30. forduló, 32. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 23. 21h:16'
EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
1238. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

m 6 mozogsz nyugatra
[31,-1] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíborgörény. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíborgörény fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A bíborgörény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 188.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [40 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 mozogsz keletre
[32,-1] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a spagulár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 132.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

gyk 7 15 gyakorolsz a 7. tárggyal 15 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). [15 pontot használtál fel, van még 117.]

be 10 bemész a 10. titkos labirintusba
A dombokat rengeteg rom tarkítja: nehezen ugyan, de sikerül a térkép alapján a herceg által jelöltet megtalálni. Odabent sötét van. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

be 10 6 7 bemész a 10. titkos labirintusba
A dombokat rengeteg rom tarkítja: nehezen ugyan, de sikerül a térkép alapján a herceg által jelöltet megtalálni. Odabent sötét van. Valamilyen világító-eszköz nélkül nem sok értelme lenne bemenni.

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 9 10 1 mozogsz 9 10 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

gy 22 gyógyítás 22 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[33,0] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [34,1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sünmedve testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [35,2] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sünmedve testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a púpos burástya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 56.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 48.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 18 élelemszerzés 18 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gonyolék. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bíborgörény. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíborgörény testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 31. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 4/1 Magasság: 154 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 141/141 év
Egészség: 12 Életpont: 115/113 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 34 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 119 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 299 TP-t kaptál. Jelenleg 4 020 TP-d van. A következő szinthez még 2 980 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos sallank, drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 5
lőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kőhegyű lándzsa (#7)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); tüske (#22) (2 .); kerek kő (#19) (3 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
35,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 35

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zárnyitás: 2 9. vadászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) surranó kígyó bőrt (#47), a gnómoktól (6) surranó kígyó bőrt (#47)
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 8, 9, 10.

Összsúly: 39.62 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kerek kő (#19) 2 mérgezett tüske (#23) 3 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 11 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33 34 35 36
-2
-1
0
1
2
3
(31,-1) phua-kúp (#372), bíborgörény (#84)
(32,-1) a 10. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), spagulár (#82)
(33,0) oltár, rájanyék (#58)
(34,1) 13. jellempróba, oltár, sünmedve (#33)
(35,2) sünmedve (#33), púpos burástya (#92), gonyolék (#13), bíborgörény (#84)

Üzenet küldése a karakternek