Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 5. 9h:21' EZ A 605. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 606. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4825 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 396. tárgyat |
vv 71 165 182 | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
be 710 138 126 | bemész a 710. épületbe |
hu 481 316 414 | hulladék: 481 316 414 |
hu 332 386 335 | hulladék: 332 386 335 |
hu 348 301 199 | hulladék: 348 301 199 |
hu 378 379 380 | hulladék: 378 379 380 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 578 1465 135 | beraksz a bankba az 578. tárgyat (1465 darabot) |
ek 273 7 402 | t. energia kisütése: 273 7 402 |
ek 273 16 201 | t. energia kisütése: 273 16 201 |
m 2 6 1 | mozogsz keletre, nyugatra, északkeletre |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 234 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon bal első lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 271 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [148,42] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 254 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó bal vállát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 266 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3554 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [149,41] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal vállát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 295 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 261 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,39] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,38] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával jól megszúrod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 265 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [147,36] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Chitarel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Továbbmész...) [146,35] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Főnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Chara-din monolitját.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 83 | bemész a 83. titkos labirintusba |
lm 19 21 25 | mozogsz 19 21 25 |
Elszántan a másikra támadsz. Kyorg tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg tőrt a másikra ugrasz. Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kyorg tőrt a másikra rohansz. Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megmarkolva a kyorg tőrt ellenfeledre rohansz. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár bal első lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megmarkolva a kyorg tőrt ellenfeledre támadsz. Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Meglengetve a kyorg tőrt a másikra ugrasz. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megmarkolva a kyorg tőrt ellenfeledre rontasz. Kyorg tőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg tőrt ellenfeledre támadsz. Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 29 30 12 | mozogsz 29 30 12 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Meglengetve a kyorg tőrt ellenfeledre rohansz. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a kyorg tőrt ellenfeledre rontasz. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a kyorg tőrt a másikra támadsz. Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
kb 1465 1 | kiveszel a bankból az 1465. tárgyat (1 darabot) |
lm 13 15 15 | mozogsz 13 15 15 |
Marokra fogva az angolna szálkát ellenfeledre rontasz. Angolna szálkával több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvered 43 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvered 45 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
vv 109 25 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 152 46 | elmormolod a 198. varázslatot |
[152,46] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sardullah Sharpa előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
v 181 185 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,61] Épületek tűnnek fel. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 279 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 5 23 905 | mozogsz 5 23 905 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 278 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a Hrumagurk testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A Hrumagurk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó fejét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az átokosztó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 272 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokosztó agyarával a testeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 280 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az átokosztó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az átokosztó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 247 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az átokosztó jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokosztó agyarával a testeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
lm 900 24 25 | mozogsz 900 24 25 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth bal hátsó lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az oglyth jobb oldalát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 286 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az oglyth zömök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 291 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Energialándzsával néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 271 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
lm 10 11 8 | mozogsz 10 11 8 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 280 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk bal oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Hrumagurk testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 255 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk lecsap a bal karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 32 életpontot vesztettél. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos bal vállát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a bérgyilkos testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 301 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a bérgyilkos bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth nyálkás csápját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az oglyth egyik csápját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 269 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted az oglyth testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth egyik csápját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az oglyth nyálkás csápját. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 254 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az oglyth testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
lm 13 905 15 | mozogsz 13 905 15 |
vv 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 900 17 18 | mozogsz 900 17 18 |
lm 19 14 34 | mozogsz 19 14 34 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bérgyilkos jobb lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 282 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a bérgyilkos bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
lm 38 36 | mozogsz 38 36 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az oglyth zömök testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 260 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az oglyth bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
kpcs 3 36 | kapcsoló 3 |
lm 32 33 905 | mozogsz 32 33 905 |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 269 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
lm 31 900 29 | mozogsz 31 900 29 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az oglyth testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az oglyth nyálkás csápját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Kyorg tőrrel megdöfködöd az oglyth testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó bal lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 255 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az átokosztó bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
ek 273 2 231 | t. energia kisütése: 273 2 231 |
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY) Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 32 | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/47 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 497/425 | Jellem: | jó (237) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 672/288 | Pénz: | 17085 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/21 | Pszi pont: | 221/147 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 (+68%) | ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 34/52 (+23%) |
ütőfegyverek: | 9/92 | lőfegyverek: | 28/31 (+15%) | dobófegyverek: | 1/79 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/88 | 2. nyomkövetés: | 81/84 (+48%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 15/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/17 | 6. gyógyítás: | 75/51 |
7. titkosírás: | 3/88 | 8. felderítés: | 25/22 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 13/93 |
10. teológia: | 59/69 (+113%) | 11. taumaturgia: | 64/11 (+48%) | 12. versengés: | 11/8 (+8%) |
13. zene: | 19/52 | 14. szörnyismeret: | 10/34 (+18%) | 15. pszi: | 14/57 (+8%) |
16. zárnyitás: | 9/18 (-716%) | 17. vadászat: | 13/73 | 18. bányászat: | 30/34 (+2%) |
19. úszás: | 10/97 | 20. főzés: | 6/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 2 | din formázó minta (#301) | |||
3 | ében toboz (#578) | 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 2 | moa rubin (#379) | 3 | obszidián tüske (#481) | |||
1 | olló (#335) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 30 | stukilövedék (#414) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1054 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | galachmit (#310) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
5 | kaja (#2) | 2 | kvazár (#244) | 2 | moa zafír (#381) | |||
19 | polip szívóka (#391) | 1 | smaragd orrkarika (#730) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 156 | víz (#27) |