Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 12h:05' EZ A 604. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 605. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4825 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 396. tárgyat |
vv 71 165 182 | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
hu 459 455 9 | hulladék: 459 455 9 |
hu 64 470 325 | hulladék: 64 470 325 |
ek 273 7 1 | t. energia kisütése: 273 7 1 |
tv 32 33 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 33. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 135 37 203 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (37 darabot) |
ve 305 4 | megveszed a 305. tárgyat 4 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
ea 360 400 | eladod a 360. tárgyat 400 |
ea 890 4 | eladod a 890. tárgyat 4 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 300 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
be 91 | bemész a 91. titkos labirintusba |
le 468 | leveszed/lerakod a 468. tárgyat |
kf 475 366 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 366. tárggyal |
ek 7 16 8 | t. energia kisütése: 7 16 8 |
lm 2 4 6 | mozogsz 2 4 6 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az udvari mágus testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 310 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bérmágus testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A bérmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus girhes testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A bérmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 13 14 17 | mozogsz 13 14 17 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bérmágus testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával jól megszúrod a harci mágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 266 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a harci mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A harci mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával megdöföd a harci mágus bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 283 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a harci mágus jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900 |
lm 20 23 26 | mozogsz 20 23 26 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 269 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával jól megszúrod a harci mágus bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 281 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a harci mágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló girhes testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mestervarázsló testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 257 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
t 255 213 | támadod a 255. szörnyet a 213. szörnyet |
lm 27 30 4 | mozogsz 27 30 4 |
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az udvari mágus testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az udvari mágus fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 253 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az udvari mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1175 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 50 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló bal vállát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mestervarázsló testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 287 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mestervarázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 50 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mestervarázsló nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 259 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a mestervarázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
lm 7 9 11 | mozogsz 7 9 11 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 74 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 3366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox farkát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a xirnox bal oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 278 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a xirnox jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 1624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló bal karját. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 222 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a mestervarázsló jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mestervarázsló csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 58 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 251 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
lm 14 17 19 | mozogsz 14 17 19 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 244 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 20 905 21 | mozogsz 20 905 21 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
lm 900 24 905 | mozogsz 900 24 905 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 272 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb vállát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 290 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával párszor épp hogy megérintgeted a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 270 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Energialándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 253 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a magnetikus praglonc jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
lm 25 25 900 | mozogsz 25 25 900 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 42 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Főmágus jobb vállát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Főmágus törékeny testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a Főmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. A Főmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 4000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}
vv 109 83 | elmormolod a 109. varázslatot a 83. varázslatot |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
ek 273 7 426 | t. energia kisütése: 273 7 426 |
v 198 146 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[146,35] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Főnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
jlk 1714 | jelszó kimondása 1714 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 81.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [148,37] Még mindig dombos terepen vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kardszárnyú pocok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi lába tövét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,38] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [150,40] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával felnyársalod az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 282 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [149,41] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal vállát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 283 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 5 2 | mozogsz délnyugatra, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 227 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [149,42] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 294 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY) A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
MOLGAN (284. SZÖRNY) Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével. |
UCHAKO (308. SZÖRNY) Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó. |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 5D6+5, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t. |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL) Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek. |
MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY) Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek. |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY) Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL) A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is! |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 32 | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/47 év |
Egészség: | 30 (42) | Életpont: | 497/453 | Jellem: | jó (238) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 666/586 | Pénz: | 7581 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/12 | Pszi pont: | 221/111 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 | ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 34/29 (+28%) |
ütőfegyverek: | 9/92 | lőfegyverek: | 28/16 (+16%) | dobófegyverek: | 1/79 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/88 | 2. nyomkövetés: | 81/36 (+47%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 15/68 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/17 (+48%) | 6. gyógyítás: | 75/51 |
7. titkosírás: | 3/88 (+23%) | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 13/93 |
10. teológia: | 58/53 (+43%) | 11. taumaturgia: | 63/63 (+23%) | 12. versengés: | 11/0 (+8%) |
13. zene: | 19/52 | 14. szörnyismeret: | 10/16 (+18%) | 15. pszi: | 14/49 (+8%) |
16. zárnyitás: | 16/34 (+973%) | 17. vadászat: | 13/73 | 18. bányászat: | 30/32 (+2%) |
19. úszás: | 10/97 | 20. főzés: | 6/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3331 | arany (#50) | 4 | agvari manafókusz (#890) | 1 | álompor (#396) | |||
11 | amniosz (#203) | 2 | deus ex machina (#1) | 8 | drótszőr (#37) | |||
33 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | manakristály (#500) | 401 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | Tharr pajzsa (#459) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontkés (#11) | 9 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
1 | jégszív (#282) | 4 | karbin plazma (#199) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
3 | kristályfolyadék (#449) | 2 | lótuszvirág (#447) | 13 | madártoll (#112) | |||
1 | mágusköpeny (#453) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa stuki (#413) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 3 | obszidián tüske (#481) | 5 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 4 | púderkő (#119) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | réz masszariasztó (#436) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
30 | stukilövedék (#414) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | varázskő (#305) | |||
2 | xirnox szív (#213) |