Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 21. 12h:29' EZ A 280. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD 281. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
ftv 186 690 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 690. szörnyet |
fse | felt. segítség |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 261 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nőstény varkaudar. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 254 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
be 684 | bemész a 684. épületbe |
be 684 | bemész a 684. épületbe |
kt 697 | elkészíted a 697. tárgyat |
h 697 400 | használod a 697. tárgyat |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [198,113] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [198,112] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített csataremák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
im 0 2 | imádkozol |
v 198 201 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[201,94] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy csápos otagi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi farkát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
lm 9 9 1 | mozogsz 9 9 1 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 186 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,60] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy királyi emlékművet. Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
im 0 1 | imádkozol |
m 3 3 7 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,94] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronotapír közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel meghorzsolod a kronotapír nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [200,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [201,91] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Továbbmész...) [200,91] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor jobb karját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel csak érinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
szk 232 | keresed a 232. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
Erő: | 31 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 36 (44) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/41 év |
Egészség: | 42 (48) | Életpont: | 500/385 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 42 (63) | Varázspont: | 990/384 | Pénz: | 2357 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 199/285 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/35 | ökölvívás: | 32/85 (+5%) | szúrófegyverek: | 15/43 (+5%) |
dobófegyverek: | 30/83 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/55 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 56/47 (+18%) | 3. mászás: | 13/36 |
4. csapdakészítés: | 20/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 19/37 | 6. gyógyítás: | 42/40 |
7. titkosírás: | 4/52 | 8. felderítés: | 29/27 | 9. szörnyidomítás: | 11/87 |
10. teológia: | 76/67 (+20%) | 11. taumaturgia: | 60/57 (+22%) | 12. versengés: | 13/9 (+8%) |
13. harcművészetek: | 27/36 | 14. zene: | 13/0 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 33/67 (+34%) |
16. pszi: | 23/32 (+1%) | 17. zárnyitás: | 15/26 | 18. vadászat: | 6/68 (+11%) |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 18/3 (+17%) | 21. úszás: | 7/64 |
22. főzés: | 14/80 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: labirintus (16) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
varázspáncél (#156) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
villámcsapás (#50) | >> | Orkhan Thai (#238) | háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 13 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | varázskő (#305) | 118 | víz (#27) |