28. forduló, 30. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 23. 14h:22'
EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
1238. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-1] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

fkt 22 8 felt. készítesz a 22. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [2 pontot használtál fel, van még 166.]

fkt 23 2 felt. készítesz a 23. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rőtmanó jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 139.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a spagulár bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a spagulár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a spagulár jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a spagulár jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 85.]

gyk 8 20 gyakorolsz a 8. tárggyal 20 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Már nem sok kell a következő szinthez. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Tövig nyomja csáprágóját a gyilkos tetű oldaladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megpöccinted a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 65.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 57.]

m 5 8 2 mozogsz délnyugatra, északra, keletre
[31,0] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a púpos burástya nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a púpos burástya fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét.

(Továbbmész...) [31,-1] Még mindig bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,-1] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a királygyík fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 9.]

gy 20 gyógyítás 9 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+3 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 0.]

be 10 bemész a 10. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 169 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

PHUA-KÚP (372. TEREPTÁRGY)
A phua-kúpok a Túlélők Földjének legrejtélyesebb építményei. Többezer évvel ezelőtt Ghallának ezen a félszigetén egy hatalmas civilizáció virágzott, és ezt a szájhagyomány szerint Moa birodalomnak hívták. Fantasztikus találmányaik voltak, amelyek képesek voltak az embert a levegőbe emelni, vagy hihetetlen sebességgel mozogni a föld alatt mágia segítsége nélkül. A legendák szerint a legmélyebben fekvő törp tárnákban még mindig találnak olyan tárgyakat, amelyek Moa mesterek kezéből kerültek ki, de működésüket senki sem ismeri. A phua-kúpok először mintegy kétszáz évvel ezelőtt bukkantak fel a föld alól, egyetlen éjszaka elteltével több, mint száz állt ezekből a rejtélyes fémépítményekből. Amikor valaki közelébe ment ennek a hatalmas, tojás alakú valaminek, akkor az oldalán, sercegő hang kíséretében vörös írásjelek jelentek meg. Az írásjeleket senki sem tudta elolvasni, ezért bölcsek hada tanulmányozta éjjel-nappal. Egyik reggel, ahogy tábori sátrából a legkorábban kelő agg tudós, Mjolnör Ruafg előbotladozott, döbbenetes dolgot látott: a kúp oldalán a szokásos misztikus írásjelek helyett érthetően, világosan namír nyelven egy találós kérdés virított! A tábor egy pillanat alatt talpon volt, és két perc alatt a titkosírást megfejtették. Amikor valaki hangosan kimondta a megoldást, a kúp töretlen fémoldalán ajtó nyílt! A beözönlő tudósok azonban a tojás belsejében a döbbenetes Moa tárgyak helyett azonban csak egy akkortájt minden valamirevaló labirintusban megtalálható varázstárgyat, egy zacskónyi pszi követ találtak. A relikviára számító bölcsek messzire hajították a hasznavehetetlen varázstárgyakat, és gondolkodóba estek. Mindenkinek úgy tűnt, hogy a kúpban valami intelligencia lakozik, hiszen néhány nap leforgása alatt mintha "megtanulta" volna a nyelvüket, mintha mindenáron arra akarta volna rávenni őket, hogy lépjenek be. Még aznap három kúpot nyitottak fel, és összesen kilenc tudós halt borzalmas halált, mivel ezúttal a kúpokból iszonyatos, sosem látott szörnyek léptek elő. A következő nap reggelére a phua-kúpok pedig eltűntek, és semmilyen ásatás, varázslat segítségével sem sikerült őket többé megtalálni. Hatalmas találgatás zajlott a Moa kultúrában a phua-kúpok szerepével kapcsolatban, de mind közül Mjolnör Ruafg teóriája volt az egyetlen, melyet mindenki elvetett. Az agg tudós szerint "a phua-kúp semmi más, mint egy játékszer, amelyet a Moák szórakozásból, őrült sport céljából készítettek. Amikor a kúpok kibukkannak, minden Moa elindul, hogy minél több kincset gyűjtsön össze a kúpokból, próbára téve így rejtvényfejtő képességét és harci jártasságát is".
Hogy mi az igazság a phua-kúpokkal kapcsolatban, azt nem lehet tudni, de mindenesetre itt vannak, és a találós kérdéseket már namírul jelzik ki. Ha be akarsz menni, két dolgot tehetsz: 1.) kiadsz egy KUT 5 parancsot. Ekkor megtudod, hogy milyen találós kérdés van a kúp oldalán. [Használhatod a feltételes kutatás: FKU <TVP> parancsot is, ilyenkor automatikusan kutatsz, ahányszor lehetőséged van rá, de egy körben max. <TVP>-t költesz erre.] A következő fordulódban a JLK <jelszó> paranccsal 5 TVP-ért kimondhatod a megoldást, és ha helyes volt, további 10 TVP-ért automatikusan be is mész. A <jelszó> paraméter kiszámolásához a Titkosírások Megfejtése c. enciklopédiát kell használni, azaz leírod a megfejtés szót, számokká alakítod a betűit, és a jelszó az első négy szám lesz. Pl. ha a feladvány "Feldobod fehér, leesik sárga", a válasz tojás. A t kódja 23, az o 17, így a megfejtés: JLK 2317.
2.) A másik megoldás az, hogy a phua-kúp mezőjén kiadsz egy TIM <TVP> parancsot. Ez a TItkosírás Megfejtése, és minél többet bíbelődsz vele, annál nagyobb az esély a sikerre. Ha TIM-et használsz, legalább 25 TVP-t írjál, hiszen ha a találós kérdést még nem olvastad, akkor az első 5 TVP-t ilyenkor is a találós kérdés megkeresésével és elolvasásával töltöd (mint a KUT 5-nél), az utolsó 10 TVP kell a kúp átkutatására, és a sikerhez még nagyon magas (25+) titkosírás szakértelem esetén is legalább 10 TVP kell. Ha biztosra akarsz menni, és a titkosírás szakértelmed mindössze 1, bizony 120 TVP-t kell a megfejtésre költened, tehát TIM 135 parancsot kell kiadnod. Siker esetén a jelszót automatikusan kimondod, külön JLK parancsra nincs szükség.
A phua-kúpba többször is bemehetsz, de egy körben csak egyszer. Ha sikeresen beléptél, legközelebb új feladványt fogsz kapni, de ha nem volt elég TVP-d a belépésre, legközelebb a jelszó ugyanaz marad. Ha egy találós kérdést nem fejtesz meg, és egy másik phua-kúpnál kutatsz, és ott másik kérdést kapsz, akkor az előző kúpnál már nem használhatod a korábbi jelszót. A Feltételes Kutatás működik a phua-kúpokra, de csak abban az esetben, ha nincs megfejtetlen találós kérdésed.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 29. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 4/1 Magasság: 154 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 141/141 év
Egészség: 12 Életpont: 107/60 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 34 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 107 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 164 TP-t kaptál. Jelenleg 3 470 TP-d van. A következő szinthez még 530 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos sallank, drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kőhegyű lándzsa (#7)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
32,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 35

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 11 6. felderítés: 1
7. zárnyitás: 2 8. vadászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) surranó kígyó bőrt (#47), a gnómoktól (6) surranó kígyó bőrt (#47)
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 8, 9, 10.

Összsúly: 39.43 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 2 gyenge méreg (#26) 1 lapockacsont (#33)
1 smirglilevél (#29) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 7 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 királygyík bőr (#44) 2 mérgezett tüske (#23) 4 tüske (#22)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33
-2
-1
0
1
(31,-1) phua-kúp (#372), vadász tatu (#10)
(31,0) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 1. jellempróba, púpos burástya (#92)
(32,-1) a 10. labirintus bejárata, rőtmanó (#55), spagulár (#82), gyilkos tetű (#116), királygyík (#26), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek