Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:46' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4825 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 396. tárgyat |
dd 19 4 224 | eldobod a 19. tárgyat a 4. tárgyat a 224. tárgyat |
kf 902 2 | kézbeveszed/felveszed a 902. tárgyat a bal kezedbe |
szk 232 | keresed a 232. szörnyet |
tv 32 33 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 33. varázslatot |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
vv 71 182 83 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 83. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
ve 396 25 | megveszed a 396. tárgyat 25 |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 220 | bemész a 710. épületbe |
pbe 4725 9999 | beraksz a bankba 4725 aranyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [178,53] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 134 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával jól megszurkálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vortexmágus bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 271 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Energialándzsával teljesen átszúrod a pordémon testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [179,53] Ritka erdőbe érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
be 667 | bemész a 667. épületbe |
kf 531 533 1091 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1091. tárgyat |
v 198 150 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
[150,48] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 228 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 1088 467 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 467. tárggyal |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [149,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dark Angel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 246 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ek 7 3 16 | t. energia kisütése: 7 3 16 |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
lm 900 11 17 | mozogsz 900 11 17 |
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 1572 742 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1572. tárggyal a 742. tárgyat |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [148,52] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint The Undertaker.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár ragyás testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bávatag golombár jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 250 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (30 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [148,53] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a bávatag golombár testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (37 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 268 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
kf 820 466 462 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 466. tárggyal a 462. tárgyat |
kf 228 1 | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a jobb kezedbe |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 | elmormolod a 73. varázslatot |
bpb 9 | bef. parancs berakása: 9 |
kf 727 | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat |
le 727 466 462 | leveszed/lerakod a 727. tárgyat a 466. tárgyat a 462. tárgyat |
le 820 | leveszed/lerakod a 820. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat |
* 8. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
ZU'LIT FÜLKARIKÁJA (727. TÁRGY) Az egykori nagyhatalmú villámmágus mindig tréfás látvány volt hatalmas arany fülkarikájával, mégsem nevetett rajta soha senki. Inkább irigyelték a fülkarikát - nem is csoda, hiszen +6 teológiát és +6 taumaturgiát ad! Természetesen, ilyen nagyhatalmú varázstárgyat 24-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem hordhat... A tárgy, a korábbiakkal ellentétben, most már szabadon átadható. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
Erő: | 31 (35) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 32 (54) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 32 (35) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/45 év |
Egészség: | 27 (36) | Életpont: | 427/497 | Jellem: | jó (255) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (38) | Varázspont: | 593/201 | Pénz: | 8546 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/7 | Pszi pont: | 170/18 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 51 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/39 | ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 32/67 (+5%) |
ütőfegyverek: | 9/92 | lőfegyverek: | 27/4 (+4%) | dobófegyverek: | 1/53 |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/11 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 77/31 (+43%) | 3. mászás: | 7/40 |
4. csapdakészítés: | 15/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/7 | 6. gyógyítás: | 75/51 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 23/42 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 13/93 |
10. teológia: | 47/38 (+72%) | 11. taumaturgia: | 49/43 (+68%) | 12. versengés: | 10/44 (+8%) |
13. zene: | 18/73 (+14%) | 14. szörnyismeret: | 8/84 | 15. pszi: | 11/74 (+101%) |
16. zárnyitás: | 3/51 (-700%) | 17. vadászat: | 13/73 | 18. bányászat: | 30/14 |
19. úszás: | 10/97 | 20. főzés: | 4/64 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak az 5350. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ormánygőte (#18) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), massza (#217), varkaudar katona (#691), varkaudar varázsló (#271), magnetikus praglonc (#200), vark. kardtáncos (#693), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
236 | arany (#50) | 6 | bot (#4) | 6 | kaja (#2) | |||
80 | kerek kő (#19) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rókafarok (#124) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
27 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 18 | drótszőr (#37) | |||
4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
5 | spiritusz (#170) |