt apró hátránya, hogy erődet kettővel, szerencsédet eggyel csökkenti, elhanyagolható apróság csupán. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
Erő: | 53 (58) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 60 (85) | Támadás: | 79 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 51 (55) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/13 év |
Egészség: | 50 (68) | Életpont: | 1604/1577 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 58 (65) | Varázspont: | 2469/63 | Pénz: | 2869 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 447/304 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 11/31 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 43/40 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 35/73 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/14 | 2. nyomkövetés: | 70/69 (+42%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 33/46 | 5. csapdakészítés: | 22/54 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 13/13 (+31%) |
7. gyógyítás: | 15/86 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 27/64 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 177/89 (+116%) | 12. taumaturgia: | 110/89 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 16/10 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 48/97 | 18. pszi: | 43/14 (+5%) |
19. zárnyitás: | 5/82 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 4/15 |
22. bányászat: | 31/61 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 5/90 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 39 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (109,8,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
a lélek védelme (#57) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
mágikus ütés (#147) | méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | armageddon (#218) | >> | 31. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
fürgülés (#92) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 12372. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 549. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | csuklyavirág (#133) | 92 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | gólem talizmán (#811) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 2 | káoszkulcs (#884) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 31 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | tükör (#43) | 1 | vámpírtőr (#364) | |||
4 | víz (#27) | 1 | vortex amulettje (#607) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
365 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 17 | kaja (#2) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | |||
14 | madártoll (#112) | 4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | regeneráló öv (#882) | |||
1 | rogalhal csuklópánt (#891) | 2 | sötét ital (#284) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |