279. forduló, 281. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 14. 9h:12'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 280. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,74] koordinátán.
A táborozás 4. napján találkozol Dorien McGee. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a zene szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon találkozol Caius Brutusszal. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy kvazár kovács trófea, egy ongóliant trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi követ (1600 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szeksztánst (444 arany). Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajta, és azt se mi van a kezében. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Zaislo. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Gilgames, amikor összefutottatok, adott neked 1000 aranyat. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ezüst gyűrű van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+52 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 7 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 534.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 530.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 524.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 523.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

h 1271 429 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy kaktuszbogyót ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(85,74) uzbányok (#102)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült manaelementál. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 508.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 478.]

ea 169 21 eladod a 169. tárgyat 21
Eladtál 21 uzbány csőrt. 126 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 468.]

fa 667 1987 1 feladod a 667. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 nektoraf faggyút. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 465.]

fa 317 4296 1 feladod a 317. tárgyat a 4296. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Brigella részére szánod. Átadsz 1 varkaudar csizmát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 462.]

fa 429 5827 6 feladod a 429. tárgyat az 5827. kalandozónak (6 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 6 kaktuszbogyót. Ennek elküldése 31 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 459.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Kikészíted Halatir kalapját. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+35 arany). Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 429.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+27 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 399.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[85,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Eroni Eronnal. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Caius Brutusszal. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy kvazár kovács trófea, egy ongóliant trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,74] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hamariberkenye előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 369.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[86,76] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 339.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[83,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,80] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,81] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 309.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+6 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 279.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 249.]

bpb bef. parancs berakása:

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 249.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 1817 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 8 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 szvó-ektoplazmát kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 216.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 kaktuszbogyót. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 421 pontot. A következő körben tehát 621 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 280. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 31 (37) Életpont: 317/251 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 569/569 Pénz: 663 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 EFejl: 20
Eddig összesen 1258 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4153 TP-t kaptál. Jelenleg 526288 TP-d van. A következő szinthez még 73712 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 280. fordulódban 281 arany került a bankszámládra. 281 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/75 vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 2/92 lőfegyverek: 23/80 (+1%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 54/58 (+36%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 28/29 (+11%) 11. taumaturgia: 33/31 (+8%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 125/85 (+120%) 14. szörnyismeret: 4/98 (+22%) 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 7/46 (+16%) 17. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 spiritusz (#170) 16 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar csizma (#317)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
107 arany (#50) 2 dorony tüdő (#212) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 kaktuszbogyó (#429) 4 kaktusztüske (#114) 1 orgyilkos tőr (#225)
5 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,79) márványtorony (#175), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) uzbányok (#102), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, manaelementál (#290)
(83,81) gyilkos sallankok (#85), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 30. jellempróba, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112)
(84,78) uzbányok (#102), 27. jellempróba, Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska, 47. jellempróba, manaelementál (#290), sörényes ubuk (#89), Eroni Eron (1877. kalandozó), Caius Brutus (2301. kalandozó)
(85,77) manaelementál (#290), Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 31. jellempróba
(86,74) szent tölgyfa (#393), Leah oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(86,75) 38. jellempróba, oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(86,76) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 30. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290), pattanóböde (#145)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Megadeathka 280. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195)
elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219)
pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) kultúrmasztodon (#227) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230)
alanori csatamén (#233) adószedő (#234) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238)
vadász quwarg (#241) áeratikus hasnyák (#243) kputtyintó csalán (#247) noth szellem (#250) zombi mester (#251)
pordémon (#253) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) holle anyó (#259) kőtipró (#260)
bérmágus (#263) páncélos lovag (#264) harci mágus (#265) elit gárdista (#266) mestervarázsló (#267)
varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271) őrjáratozó katona (#274) ősdentor (#282) manaelementál (#290)
Maffiózó (#298) méregelementál (#306) ében sárkány (#327) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
jégzabáló (#649) jégdémon (#652) agyfröccsentő (#666) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687)
csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Mallon (#960) Quirov (#975)
Pikoló (#7010) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039) máguskobold (#7044)
koboldkirály (#7045)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
$mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) $lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) $rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
$hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
$nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) $villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
$ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
$aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
$trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
$fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) $jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287)
zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) drako pikkelyvért (#293) varkaudar páncél (#294)
$elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297) $arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299)
cru formázó minta (#300) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) $varkaudar csizma (#317)
taposó tappancs (#318) ködkard (#319) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322)
$ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) $ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) alkímiázó üst (#341) rézgolyó (#343) rózsaszín bugyogó (#346)
súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351)
mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354) szockó hólyag (#355) Tguarkhan-csapda (#356)
quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) szerencsetalizmán (#366)
Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fekete tű (#374) fekete csuha (#375) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378)
moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383)
moa burát (#384) moa gyémánt (#385) moa katalizátor (#386) natali kő (#388) szigony (#389)
halcsont (#390) polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406)
vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) moa stuki (#413)
aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420)
tyrex bunkó (#421) szívkereső (#423) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426) gránátkaktusz (#428)
kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447)
kristályfolyadék (#449) mithril kesztyű (#463) nehéz harci kesztyű (#464) törpe bakancs (#475) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500)
kihívás tornya (#502) bűvös lant (#509) ostromlétra (#510) $zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547)
mérg. nyílp.lövedék (#548) szent nyílp.lövedék (#549) főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) aranytoll (#572)
kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) Morgan kristálya (#659) alligátorbőr (#661)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
sáfránykristály (#675) szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
ryuku köpeny (#693) ryuku buzogány (#696) berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
smaragd orrkarika (#730) bunthar bőr (#733) bunthar zsák (#734) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817)
szirén köpenye (#820) párducbőr (#1066) rozmárfog (#1069) ulkor gyöngy (#1072) csodák kútja (#1096)
varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) varkaudar csont (#1113) moa varázsdoboz (#1133)
$varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) vark. pecsétgyűrű (#1171) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) kir.érd.műv. kitűző (#1220) hattyútoll (#1222) sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228)
cirkuszi pergamen (#1233) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Ramirez feszítővasa (#1261) Halatir kalapja (#1262) emberiség ékköve (#1267) kaleidoszkóp (#1269) Sheran cserepe (#1271)
csodabazár (#1404) reflexélesítő (#1407) esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) varkaudar szimbólum (#1528)
Métely páncélja (#1562) fülemüle síp (#1576) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) mágusok itala (#1610) vérvörös rózsa (#1622) koboldkorona (#1629)
vérpettyes gyűrű (#1659) ork kunyhó (#1683) szerencsekocka (#1693) ork sör (#1701) krónika (#1725)
manakút (#1774)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TRO  [szörny]  [szörny]  [szörny]    10  trófea beállítása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek