Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 6. 9h:11' EZ A 320. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD 321. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
vv 53 385 211 | elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
be 710 147 | bemész a 710. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-90 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13167 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1692, sebződés: 178, gyógyulás: 17, összesen: -161 ÉP}
hh 150 522 522 | használod a 150. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
vps 500 | VP spórolása: 500 |
v 21 60 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 9 11 | mozogsz 9 9 11 |
lm 11 12 12 | mozogsz 11 12 12 |
vv 109 79 167 | elmormolod a 109. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (53 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 176 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 660, gyógyulás: 151, összesen: -509 ÉP}
(Továbbmész...) [223,116] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy nekrofunt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Továbbmész...) [223,115] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy quwarg ikerbolyt. Délnyugatra nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ro'galhal kísértet lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12218 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 248, gyógyulás: 159, összesen: -89 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 12661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 313, gyógyulás: 141, összesen: -172 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 167, gyógyulás: 120, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [223,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy quwarg ikerbolyt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében tigris lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb hátsó lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Fényaurád 13 sebzést okoz. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 44 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 784, gyógyulás: 372, összesen: -412 ÉP}
(Továbbmész...) [222,112] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 4628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 185 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
[185,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Einstein, a troll egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
tk 41 1701 | többszemélyes kaland 41 1701 |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 265 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 20 214 |
* 9. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
OVGUN (325. VIHARÓRIÁS) Ovgun egyike a legtehetségesebb és leghatalmasabb viharóriás sámánoknak. Számos varázstárgyat készített, ezek egyike a lélekkristály: ha Ovgunt elpusztítja egy rosszkedvű Thargodan herceg, Ovgun lelke a lélekkristályba menekül, amely lassan új testet is készít neki. Így gyakorlatilag Ovgun halhatatlan! Persze a lélekkristályt egy távoli, tökéletesen biztos helyen őrzi, ahol ellenfelei nem találhatnak rá. |
CHARA-DIN AVATÁRJA (387. LÉNY) Mióta Chara-din az istenek közötti helyét követelve visszatért Ghalla hétköznapi életébe, számtalan hívőre és követőre talált a jelenkor nagyjai közül. Azok a kitüntetettek pedig, akik tőle kapták meg a halhatatlanságra emelkedés kiváltságát, hirtelen elérhetetlenek lettek; már csupán a legmegoldhatatlanabb helyzetekben avatkoznak az anyagi síkon történt csip-csup történésekbe - például ha egy Chara-din hívő a halandók közül, jogosan a segítségüket kéri. Ilyenkor azonban kínos precizitással számolnak le vallásuk ellenségeivel, gonosz jellemükhöz hűen, feldúlt földeket hagyva hátra emlékeztetőül. |
A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY) A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak. |
KYORGÖLŐ BUZOGÁNY (881. TÁRGY) A bo'adhun a kyorg fenyegetés idején tettek némi kísérletet arra, hogy megtalálják a megfelelő fegyvert a legyőzhetetlennek hitt mágusok népe ellen. Ennek eredményeképp rengeteg speciális fegyver készült, ezek egyik darabja a kyorgölő buzogány is. Bal kézben is használható ütőfegyverről van szó, melynek használatakor +5-öt kapsz a támadásodra, 3D4+4-et sebzel, ha pedig a kyorg területeken élő lények ellen harcolsz, kapsz még +8 sebzést. Nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 53 (60) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 60 (85) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 51 (55) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/13 év |
Egészség: | 50 (68) | Életpont: | 1542/1557 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 58 (66) | Varázspont: | 2469/540 | Pénz: | 1393 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 447/211 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 11/30 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 43/33 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 35/71 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/14 | 2. nyomkövetés: | 70/27 (+36%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 33/46 | 5. csapdakészítés: | 22/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/82 |
7. gyógyítás: | 15/86 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 27/64 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 176/63 (+71%) | 12. taumaturgia: | 110/45 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 16/10 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 48/97 | 18. pszi: | 43/9 (+2%) |
19. zárnyitás: | 5/82 (+4%) | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 4/15 |
22. bányászat: | 31/61 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 5/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 92 | |||
5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | bűvölés (#20) (211,5) | Pörhemór köre (#205) (109,8,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
mágikus ütés (#147) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | armageddon (#218) | >> | 31. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
fürgülés (#92) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 11235. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 496. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | manakristály (#500) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | szent jogar (#150) | |||
6 | szögletes kő (#17) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
289 | arany (#50) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 37 | kaja (#2) | |||
14 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | xirnox szív (#213) |