Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 11h:07' EZ A 606. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 607. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4825 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 396. tárgyat |
at 3316 15 | TU-t adsz át a 3316. kalandozónak 15 |
vv 71 165 182 | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
ek 273 16 201 | t. energia kisütése: 273 16 201 |
kf 475 560 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal |
lm 28 905 26 | mozogsz 28 905 26 |
lm 900 2 905 | mozogsz 900 2 905 |
lm 9 900 14 | mozogsz 9 900 14 |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó bal lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 284 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány farkát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 264 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr jobb oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 270 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
lm 13 905 15 | mozogsz 13 905 15 |
lm 900 17 18 | mozogsz 900 17 18 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 251 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 304 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a bérgyilkos testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 239 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
lm 19 36 | mozogsz 19 36 |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 249 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a Hrumagurk jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
kpcs 3 36 | kapcsoló 3 |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
t 371 | támadod a 371. szörnyet |
lm 900 39 | mozogsz 900 39 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr bal karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 272 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az élőholt hadúr jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 171 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
t 179 | támadod a 179. szörnyet |
h 1137 4 | használod az 1137. tárgyat |
kf 1088 743 1572 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 743. tárggyal az 1572. tárgyat |
kf 1465 1 | kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a jobb kezedbe |
vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
ftv 136 179 | felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 179. szörnyet |
vv 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 39 | mozogsz 39 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 237 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar katona trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 228 1 | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a jobb kezedbe |
t 187 | támadod a 187. szörnyet |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 240 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 159 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
[159,39] Sűrű erdőbe érkeztél. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Látsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 220 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Energialándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [157,41] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [156,42] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bávatag golombár bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 236 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (44 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [154,44] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
(Továbbmész...) [153,45] Még mindig füves síkságon vagy.
m 3 5 7 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb középső lábát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 255 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [153,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 139 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 3772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [152,46] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sardullah Sharpa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.
be 710 220 | bemész a 710. épületbe |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kf 466 462 820 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 462. tárggyal a 820. tárgyat |
kf 742 | kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ek 273 2 31 | t. energia kisütése: 273 2 31 |
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY) Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható. |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. |
Erő: | 30 (39) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 34 (57) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 32 (27) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/48 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 465/464 | Jellem: | jó (237) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 696/312 | Pénz: | 17427 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 29/14 | Pszi pont: | 255/36 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 | ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 34/69 (+17%) |
ütőfegyverek: | 9/92 | lőfegyverek: | 28/42 (+11%) | dobófegyverek: | 1/79 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/88 | 2. nyomkövetés: | 82/3 (+19%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 15/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/17 | 6. gyógyítás: | 75/51 |
7. titkosírás: | 3/88 | 8. felderítés: | 25/75 (+53%) | 9. szörnyidomítás: | 13/93 |
10. teológia: | 62/62 (+293%) | 11. taumaturgia: | 64/49 (+38%) | 12. versengés: | 11/16 (+8%) |
13. zene: | 19/61 (+9%) | 14. szörnyismeret: | 10/36 (+2%) | 15. pszi: | 16/0 (+143%) |
16. zárnyitás: | 9/18 | 17. vadászat: | 13/73 | 18. bányászat: | 30/35 (+1%) |
19. úszás: | 10/97 | 20. főzés: | 6/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
energiafolyam (#136) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
58 | víz (#27) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | rájabőr (#404) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vortex talizmán (#812) |