28. forduló, 30. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 3. 9h:10'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 146.]

d 48 eldobod a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 2 4 eldobod a 2. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

fkt 69 2 felt. készítesz a 69. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

fkt 29 3 felt. készítesz a 29. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 138.]

h 233 5 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rézpáncélt. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[27,-4] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a félelem-járó jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a félelem-járó bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nekiveselkedsz, és tolni kezded az egyik követ. Nem megy. Keresel egy nagy botot, és emelőként használod. A szikla lassan megmozdul, és odébb gurul. A kis lény hálásan vigyorogva köszöni meg, hogy kiszabadítottad. Megkérdezed, hogy nem tud-e valamilyen hasznos információval segíteni. Elmondja, hogy a technokolin váladékának begyűjtéséhez zöld üveg szükséges. Aztán, valószínűleg az orkok visszatérésétől félve, az apró teremtmény köszönés nélkül elszalad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a zombi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [29,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+36 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontváz testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 4 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 22 (limit: 840), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2200.
Észreveszel egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [100 pontot használtál fel, van még 23.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[30,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szárnyas gömböc. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a szárnyas gömböc jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt mágus volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 11.]

be 4 bemész a 4. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

kotb 9172 belépés K.T.-be: 9172
Belépésedet fogod kérni a Túlélők K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 29. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 10 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 132/96 Jellem: jó (31) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 8 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 151 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 930 TP-t kaptál. Jelenleg 6 374 TP-d van. A következő szinthez még 626 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); dárda (#10) (6 -);
30,14 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 30

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 13 5. zene: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
5 dárda (#10) 1 fúvócső (#20) 9 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nekrofun medál (#253)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 12 kaja (#2) 1 távcső (#42)
2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 4 bordacsont (#16) 6 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 22 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 12 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
7 tigroszlán fog (#63) 2 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 60.23 kg Megterheltség: 136%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 bot (#4) 4 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 2 dárda (#10) 1 evaporőr háj (#105)
2 madártoll (#112) 2 rézdarab (#70) 1 szárnyas hernyó (#69)
5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31
-7
-6
-5
-4
-3
(27,-4) félelem-járó (#56), oltár, 17. jellempróba
(28,-5) rájanyék (#58), zombi (#49), 14. jellempróba, tintacsiga (#74)
(29,-6) evaporőr (#69), élőholt mirg (#135), csontváz (#48), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(30,-5) szárnyas gömböc (#12), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek