Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Kyra
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Kyra egyika a valaha létezett legszebb árnymanó csajoknak. Legutóbb a csatornától nyugatra, Huertol városa mellett látták táborozni. Rohamra hát, hátha pont te leszel azon szerencsés, ki Kyra ölelő karjaiban hajthatja álomra fejét. Persze reggel nem árt ellenőrizni, nem hiányzik-e valami a hátizsákodból...
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny augusztus 17. - Versenybeszámoló
Ősi Káosz akció - 2024.08.16. - 2024.09.08.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati erősítés (527. tudati képesség)
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny augusztus 17. - Versenybeszámoló (20)
TF help (6703)
Lapötletek (64996)
HKK Legendás cél: Ősi Káosz (4)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8198)
Békés megyei HKK-sok jelentkezzenek! (6356)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
UgyanKedvesPotrien 306. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 15. 9h:48'
EZ A 422. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
423. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1747

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,3] koordinátán. Redyque mentális üzenete érinti elmédet: A mostani képességbe még 2264 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! A táborozás 1. napján találkozol egy rövid õsz hajú, szürke szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cápabõr csizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy quwarg anyakirálynõ trófea és egy taalru trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy trikornis! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az õ neve Goroda. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+6 életpont.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy deus ex machinát, egy uzbány csõrt, egy zöld üveget és egy remák szivet. Kárász, amikor találkoztál vele, adott neked egy kõkalapácsot, egy arany pikkelyvértet (ld. enc.), 3 ezüsthegyû nyilat és egy galachmitot. Szõrös Karom egyszer odajött hozzád, és adott neked egy vasalt bunkót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+105 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-30 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 574.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]


kf 456 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat
Lecsatolod a kvazár páncélt, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 539.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 529.]

tno 5 6 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerûségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belõled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bûvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

h 1 1 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 529.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[152,4] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról mágiatörés varázslatot lõ rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerõvel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [153,4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a mágusölõt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [154,4] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdetõ magszim. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdetõ magszim testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölõt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a vérfürdetõ magszim testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vérfürdetõ magszim testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vérfürdetõ magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vérfürdetõ magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölõt, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetûzöd:

A királylány fürdõn volt,
Ezer gyöngyöt széjjelszórt.
A hold látta, otthagyta,
A nap eljött, felkapta.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [35 pontot használtál fel, van még 494.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az õsi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (A merészséged nem volt elég magas.) [60 pontot használtál fel, van még 434.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[155,3] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a mágusölõt a másikra támadsz. Mágusölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölõvel végigvagdosod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Látsz egy quwarg bolyt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az esõ. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [156,2] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölõt a másikra rontasz. Mágusölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ekharion fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölõt, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy krómkaktuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!

(Továbbmész...) [156,1] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Észreveszel egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölõt ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölõt, szereztél 4 kaját. Messze hajítod a vacak kis áeratikus hasnyák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vadász quwarg trófeát. 1634 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy ryuku csapásvezetõ nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lõ rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezetõ jobb karját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölõt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezetõ támadó karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezetõ testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezetõ nehezen védhetõ csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mágusölõvel végigvagdosod a ryuku csapásvezetõ támadó karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezetõ nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezetõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany. Messze hajítod a vacak kis ekharion bébi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku csapásvezetõ trófeát. 1452 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+109 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 364.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kõzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyû feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklimmjiusbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lõ rád. 30 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mielõtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ezüsthegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 2 borostyán függõ, egy aranylánc és egy umbatari karkötõ. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Messze hajítod a vacak kis ryuku csapásvezetõ trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Tguarkhan trófeát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.

Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókdormukkpók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerõ tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy lovagi tabard. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 334.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vashegyi Bergin. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy stukilövedéket! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Elõveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy stukilövedéket 200 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat a következõ: a terem közepén fekvõ norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésû lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegõ lényt, mielõtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Elõször is bekened a sérült végtagokat különbözõ gyógyfüvekkel, majd bepólyázod õket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vashegyi Bergin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve óriásféreg. A kalandmester int - itt az idõ!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az óriásféreg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mágusölõvel megvagdalod az óriásféreg testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Eldobod az értéktelenné vált Tguarkhan trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriásféreg trófeát. 2006 tapasztalati pontot kaptál.

Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lambrakon néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy távcsövet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erõs neked. A következõ pillanatban a torony elõtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 294.]

(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+104 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba könnyûnek tûnik: egy tüskés harci gromak megölése a feladatod.

A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölõvel párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölõt, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.

Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy bazaltelementál. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamlóptripcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerû! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[157,2] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [158,2] Még mindig hegyvidéken vagy. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kõ) közelében vagy. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,2] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 194.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 3 mozogsz délkeletre
[160,3] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak bal vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölõt, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kõszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Közelebbrõl megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Fortuna. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 164.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 164.]

in 4784 275 527 leírod a 4784. kalandozónak a 275. szörnyet az 527. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

in 5188 275 527 leírod az 5188. kalandozónak a 275. szörnyet az 527. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

in 4144 275 527 leírod a 4144. kalandozónak a 275. szörnyet az 527. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 164.]


* 1. BP: VP elõvétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 159.] Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 3, 28. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következõ körben tehát 606 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelybõl kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentõdobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintû kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)



KARAKTERLAP
UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemû mutáns nõ vagy. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

 Erõ:38 (39)  Szint:20  Merészség:7/5 Magasság:130 cm 
 IQ:32  Támadás:19  Agresszió:6 Testsúly:63 kg 
 Ügyesség:31  Védekezés:49  Menekülés:40 % Életkor:8/8 év 
 Egészség:36  Életpont:301/265  Jellem: semleges (-1) Tul. pont:
 Szerencse:43 (45)  Varázspont:468/0  Pénz:1 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/9   Pszi pont:170/138   Halhatatlanság:1 %    
Eddig összesen 1028 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15342 TP-t kaptál. Jelenleg 468960 TP-d van. A következõ szinthez még 131040 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, ekharion, óriásféreg. A 304. fordulódban 5908 arany került a bankszámládra. 5967 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 14/47   ökölvívás: 3/21   szúrófegyverek:20/28
  vágófegyverek: 21/84 (+34%)   ütõfegyverek: 13/4   lõfegyverek:21/30 (+20%)
  dobófegyverek: 13/56       

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (50%) << kõkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyû nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12/34   2. nyomkövetés: 50/82 (+28%)   3. lopás:1/0
  4. mászás: 7/69   5. csapdakészítés: 22/77   6. csapdaészlelés:5/34
  7. gyógyítás: 51/94 (+43%)   8. titkosírás: 13/94 (+25%)   9. felderítés:37/31 (+12%)
  10. szörnyidomítás: 10/37   11. teológia: 28/0 (+20%)   12. taumaturgia:19/54 (+7%)
  13. versengés: 3/50   14. harcmûvészetek: 1/0   15. zene:50/9
  16. szörnyismeret: 23/29   17. pszi: *21/100   18. zárnyitás:2/5
  19. vadászat: 28/27   20. bányászat: 27/89 (+43%)   21. úszás:16/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 44% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyû nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), ködmangót (#59) (max. 1 darabot , csak egyszer), kõkalapácsot (#13) (max. 1 darabot , csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), drótszõrû pincsit (#22) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívõk (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhõ (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * arany pikkelyvért (#456) $1   bõrpáncél ($51) 1   kvazár páncél (#251)
1 * mágusköpeny (#453) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
8 * bronzhegyû nyíl (#94) 3   ezüsthegyû nyíl (#323) $1   harci kalapács ($174)
1 * hosszú íj (#111) 5   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
2 * mágusölõ (#422) 1   orgyilkos tõr (#225) 1 * pengepajzs (#425)
$1   vasalt bunkó ($181)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranylánc ($191) $2   borostyán függõ ($162)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ezüst kulcs (#184) 10   gyógykenõcs (#313)
49   kaja (#2) 2   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185)
Löttyök és porok, tartóstul
2   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 40]
2   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1   acélpengõke ($231) 3   álompor (#396) 2   fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) $3   gromak bõr ($268) 15   gyöngymangó (#135)
$1   jégszív ($282) 1   lapockacsont (#33) 1   magszim bél (#103)
6   óndarab (#85) 1   remák szív (#264) 6   rézdarab (#70)
2   szuperkötél (#209) 4   Thargodan esszencia (#328) $8   tigroszlán fog ($63)

Összsúly: 80.43 kgMegterheltség: 91%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   deus ex machina (#1) 50   kaja (#2)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 aranypikkely (#415) 2 borostyán függõ (#162)
2 gromak bõr (#268) 5 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 umbatari karkötõ (#278)



E körben tett lépéseid térképe

(152,4) 49. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(153,4) márványtorony (#175), arató csattanatok (#144)
(154,4) vérfürdetõ magszimok (#148), phua-kúp (#372)
(155,3) quwarg nagymester (#214), quwarg boly (#359), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(156,1) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, vadász quwargok (#241), ryuku csapásvezetõ
(#778), Tguarkhan (#212), óriásféreg (#171), tüskés harci gromak (#156)
(156,2) ekharion (#232), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), érclelõhely
(157,2) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), Tharr oltár, érclelõhely
(158,2) érclelõhely
(159,2) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelõhely
(160,3) tüskés harci gromakok (#156), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), mínosz-kúp (#178), 31. jellempróba,
barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.