27. forduló, 29. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 2. 9h:07'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

h 233 4 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [4 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 4 10 1 felt. lőfegyver haszn. 4 a 10. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 4 10 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 6 10 felt. lőfegyver haszn. 6 a 10. tárggyal
Ok, FLH 6 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

fse 20 felt. segítség 20 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 19 6 elkészíted a 19. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 kerek követ. [6 pontot használtál fel, van még 155.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 mozogsz északra
[23,0] Továbbra is dombság. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtögetsz, és ellátod az ember sebét. Hálásan megköszöni a segítségedet, és elmondja, hogy épp az egyik mágus számára gyűjtögetett a táblakészítéshez anyagot, amikor goblinok támadták meg. Szerencsére a közeledtedre elinaltak. Amikor a táblakészítéssel kapcsolatban kérdezősködni kezdesz, elmondja a fickó, hogy a mágus, akinek dolgozik, időnként táblákat tűz ki, eligazításképp a vándorok számára. "Miért, te még sosem csináltál ilyet?" kérdi. Kiderül, hogy a feliratos táblakészítéshez nemcsak bot, hanem tintacsiga tinta és valamilyen faformáló anyag is szükséges. Elköszönsz a fickótól, és folytatod utadat. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz nála 2 gyöngymangót. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 835), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700.
[28 pontot használtál fel, van még 119.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 111.]

m 8 mozogsz északra
[23,-1] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drótszőrű pincsi közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a drótszőrű pincsi nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kilukasztod a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 99.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 91.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[24,-2] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gonyolék került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gonyolék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [25,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy démontetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rontasz. Csontszablyával alaposan megvágod a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Találsz nála 2 pirkitet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 19 (limit: 835), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1900.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Van itt egy tanya (507. épület.). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 27.]

be bemész
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

m 1 mozogsz északkeletre
[26,-4] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ormánygőte nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az ormánygőte bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával megvágod az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 10.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 166 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Ez a 28. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 10 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 131/91 Jellem: jó (29) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 143 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 690 TP-t kaptál. Jelenleg 5 444 TP-d van. A következő szinthez még 1 556 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); dárda (#10) (6 -);
26,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. zene: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 8 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 3 dárda (#10) 1 fúvócső (#20)
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nekrofun medál (#253)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 16 kaja (#2) 1 távcső (#42)
2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 4 bordacsont (#16) 6 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 20 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 10 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
7 tigroszlán fog (#63) 2 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 64.63 kg Megterheltség: 146%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
4 kerek kő (#19) 6 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(23,-1) drótszőrű pincsi (#22), érclelőhely
(23,0) olvasztókemence (#86), oltár, 20. jellempróba, gyilkos tetű (#116), élőholt mirg (#135)
(24,-2) gonyolék (#13)
(25,-3) démontetű (#15), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), tanya (#507), oltár
(26,-4) olvasztókemence (#86), 1. jellempróba, oltár, érclelőhely, ormánygőte (#18)

Üzenet küldése a karakternek