Banánlábú Bendegúz 296. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. okt. 8. 14h:47'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: okt. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4581
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 261
|
|
BANÁNLÁBÚ BENDEGÚZ KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,48] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol Marcho Ven-Saakkal. Tharr fõpap-jelöltje. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy arany papi
karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötõt, egy
örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy Tharr Keresztjét, egy
zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy õsdentor trófea és egy Notermanthi trófea színesíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart.
Málhásállata egy sivatagi doareg. Mélyen meghajolsz elõtte, hiszen már messzirõl lerí róla, hogy nagy harcmûvész.
"Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Õ is meghajol elõtted. Ez volt aztán a nagy esemény!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, zöld szemû kobudera
nõvel. Bõre bronzként csillog. Õ Amin Nagat felesége! Egy Batharak vállemezét, egy gyémántsisakot, egy jegygyûrût, egy
nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy Rughar
gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy topáz erényövet és egy Urgod fétisét, egy zafír erõövet, egy zangrozi csizmát visel.
Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy
mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog
mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Az állat elkezd hozzád dörgölõzni. Vajon mit
akarhat? Ez az, de már túl késõ! Az aurapollátor zsebkendõnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most
vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Tisztán érzed auráját: sötét,
mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Huncut Karwendel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Megszólal: " Aki lop, csal, rabol, gyilkol, jutalmat kap Dornodontól!" Meleg
kézfogás után elbúcsúztok.
A 2. napon összefutsz Sharg, a Raepával. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy lidérckoronát, egy mithril láncinget, egy örökkéval. rubinját,
egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod
kesztyûjét és egy villám szimbólumot, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy élõholt
õsmágus trófea és egy õrjáratozó katona trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében
egy Pusztítás Botját, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Holmiját egy bazaltelementál
cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû, mint ahogy Te is. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen
koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig
élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid
trécselés után folytatod utadat. A 2. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és
harcsabajsza van. Bõre gránitszürke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy
cetbõr válltömést, egy dalb.kristálycsizmát, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyût, egy
örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét, egy zafír
erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy besurranó trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében
egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Hátasállata egy pikkelyes ptog!
Málhásállata egy bazaltelementál. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással.
Az õ neve Borzas Ámlin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, izzóan vörös szemû, körszakállas mutáns férfival. Fekete a bõre. Egy a háború
gyûrûjét, egy angyalok gyûrûjét, egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy
Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy
rinóbõr övet és egy Urgod kesztyûjét, egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy
csápos otagi trófea és egy taalru trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyûrûjében fekete
obszidián koponya. Jobb kezében egy krathan pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy
pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális
pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Ellenséges szándéka egyértelmû: a harc elkerülhetetlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Sajnos
ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
izomernyesztés varázslatot lõsz. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád
küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nem annyira meglepõ, hogy ellenfeled is fel van szerelve
lõfegyverrel - hosszú íjjal tüzel Rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár
lövedéked átjárja a mutáns bal oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyû nyíl. A lövedékek
perforálják a bal oldaladat. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor épp
csak megérinted a mutáns fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a mutáns
testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Krathan pallossal a mutáns párszor kilyukasztja a bal lábadat. (4 támadástól
140 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pengepajzzsal a mutáns kicsit megvagdalja a testedet. (2 támadástól 19
életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint.
Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. A 2. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû mutáns
férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy kvazár kesztyût, egy obszidián
karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát
visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy hordóagyú mameluk trófea ékesíti. Jelet látsz a
ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy óriásölõt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Médzsik Hórsz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az
agyadban. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1
manaelementál. Megkezdõdik a csata. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy
csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bõre
sötétebb az átlagosnál. Tharr fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom
fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar
gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet és egy
zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat fatty trófea és egy
Thargodan légiós trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal
kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy
bazaltelementál. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Gort Grán. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további
mentális kapcsolatot. Megszólal: " Jobb ma egy okos troll, mint holnap egy okoskodó gnóm." Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább. A 2. napon összeakadsz egy szõke hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre.
Chara-din fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom
fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar
gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy Urgod kesztyûjét, egy varkaudar csizmát
és egy zafír erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy
jégzabáló trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy drag'kór bökõt,
bal kezében egy agyartõrt tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok
egymással. Az õ neve Bow Syck. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot
tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 3. napon összeakadsz Master con Tiberával. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr
csizmáját és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy élõholt õsmágus trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea
díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy
rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Idõmúlatás gyanánt mágikus
párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta
harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Bye-bye-t és csocsit mondtok
egymásnak, aztán továbbállsz. A 3. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, zöld szemû, bajuszos ember férfival. Egy
Eldaran karkötõjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ogre övet, egy
Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr
csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy õsquwarg trófea és egy magnetikus
praglonc trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb
kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Holmiját egy
sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó.
Összeismerkedtek. Az õ neve Bohmer Kair. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A
másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kõszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+35 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+210 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó
mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 523. hetének nyerõszámai: 19, 9, 24. 1 db 0 találatos
szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
| Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2
pontot használtál fel, van még 438.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel,
van még 436.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 436.]
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
| Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
432.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van
még 430.]
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 420.]
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 70. varázslatot a 120. varázslatot
| Beizzik a turbómágia. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+7 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még
417.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erõs mentális pajzs feszül védelmezõn az elméd köré. [-23 pszi pont.] [2 pontot
használtál fel, van még 415.]
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
| Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése
| Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
le 445 | leveszed/lerakod a 445. tárgyat
| Leveszed a kvazár kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
ff 422 | felt. fegyverváltás: 422
| Felt. fegyverváltás: << mágusölõ. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
ba 225 150 | nem támadod a 225. szörnyet a 150. szörnyet
| BA 225 parancs törölve. BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4
| VV 28 70 120 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4
|
vv 28 70 88 | elmormolod a 28. varázslatot a 70. varázslatot a 88. varázslatot
| Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 415.]
[A parancs tárolásra került.]
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3
| H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
ftv 38 238 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 238. szörnyet
| Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
415.]
ftv 142 992 | felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot Dornodon híveit
| Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
415.]
fkt 17 9 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (9 darabot)
| fkt 17 9 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
fkt 562 25 1 | felt. készítesz az 562. tárgyat (25 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 405.]
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 405.]
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport II varázslatot!
Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Meglapulsz egy
árok mélyén. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy
õrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ
név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az
Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 moa gyöngyöt 20 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 395.]
ve 229 1 | megveszed a 229. tárgyat 1
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 395.]
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat
| Leveszed az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 395.]
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 395.]
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight
hívõi építették. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az
utca végén feltûnõ alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett
döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy õrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. A következõ
épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 3 arany papi karkötõt 240 aranyért.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 387.]
pbe 2500 | beraksz a bankba 2500 aranyat
| Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz.
Jelenleg 5799 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
bb 213 331 582 | beraksz a bankba a 213. tárgyat (331 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 4 xirnox szivet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 20 csalánvirágot. [0
pontot használtál fel, van még 387.]
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié. Épületeket látsz: egy kvazár
kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz Jago Mortellel. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy szerencsetalizmánt és egy zafír erõövet visel.
Fegyverzetét egy qwarg rohamosztagos trófea, egy óriásféreg trófea és egy zoloboo sámán trófea teszi egyedivé. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy orgyilkos tõrt
tart. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy manóodú
(ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [8 pontot használtál fel, van még 379.]
be 631 3 | bemész a 631. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. Kiderül
azonban, hogy még nincs elegendõ gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot
használtál fel, van még 374.]
[187,59] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Hatodik
érzéked veszélyt jelez. Visszaugrasz a sarok mögé. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Amint meglátod,
rögtön rájössz, hogy ez egy õrült varázsló. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Van itt egy fekete mágustorony (642.
épület.). [8 pontot használtál fel, van még 366.]
vtn 47 | varázslat tanulás: a 47. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: fehér glóbusz. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van
még 331.]
ftv 47 237 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 237. szörnyet
| Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
331.]
vtn 36 | varázslat tanulás: a 36. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: védelem sav ellen. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel,
van még 296.]
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[183,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt.
Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Felismered. Ez
egy ezoterikus mardel. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Találsz egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz
magad elõtt egy gyilkos csalánt. Találsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz,
ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog
Gort Grán elõtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta
kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta.
Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megvizsgálod a talajt.
Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat,
amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Gort Gránnal. Tharr fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy
hatalom fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy
Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy Urgod kesztyûjét, egy zafír
erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy mópat fatty
trófea és egy Thargodan légiós trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Pusztítás Botját,
bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy
részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint
Neked. Megszólal: " Jobb ma egy okos troll, mint holnap egy okoskodó gnóm." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a
maga útját.
Találkozol Reménysugárral. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén
köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy ritualista
amulettet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét
és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy õrjáratozó katona trófea és egy õsquwarg trófea
színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Pusztítás
Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: õ is semleges. {Agyletapogatás:
megtudod, hogy milyen egy mópat fatty (ld. enc.)} Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az
energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban,
amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [184,47] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Észreveszel egy Thargodan csatamezõt.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál:
esetedben egy gyilkos csalánt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din
néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az
összeomló tákolmány másik oldalán Leon Silver I. vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy csillagbozótost. Felfedeztél egy
pézsmatököt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Oppsz, itt járt már valaki! Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat,
amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi
nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Alex Despronderrel. Egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián
karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ritualista övet, egy Rughar gyûrûjét, egy
smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját, egy umbatari karkötõt és egy Urgod kesztyûjét, egy zafír fülbevalót visel. Ruháján
a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy mammut zombi trófea, egy jégdémon trófea és egy
magnetikus praglonc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban.
Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy
bo'adhun nyílpuska. Egy aurapollátor a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Ahogy jobban
megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerû tüsszentés
közepette az arcodba küldi azt, ami az elõbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos
kitekernéd a nyakát. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek,
mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [185,48] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a
szomszédos dûnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Akár iskolát is
nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy
ezoterikus mardel. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan
csatamezõt. Látsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din
néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az
összeomló tákolmány másik oldalán Leon Silver I. vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem:
kiszúrsz egy fekete kaktuszt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba.
A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy mutáns bunthar. Amint eltûnik
szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum
néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera
nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek
északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns
nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Marcho Ven-Saakkal. Tharr fõpap-jelöltje. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy arany papi
karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötõt, egy
örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy Tharr Keresztjét, egy
zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy õsdentor trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tárgyainak
egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Már messzirõl észreveszed
a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan
köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen õ is viszonozza a meghajlást. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek.
A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 272.]
[185,49] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy kihívás tornyát. Ahogy
sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem
fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz
a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43.
jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még
kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi
nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még
264.]
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
| Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged
észrevehetõen fejlõdjön. [1 pontot használtál fel, van még 263.]
be 502 5 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten
körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve
Sziklahegyi Biran. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A teszt során az
intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüsttõrt!
[A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és
kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen
dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott ezüsttõrt 600 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra.
Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl,
láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat
közepes nehézségû: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni.
Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda
kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a
kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul elõtted egy verem, alján hatalmas
karókkal. Üvöltve zuhansz elõre, a karók átdöfnek. (-40 életerõ.)
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 243.]
be 502 5 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak,
az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú,
égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. -
A feladatod a következõ lesz. A feladat közepes nehézségû. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire
megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje
bukkan elõ! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt,
nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [10 pontot
használtál fel, van még 233.]
be 502 5 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva,
mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent,
aki Gyémántgyúró Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A kalandmester egy hatalmas, titanitból
faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe
nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül
sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem idõd, sem mûködõképes zárnyitó készleted nincs már
erre a feladatra.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [10 pontot
használtál fel, van még 223.]
[185,50] Szûnni nem akar a zöld síkság. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után
megtöltöd a vizestömlõt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál
egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges
móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40.
jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fûbe,
mielõtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Miután meguntad a bújócskát,
megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy kultúrmasztodon ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol.
Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 215.]
Felöltöd a krapixlon fürdõruhát. Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! Elõször csak a bokádat dugod be, de aztán
fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony szigonyt
markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy opati polip!
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. Már az utolsó korty
levegõd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még
195.]
Felöltöd a krapixlon fürdõruhát. Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz.
Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó
dolgot veszel észre. Egy diuretikus kráken!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A tüdõd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre
emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 175.]
Felöltöd a krapixlon fürdõruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz
lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt
fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Gyorsan megtörlöd
magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 155.]
Felöltöd a krapixlon fürdõruhát. Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni
kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt
fogod használni. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot
használtál fel, van még 135.]
Felöltöd a krapixlon fürdõruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz
kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen.
Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. A tüdõd a
pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 115.]
[184,51] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy móricserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése,
ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején.
Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt
egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 190 pontot kell rá költeni.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne
rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb
kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy legyengült quwarg nagymester. Amint
megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek
északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb.
1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 107.]
szk 227 | keresed a 227. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kultúrmasztodonot. Bár nem hallottál még
róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 107.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 104.]
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
| Leveszed az a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 104.]
Iszol a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót
vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a
bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 24, 3.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet
Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját töm
magába a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság
a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az
a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem
hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 104 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 104 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következõ
körben tehát 541 pontot költhetsz el.
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb
óvakodsz. A barlang mélyébõl egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elõ nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elõ. Bizalmatlanul mér végig
téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a
munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - elõször tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged
nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy késõbb esetleg még jobb üzletekrõl is lehet szó. Lehet, hogy érdemes
megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tõle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]
|
FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érõ varázshideggel és a szörnyek jeges
köpetével szemben, a harc idõtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül.
|
VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erõsebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a
mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebzõdsz is a savtól, a varázslat idõtartama alatt semmiképp
sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy.
|
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY)
Az életükért rettegõ mópatok általában békésen rejtõzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok
kínzásába, a végtelen fájdalomba beleõrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin.
Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törõdõ, csak õrülten pusztító hordának az útjába
állni.
|
KARAKTERLAP |
Banánlábú Bendegúz, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 365. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.
Erõ: | 29 (31) | | Szint: | 26 | | Merészség: | 8/5 | | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 42 (45) | | Támadás: | 23 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 35 (37) | | Védekezés: | 64 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 8/10 év |
Egészség: | 34 (38) | | Életpont: | 443/11 | | Jellem: | semleges (-2) | | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 45 (51) | | Varázspont: | 993/498 | | Pénz: | 965 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/12 | | Pszi pont: | 196/241 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 15 |
|
Eddig összesen 2235 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 600 TP-t kaptál. Jelenleg 1777847 TP-d van. A következõ szinthez még 222153 TP szükséges. Trófeáid: taalru, õsdentor, Notermanthi. A 296. fordulódban 5799 arany került a bankszámládra. 5799 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 12/19 | | ökölvívás: | 26/11 | | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 31/97 | | ütõfegyverek: | 1/0 | | lõfegyverek: | 4/39 |
dobófegyverek: | 29/6 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mágusölõ (#422) (200%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bûvös shuriken (#562) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 .); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30%; |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 19/14 (+88%) | | 2. nyomkövetés: | 89/95 (+29%) | | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 5/67 | | 5. csapdakészítés: | 23/29 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 5/38 (+9%) |
7. gyógyítás: | 34/43 | | 8. titkosírás: | 3/45 | | 9. felderítés: | 21/98 |
10. szörnyidomítás: | 8/83 (+9%) | | 11. teológia: | 45/28 (+5%) | | 12. taumaturgia: | 70/17 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 7/84 | | 14. versengés: | 9/94 | | 15. harcmûvészetek: | 19/45 |
16. zene: | 10/12 | | 17. szörnyismeret: | 34/13 | | 18. pszi: | 33/42 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/36 (+9%) | | 20. vadászat: | 9/97 | | 21. bányászat: | 16/75 |
22. úszás: | 15/43 (+30%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [teljes gyógyulás (#133)] |
ásol max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
trikornis (#104), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Serény Múmiák (#9103), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tûzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) |
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 18 PP) | pszi-acéltorony (#98, 14 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 24 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 16 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes õrület (#118, 50 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 23 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | nagyobb agypajzs (#120) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
villámcsapás (#50), szárazság (#48) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
varázsvédelem II (#108) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | tûzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) |
tûzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | | tûzgolyó (#155) | >> | Mnebolath (#237) |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | | izomernyesztés (#33) | >> | nõk (#999) |
teljes õrület (#118) | >> | quwarg parafenomén (#248) | | villámcsapás (#50) | >> | kronokukac (#285) |
teljes õrület (#118) | >> | kultúrmasztodon (#227) | | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 17, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | | védelem tûz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
életpajzs (#142) | >> | Dornodon hívõk (#992) | | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | | tompítás (#40) | >> | õrült varázsló (#255) |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élõholt õsmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelõ komponensként elõször leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | a szirén köpenye (#820) | 1 | * | arany pikkelyvért (#456) | $1 | * | bíbor erõöv ($291) |
1 | | krapixlon fürdõruha (#454) | 2 | | kvazár kesztyû (#445) | 1 | * | mágusköpeny (#453) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | Morgan sipkája (#466) | 2 | * | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bumeráng (#249) | 4 | | bûvös shuriken (#562) | 1 | | cápaölõ tõr (#480) |
11 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
1 | | mágusölõ (#422) | 1 | | moa stuki (#413) | 1 | | óriásölõ (#528) |
1 | * | pengepajzs (#425) | 2 | | szigony (#389) | 14 | | szögletes kõ (#17) |
18 | | tüske (#22) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | * | arany papi karkötõ ($309) | 2 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) |
1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | | rothasztó talizmán (#815) | 1 | | roxati üvegszem (#443) |
1 | * | Rughar gyûrûje (#518) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 1 | * | zafír fülbevaló (#477) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | a fiatalság itala (#473) | 1 | | a teremtés zsákja (#818) | 1 | | aranytermõ ládikó (#504) |
1 | | ásó (#34) | 2 | | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
10 | | ezüst kulcs (#184) | 3 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) |
2 | | gyógykenõcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 20 | | kaja (#2) |
1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | márványkulcs (#245) | 2 | | nagy aranykulcs (#246) |
2 | | nagy bronzkulcs (#185) | 5 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | pszi kõ (#248) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | roxati zárfaló (#314) | 3 | | smaragd kulcs (#241) |
5 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | szeksztáns (#32) | 3 | | varázskõ (#305) |
3 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
15 | | fûszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74] |
5 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] |
1 | | mágusszelence (#1076) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 26] |
1 | | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 60] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4] |
6 | | zöld üveg (#82) | [bennük 119 csepp ragasztó (#83), fér még: 1] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
67 | | borkonyó bibe (#312) | 5 | | csuklyavirág (#133) | 65 | | drótszõr (#37) |
19 | | ezüstdarab (#326) | 9 | | fokhagyma (#403) | 6 | + | fõnixtoll (#563) |
2 | | galachmit (#310) | 84 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | halcsont (#390) |
1 | | hro formázó minta (#601) | 1 | | jégkristály (#593) | 24 | | kaktusztüske (#114) |
13 | | karbin plazma (#199) | 4 | | kavadu lebeny (#24) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
8 | | kék orchidea (#68) | 25 | | kõszem (#304) | 11 | | kvazár (#244) |
1 | | lidércesszencia (#1074) | 2 | | lótuszvirág (#447) | 130 | | madártoll (#112) |
1 | | mithril (#352) | 23 | | óndarab (#85) | 45 | | pirkit (#153) |
51 | | polip szívóka (#391) | 13 | | púderkõ (#119) | 4 | | ramit kõ (#226) |
1 | | remák szív (#264) | 12 | | rézdarab (#70) | 15 | | rókafarok (#124) |
13 | | sallank karom (#128) | 8 | | smirglilevél (#29) | 30 | | szárnyas hernyó (#69) |
8 | | téfea-agy (#172) | 1 | | teknõcteknõ (#416) | 11 | | Thargodan esszencia (#328) |
1 | | tükör (#43) | 12 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 129.46 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
51 | | csalánvirág (#582) | 1 | | csontkulcs (#74) | 5 | | Eldereth szilánk (#512) |
235 | | kaja (#2) | 37 | | lótuszvirág (#447) | 7 | | manakristály (#500) |
2 | | mithril (#352) | 5 | | mutáns csont (#331) | 10 | | purifikátor háj (#269) |
2 | | Tilnetor kardja (#474) | 8 | | xirnox szív (#213) | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2451 | | arany (#50) | 3 | | arany papi karkötõ (#309) | 19 | | csalánvirág (#582) |
1 | | ilkin érc (#232) | 1 | | isteni könnycsepp (#260) | 5 | | kaja (#2) |
1 | | moa gyöngy (#378) | 4 | | xirnox szív (#213) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | kõszem (#304) | 3 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(183,48) ezoterikus mardelek (#184), kristálypalota (#401), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Dornodon
oltár, mûvészi porolit (#720), 35. jellempróba, Gort Grán (2586. kalandozó), Reménysugár (4254. kalandozó)
(184,47) Thargodan csatamezõ (#432), oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), mûvészi porolit (#720),
gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429), csillagbozótos (#928, belõle készíthetõ: #929), pézsmatök (#933, belõle
készíthetõ: #934), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), Alex Despronder (1004. kalandozó)
(184,51) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), 25. jellempróba, oltár, quwarg nagymesterek (#214)
(185,48) ezoterikus mardelek (#184), Thargodan csatamezõ (#432), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Tharr
oltár, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577,
belõle készíthetõ: #578), mutáns bunthar (#398), Marcho Ven-Saak (1057. kalandozó)
(185,49) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba
(185,50) tavacska, xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 40. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
|