Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 21. 10h:09' EZ A 603. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 604. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4825 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 396. tárgyat |
kb 305 500 500 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (500 darabot) |
vv 71 165 182 | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 42 44 48 | mozogsz 42 44 48 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg torát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 247 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 267 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 244 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 59 46 47 | mozogsz 59 46 47 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 279 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 9 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 239 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 291 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg torát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 272 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
lm 63 66 76 | mozogsz 63 66 76 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 251 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 239 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Energialándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 262 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Energialándzsával megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 266 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 259 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 242 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
lm 60 60 63 | mozogsz 60 60 63 |
kf 468 469 | kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal |
t 213 | támadod a 213. szörnyet |
lm 63 80 80 | mozogsz 63 80 80 |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 273 7 422 | t. energia kisütése: 273 7 422 |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 396 50 | megveszed a 396. tárgyat 50 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 146 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[146,35] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Főnix vigyorog kajánul. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [148,37] Továbbra is dombság. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardszárnyú pocok lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 258 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,38] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett purifikátor császár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Energialándzsával gyengén megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 275 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 254 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [150,40] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,41] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 256 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Energialándzsával megdöfködöd a purifikátor császár testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megbököd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 283 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac jobb oldalát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 258 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [147,43] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 257 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [147,44] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
t 213 | támadod a 213. szörnyet |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kb 209 11 | kiveszel a bankból a 209. tárgyat (11 darabot) |
fa 209 4716 11 | feladod a 209. tárgyat a 4716. kalandozónak (11 darabot) |
in 4246 962 1589 | leírod a 4246. kalandozónak a 962. szörnyet az 1589. tárgyat |
in 4246 785 1405 | leírod a 4246. kalandozónak a 785. szörnyet az 1405. tárgyat |
in 4246 784 1406 | leírod a 4246. kalandozónak a 784. szörnyet az 1406. tárgyat |
in 4246 783 1407 | leírod a 4246. kalandozónak a 783. szörnyet az 1407. tárgyat |
in 4246 782 1408 | leírod a 4246. kalandozónak a 782. szörnyet az 1408. tárgyat |
in 4246 780 1409 | leírod a 4246. kalandozónak a 780. szörnyet az 1409. tárgyat |
in 4246 772 1164 | leírod a 4246. kalandozónak a 772. szörnyet az 1164. tárgyat |
in 4246 771 1168 | leírod a 4246. kalandozónak a 771. szörnyet az 1168. tárgyat |
in 4246 614 735 | leírod a 4246. kalandozónak a 614. szörnyet a 735. tárgyat |
in 4246 766 1091 | leírod a 4246. kalandozónak a 766. szörnyet az 1091. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
MOA RUBIN (379. TÁRGY) Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 32 | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/47 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 457/417 | Jellem: | jó (243) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 666/5 | Pénz: | 10927 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/14 | Pszi pont: | 221/99 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 | ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | *33/101 (+13%) |
ütőfegyverek: | 9/92 | lőfegyverek: | *27/100 (+17%) | dobófegyverek: | 1/66 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/88 | 2. nyomkövetés: | 80/89 (+22%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 15/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/69 (+24%) | 6. gyógyítás: | 75/51 |
7. titkosírás: | 3/65 | 8. felderítés: | 24/92 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 13/93 |
10. teológia: | 58/10 (+35%) | 11. taumaturgia: | 63/40 (+119%) | 12. versengés: | 10/92 (+8%) |
13. zene: | 19/52 (+5%) | 14. szörnyismeret: | 9/98 | 15. pszi: | 14/41 (+8%) |
16. zárnyitás: | 6/61 | 17. vadászat: | 13/73 | 18. bányászat: | 30/30 (+2%) |
19. úszás: | 10/97 | 20. főzés: | 6/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
106 | arany (#50) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | rókafarok (#124) | 20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | álompor (#396) | 7 | amniosz (#203) | 16 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 32 | gyöngymangó (#135) | |||
25 | kaja (#2) | 2 | lótuszvirág (#447) | 4 | manakristály (#500) | |||
1 | moa rubin (#379) | 6 | purifikátor háj (#269) | 69 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 15 | szárnyas hernyó (#69) | 11 | szuperkötél (#209) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vasérc (#152) |