Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 8. 12h:02' EZ A 489. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD 490. játékheted kezdete: szept. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2819 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vv 71 70 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
vv 4 164 | elmormolod a 4. varázslatot a 164. varázslatot |
ek 116 75 58 | t. energia kisütése: 116 75 58 |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [122,57] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 46 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 19.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [124,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy mutáns pók van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a mutáns pók belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
id 117 100 | idomítod a 117. szörnyet 100 pontért |
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a süvítő rája farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [124,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tormikus egér lehet. {támadása: 15.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tormikus egér rothadt szőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tormikus egér testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [123,56] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+3.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 7 1 6 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [123,54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Továbbmész...) [122,54] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qulli Brann előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy érző szívű dromedár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
tk 6 1177 9101 | többszemélyes kaland 6 1177 9101 |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
tv 31 97 373 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 97. varázslatot a 373. varázslatot |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
in 3957 23 585 | leírod a 3957. kalandozónak a 23. szörnyet az 585. tárgyat |
in 3957 402 593 | leírod a 3957. kalandozónak a 402. szörnyet az 593. tárgyat |
in 3957 403 597 | leírod a 3957. kalandozónak a 403. szörnyet az 597. tárgyat |
in 3957 410 598 | leírod a 3957. kalandozónak a 410. szörnyet az 598. tárgyat |
* 1. BP: | bemész a szentélybe |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT) Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.] |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
Erő: | 35 (39) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (34) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 31 (37) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 377/377 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 602/338 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 173/98 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/11 | ökölvívás: | 23/70 | szúrófegyverek: | 25/98 (+2%) |
vágófegyverek: | *19/100 (+5%) | ütőfegyverek: | 1/60 | lőfegyverek: | 17/7 |
dobófegyverek: | 24/64 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/15 | 2. nyomkövetés: | 66/35 (+47%) | 3. mászás: | 15/12 |
4. csapdakészítés: | 22/10 (+27%) | 5. csapdaészlelés: | 8/21 | 6. gyógyítás: | 20/72 |
7. titkosírás: | 5/43 | 8. felderítés: | 26/45 | 9. szörnyidomítás: | 10/58 (+46%) |
10. teológia: | 37/59 (+8%) | 11. taumaturgia: | 28/78 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 3/86 |
13. versengés: | 9/69 | 14. harcművészetek: | 11/37 | 15. zene: | 49/74 (+2%) |
16. szörnyismeret: | 27/92 (+20%) | 17. pszi: | 24/64 (+21%) | 18. zárnyitás: | 17/74 |
19. vadászat: | 7/31 | 20. bányászat: | 22/0 (+62%) | 21. úszás: | 7/32 |
22. főzés: | 2/77 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4449. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Idő Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
égető tekintet (#164) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | agykorbács (#97) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
örvénykerítés (#42) | >> | massza (#217) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
3 | óndarab (#85) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 4 | rézdarab (#70) | |||
5 | tinta (#101) |