307. forduló, 309. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 10h:40'
EZ A 424. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
425. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,7] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot. Redyque híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A mostani képességbe még 1962 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az alanori csatamén (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) cápaölő tőrt (ld. enc.) és lovagi tabardot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 7. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 525.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] A befejezéshez még 1824 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 415.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[164,6] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Észreveszel egy kazmárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 36, gyógyulás: 6, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [163,6] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. (ld. enc.)

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,6] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ismerek egy büszke ifjút,
Fésűt visel meg sarkantyút.
Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).

[35 pontot használtál fel, van még 380.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza óriási fülét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvagdalod a massza óriási fülét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Csápjaival a massza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel végigvagdosod a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 80 életpontot vesztettél. A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 208, gyógyulás: 30, összesen: -178 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [60 pontot használtál fel, van még 320.]
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+113 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 280.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[161,5] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,4] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 23 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+72 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

(Továbbmész...) [160,3] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágusölővel megvágod a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Fortuna formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [70 pontot használtál fel, van még 210.]

be 86 bemész a 86. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

lm 3 10 7 mozogsz 3 10 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 5 18 3 mozogsz 5 18 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 5 9 10 mozogsz 5 9 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 12 3 20 mozogsz 12 3 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 26 32 33 mozogsz 26 32 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

in 5367 205 221 leírod az 5367. kalandozónak a 205. szörnyet a 221. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

in 5367 235 235 leírod az 5367. kalandozónak a 235. szörnyet a 235. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknőc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

in 5367 238 283 leírod az 5367. kalandozónak a 238. szörnyet a 283. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Orkhan Thai. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

in 5367 239 321 leírod az 5367. kalandozónak a 239. szörnyet a 321. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia szent lovagja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) plazmacsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

in 5367 240 337 leírod az 5367. kalandozónak a 240. szörnyet a 337. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi doareg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-3 életerő.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 11, 23.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY)
Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját.
Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél.

CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os.

LOVAGI TABARD (349. TÁRGY)
Bár egy külső szemlélő számára csak egy egyszerű fehér köpenynek látszik, de a lovagi tabard valójában a Naplovagok szent tárgya, amelyet istenük, Raia adományozta a KT-nek, a következő szavakkal: "Tisztelet és megbecsülés övezze e tárgyat, és mindig az a Naplovag viselje, akit a többiek méltónak találnak erre." Ha egyszer hozzád kerül, a KF 349 paranccsal öltheted fel. A lovagi tabard hárommal megnöveli a szerencsédet, és kettővel a védettségedet, amíg viseled. Ezt a tárgyat kizárólag a Naplovag KT tagjai hordhatják.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 32 Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 31 Védekezés: 49 Menekülés: 40 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 36 Életpont: 303/288 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 5
Szerencse: 43 (45) Varázspont: 468/0 Pénz: 40 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 170/148 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 1038 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4148 TP-t kaptál. Jelenleg 482638 TP-d van. A következő szinthez még 117362 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, ekharion, óriásféreg. A 307. fordulódban 5982 arany került a bankszámládra. 6011 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 20/28
vágófegyverek: *21/100 ütőfegyverek: 13/7 lőfegyverek: 21/44 (+4%)
dobófegyverek: 13/56

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/44 2. nyomkövetés: 51/14 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/75 5. csapdakészítés: 22/77 6. csapdaészlelés: 5/34
7. gyógyítás: 52/54 (+40%) 8. titkosírás: 14/64 (+25%) 9. felderítés: 37/35 (+2%)
10. szörnyidomítás: 10/37 11. teológia: 28/27 (+14%) 12. taumaturgia: 19/64 (+5%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 50/9
16. szörnyismeret: 23/29 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 27/99 21. úszás: 16/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), ködmangót (#59) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), drótszőrű pincsit (#22) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 1 gromak bőr (#268)
5 gyöngymangó (#135) 5 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,3) tüskés harci gromakok (#156), a 86. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), 31. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(160,4) áeratikus hasnyák (#243), Tharr rúnaköve, Raia oltár, szopógödör (#177), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 23. jellempróba
(161,5) bávatag golombár (#165)
(162,6) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 33. jellempróba, massza (#217)
(163,6) kristálypalota (#401)
(164,6) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), művészi porolit (#720), ekharionok (#232)

Üzenet küldése a karakternek