Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 14. 9h:10' EZ A 284. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD 285. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 620 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy fűszertartó. 10913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 27, gyógyulás: 57, összesen: +30 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 620 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 51 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 10913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 31, gyógyulás: 56, összesen: +25 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kf 1537 1171 971 | kézbeveszed/felveszed az 1537. tárgyat az 1171. tárggyal a 971. tárgyat |
vv 53 182 66 | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 66. varázslatot |
hh 150 | használod a 150. tárgyat |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 621 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [188,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy rát-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 622 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3389 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
vv 79 167 133 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 133. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 622 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 622 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 73 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 57 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 73, gyógyulás: 23, összesen: -50 ÉP}
a 347 2677 1 | átadod a 347. tárgyat a 2677. kalandozónak (1 darabot) |
v 198 234 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
[234,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 622 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (2 támadással 136 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +51 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 8144 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 253, gyógyulás: 142, összesen: -111 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 622 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 76 életpontot sebeztél. Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton agy (ld. enc.). 11197 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1487, sebződés: 170, gyógyulás: 207, összesen: +37 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 622 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 161 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával megvagdalod a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 146 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 307, gyógyulás: 158, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [233,109] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +12% mászás.) Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 622 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs farkát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs farkát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a szellemdarázs farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 44 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával végigvagdosod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 544, gyógyulás: 403, összesen: -141 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 311 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző egyik csápját. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 31 életpontot sebeztél. Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 34 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 35 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 703, gyógyulás: 426, összesen: -277 ÉP}
(Továbbmész...) [232,110] Még mindig füves síkságon vagy.
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 622 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó bal lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával megvagdalod a kettéroppantó irtózatos combját. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a kettéroppantó testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 49 életpontot sebeztél. A kettéroppantó leken néhány pofont. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 482 életpontot vesztettél. A kettéroppantó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1522, sebződés: 788, gyógyulás: 266, összesen: -522 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 77 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 52 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 174 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 233 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 703, gyógyulás: 164, összesen: -539 ÉP}
(Továbbmész...) [230,111] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Utad során felfedezel egy kreommat-liliomot.
(Továbbmész...) [229,111] A terep továbbra is ritka erdő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
at 2677 10 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 10 |
szk 489 463 465 | keresed a 489. szörnyet a 463. szörnyet a 465. szörnyet |
hh 1534 1107 1107 | használod az 1534. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 265 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 20 214 |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal a 835. tárgyat |
* 10. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
KREITON BŰVÖLŐ (506. SZÖRNY) A kreitonokról kevés információ maradt fenn a tudósok tekercsein, még a régen élt birodalmak lakói is messze elkerülték idegen építményeiket. Sajnos ez nem mindig sikerült, hiszen a kreiton bűvölők mentális varázserejüket megcsillogtatva bármilyen fajt uralmuk alá tudtak vonni, hogy aztán velük erősítsék tovább amúgy is bevehetetlen lakhelyeiket. A hosszú, vaskos nyúlványokkal rendelkező, amorf alakzattal megáldott szörnyekről minden beszámoló azt állítja, hogy legyőzhetetlenek: ez talán annak a képességének köszönhető, hogy példányaik a D.E.M.-ezéshez hasonló képességgel rendelkeznek. A kyorg mágusok szerint ezt valamilyen tárgy jelenlétével meg lehet akadályozni, de hogy mi az ami erre képes, homály fedi. A kreiton bűvölő félelmetes csápjainak érintését túlélt kalandozók teljes zavarodottságról számolnak be. A bestia messziről megérzi az élő szervezet jelenlétét, így előle BA paranccsal elbújni teljességgel reménytelen. |
KREITON AGY (1142. TÁRGY) Minden mágus álma, hogy egyszer egy kreiton agyába láthasson, hogy onnan minden ősi varázslat receptjét és rituáléját pillanatok alatt elsajátíthassa. Nos, erre eddig nem termett még biológus, de talán sikerül valami más felhasználási módját találnod a kreitonok agyának. A még halálában is lilán pulzáló szervet azonban nem könnyű kimetszeni, hiszen elég egy eret átvágnod, és az agy, mint valami kocsonya, szétfolyik az ujjaid között. |
TLEIKAN FŐBÍRA (512. SZÖRNY) A tleikanok legfőbb uralkodója! Az elmúlt évezredekben soha senki nem találkozott vele, csupán a legendák említik délceg alakját, dübörgő baritonját, és azt a belső erőt, amellyel egy ilyen erős faj uralkodójává tudott válni. A főbírában a tleikanok összes elképesztő tulajdonsága egyesült: amellett, hogy ügyesen bánik a fegyverrel, a mágia misztikus erőit is a kedve szerint tudja befolyásolni. A vámpirizációra immúnis. A tleikan főbírára támadni merő esztelenség, így ha mégis erre vállalkozol, erősítsd meg elhatározásodat egy direktbe kiadott FT paranccsal. |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY) Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket. |
Erő: | 46 (55) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 55 (77) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 44 (48) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/8 év |
Egészség: | 42 (58) | Életpont: | 1295/988 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 54 (64) | Varázspont: | 2099/102 | Pénz: | 871 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 35/24 | Pszi pont: | 313/233 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 11/6 (+1%) | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 40/48 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 33/23 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/82 | 2. nyomkövetés: | 62/10 (+47%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 26/18 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 20/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/47 |
7. gyógyítás: | 15/80 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 26/95 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 150/8 (+127%) | 12. taumaturgia: | 110/61 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 15/54 (+8%) | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 44/75 (+52%) | 18. pszi: | 33/12 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/60 | 20. vadászat: | 6/67 | 21. vitalitás: | 2/10 |
22. bányászat: | 30/75 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 3/83 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 151 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
a lélek védelme (#57) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), villámcsapás (#50), pszi ragyogás (#166), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
teljes őrület (#118) | >> | nők (#999) | teljes őrület (#118) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
armageddon (#218) | >> | 31. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Tguarkhant! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 48 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | spiritusz (#170) | |||
1 | súlyzó (#347) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
116 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kreiton agy (#1142) |