Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 22. 21h:50' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5296 ingyenf: 2 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-8] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 4 2 1 | mozogsz délre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [64,-7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarva fájdalmas sebet ejt a nyakadon! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvával a combodba döf. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. (ld. enc.) Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő húsevő magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
gyk 8 50 | gyakorolsz a 8. tárggyal 8 pontért |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 9 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 133/91 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 88 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 9 (+1) |
65,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 77 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 15 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. versengés: | 1 | 8. vadászat: | 2 (+1) | 9. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kerek kő (#19) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 7 | * | tüske (#22) | |
7 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 7 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 33] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 17 | drótszőr (#37) | |||
4 | evaporőr háj (#105) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | lapockacsont (#33) | 17 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | móri gyümölcs (#116) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | rókafarok (#124) | 17 | sallank karom (#128) | 9 | sünmedve tüske (#14) | |||
8 | szárnyas hernyó (#69) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 37.59 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |
59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) |
gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) |
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
mélységi grittang (#103) | mutáns pók (#117) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | acéldarázs (#140) | massza (#217) | korinthai amőba (#420) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | Nehéz Norbi (#7119) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
tigroszlán fog (#63) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | fekete gyöngy (#99) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) | pirkit (#153) |
vaskohó (#155) | orgyilkos tőr (#225) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | koponya gyűrű (#1733) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |