308. forduló, 310. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:06'
EZ A 427. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
428. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,3] koordinátán.
NépekMindenSzigete átadott neked a 1. napon 8 TU-t. [40 TVP-t használtál fel.] Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 remák szivet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 remák szív (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A táborozás 7. napján összeakadsz Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy Quwaxotix trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 7. napon megintcsak összefutsz Falcon Castagirral. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 14. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy vezérfarkas trófea és egy mouthlan trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elköszöntök egymástól.
A 14. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, ő Ishio Hacuka. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy szerencsetalizmánt, egy tankány karmot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy rozmár sámán trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől.
A 18. napon összeakadsz Hádzsimádzsimúrel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy monstrum vállvédőt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy ulkor kötényt, egy vasvértet, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy ekharion trófea és egy zoloboo sámán trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy troll klopfolót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst kulcsot, egy nagy vaskulcsot, egy lapockacsontot, 3 fokhagymát (ld. enc.) és 3 smirglilevelet. Kárász, amikor találkoztál vele, adott neked 2 fokhagymát. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a triklem drakolder (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 569.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 7. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]
[A parancs tárolásra került.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 519.]

a 135 4683 6 átadod a 135. tárgyat a 4683. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 gyöngymangót Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

ef 19 energia fejlesztése 19
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] A befejezéshez még 1709 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 404.]

be 86 bemész a 86. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 3 10 7 mozogsz 3 10 7
Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász quwarg! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 46, gyógyulás: 11, összesen: -35 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 grifftojást. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg torát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 43, gyógyulás: 11, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kaját. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kaját. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [6. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 5 18 3 mozogsz 5 18 3
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Egy quwarg nagymester lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 43, gyógyulás: 11, összesen: -32 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 48, gyógyulás: 13, összesen: -35 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) [18 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 5 9 10 mozogsz 5 9 10
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 47, gyógyulás: 14, összesen: -33 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg nagymester! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 37, gyógyulás: 11, összesen: -26 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. [7. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Itt csata lesz.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 45, gyógyulás: 12, összesen: -33 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 309.]

lm 12 3 20 mozogsz 12 3 20
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Egy quwarg nagymestert pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [3. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[18 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 226 32 33 mozogsz 226 32 33
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 291.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 34 34 1 mozogsz 34 34 1
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [1. PONT. --> 3. SZINT, 7. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 279.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

szk 82 43 55 keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 6 bef. parancs berakása: 6

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 28.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 650 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY)
Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességét, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült. Dornodon nem akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz szükséges, mégis, a lény hihetetlen hatékonysággal használta ki agyát, és így gyorsan mestere fejére nőtt. Dornodon megpróbálta elpusztítani az immár irányíthatatlan teremtményeket, de végül neki kellett menekülnie. Az elszabaduló lények mágikus képességeik révén szolgákat idéztek meg és hoztak létre, és ezek lévén lassan-lassan kiépítették befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb, Zarknod saját repülő ónixpiramissal rendelkezik. A triklem drakolderrel nagyon ritkán találkozhatsz, és ezen ritka esetekben is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék vagy éppen a drakolder számára. Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok sem mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen, biztos győzelmet jelentő varázslatot?

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 32 Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 50 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 36 Életpont: 304/290 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 5
Szerencse: 43 (45) Varázspont: 468/1 Pénz: 169 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 170/118 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 1042 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6696 TP-t kaptál. Jelenleg 489334 TP-d van. A következő szinthez még 110666 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, ekharion, óriásféreg. A 307. fordulódban 5982 arany került a bankszámládra. 6041 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 20/28
vágófegyverek: *21/100 ütőfegyverek: 13/7 lőfegyverek: 21/44
dobófegyverek: 13/56

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/44 2. nyomkövetés: 51/14 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/75 5. csapdakészítés: 22/77 6. csapdaészlelés: 5/34
7. gyógyítás: 52/54 8. titkosírás: 14/64 9. felderítés: 37/35
10. szörnyidomítás: 10/37 11. teológia: 28/41 (+14%) 12. taumaturgia: 19/70 (+6%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 50/9
16. szörnyismeret: 23/29 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 27/99 21. úszás: 16/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), ködmangót (#59) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), drótszőrű pincsit (#22) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179) 13 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,3) a 86. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek