262. forduló, 264. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 21. 20h:19'
EZ A 988. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
989. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [381,68] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. Egészen legyengült a szervezeted, testedet égető, piros pöttyök borítják, melyek átkozottul viszketnek - valószínűleg a skarlátia okozza, amit a Sötét Föld bugyraiban összeszedtél!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy árnylord nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord fénytelen testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 5 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 113, gyógyulás: 23, összesen: -90 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 576.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-2 VP). [0 pontot használtál fel, van még 571.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 571.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 569.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 560.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 539.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 524.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]

* 4. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 507.]

* 5. KP: h 1602 2 16 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 16 kaját. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 8 pirkitet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 504.]

* 6. KP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy bo'adhun éjhozó hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! {védettsége: 50 szúró, 170 vágó, 50 ütő ellen.}

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 287 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 628, gyógyulás: 235, összesen: -393 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 489.]

* 7. KP: ef 5 526 0 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 454.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 446.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 446.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +680 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 446.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+500 varázspont, -1000 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 446.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +1000 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 446.]

kno 12 20 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 446.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

hu 420 188 327 hulladék: 420 188 327
Hulladék, ezért nem gyűjtesz agyartőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

hu 157 338 693 hulladék: 157 338 693
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

v 453 214 5 elmormolod a 453. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a manifeszt.nyúlvány felületén, a közepébe írod a számot: 5. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

380 381 382
67
68
69
(381,68) árnylordok (#342), bo'adhun éjhozó (#468)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy edzőcentrumot. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Új- Valaki egy cetlit ragasztott rá: Ispotályba vótam, nincsen pézem. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

be 686 2 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 205 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 383.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 5000 aranyat. A számládon van még 2388 arany. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[381,68] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy drótszőrű mópat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Teriád lándzsával többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 drótszőrt. 21 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 448, gyógyulás: 90, összesen: -358 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy Tharr templomot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 377.]

v 198 312 116 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

be 676 bemész a 676. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

vtn 243 varázslat tanulás: a 243. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

vv 243 elmormolod a 243. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

m 3 mozogsz délkeletre
[382,69] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő smaragd sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 96 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (99 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.)
A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 20 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 608, gyógyulás: 317, összesen: -291 ÉP}

Felfedeztél egy ősvortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Nyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 371.]

ea 1559 1 eladod az 1559. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ea 1530 4 eladod az 1530. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 170 50 megveszed a 170. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ea 272 11 eladod a 272. tárgyat 11
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 584 13 megveszed az 584. tárgyat 13
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 331 6 megveszed a 331. tárgyat 6
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 101 50 megveszed a 101. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 198 28 megveszed a 198. tárgyat 28
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1221 15 megveszed az 1221. tárgyat 15
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 213 22 megveszed a 213. tárgyat 22
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 133 30 megveszed a 133. tárgyat 30
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 284 8 megveszed a 284. tárgyat 8
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 6 mozogsz nyugatra
[381,69] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mópat gigász. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a mópat gigász bal első lábát. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a mópat gigász testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a mópat gigász gigászi lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 657 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 44, gyógyulás: 198, összesen: +154 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy termikfészket. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 365.]

be 673 bemész a 673. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[382,68] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű mópat. {max. életpontja: 1691-1890.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat bal középső lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával többször eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Teriád lándzsával megdöfködöd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1650, sebződés: 434, gyógyulás: 86, összesen: -348 ÉP}

Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +735 életerő.)

(Továbbmész...) [383,68] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Utad során felfedezel egy lávatavat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia angyala. {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala jobb szárnyát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Raia angyala fejét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a Raia angyala jobb oldalát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával többször eltalálod a Raia angyala nyakát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a Raia angyala angyali szárnyát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 13 408 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 286, gyógyulás: 257, összesen: -29 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 353.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 353.]

kt 284 8 elkészíted a 284. tárgyat (8 darabot)
Csak 7 sötét ital legyártásához van elegendő tartód. Sajnos nincs nálad isteni könnycsepp, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy sötét italt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 353.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 353.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[384,67] Tovább kóborolsz a pusztán. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében hadúr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 58 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Cápafoggal megdöfködöd az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 114, gyógyulás: 142, összesen: +28 ÉP}


(Továbbmész...) [385,66] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [385,65] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elrakod a távcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 335.]

m 1 mozogsz északkeletre
[386,64] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy mópat boly van. Nyugatra egy áldozati oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat Chara-din fattya. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 33, gyógyulás: 118, összesen: +85 ÉP}

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 10d8+12.} Itt csata lesz.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat bal középső lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával megdöfködöd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Teriád lándzsával többször eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a drótszőrű mópat bal középső lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 413, gyógyulás: 79, összesen: -334 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 329.]

be 493 bemész a 493. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kt 1172 elkészíted az 1172. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Bár főzést terveztél, most valahogy nincs kedved az ilyesmihez. Kajára gondolni se tudsz! Biztos valamilyen betegség kínozza szervezeted. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében hadúr. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr bal lábát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az ében hadúr fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 93, gyógyulás: 125, összesen: +32 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (383,66) (389,61) (384,62) (389,64) (385,63) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 12, 11.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a király szilmill. 2 kaját nyel le a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah ministránsa vagy. Papi hited: 60. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 33 (61) Szint: 41 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 37 (52) Támadás: 68 (72) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 38 (60) Védekezés: 82 (90) Menekülés: 15 % Életkor: 71/142 év
Egészség: 33 (48) Életpont: 1081/915 Jellem: gonosz (408) Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (76) Varázspont: 1456/496 Pénz: 19546 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 88/52 Pszi pont: 231/203 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 3188 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 96 243 TP-t kaptál. Jelenleg 9 269 012 TP-d van. A következő szinthez még 330 988 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, márvány sárkány, drótszőrű mópat. A 263. fordulódban 2388 arany került a bankszámládra. 2388 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/74 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 41/8 (+8%)
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 30/77 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
386,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 386
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/72 2. nyomkövetés: 51/24 3. lopás: 6/37
4. mászás: 17/22 5. csapdakészítés: 16/41 6. csapdaészlelés: 7/34
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/80 9. felderítés: 26/84
10. szörnyidomítás: 11/21 11. teológia: 58/91 (+13%) 12. taumaturgia: 64/14 (+2025%)
13. szerencsejáték: 4/3 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/47
16. zene: 16/20 17. szörnyismeret: 22/5 (+27%) 18. pszi: *19/100 (+11%)
19. zárnyitás: 18/40 20. vadászat: 56/66 21. vitalitás: 3/99
22. bányászat: 31/80 23. testépítés: 3/55 (+161%) 24. úszás: 15/97
25. főzés: 12/56

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
lopsz a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
skarlátia (#293) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) vámpirizáció (#1) (8,0)
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 107, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 130, 131, 136, 171, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 11, 12, 15, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 111. Szerzett pont: 12757. Beállított erő: 0 Összpont: 36529

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 368.33 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csuklyavirág (#133) 19 kaja (#2) 4 kőszem (#304)
1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360) 2 sötét ital (#284)
3 tükör (#43) 1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4966 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 5 drótszőr (#37)
1 ilkin érc (#232) 8 pirkit (#153) 1 varányszem (#30)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

380 381 382 383 384 385 386 387
63
64
65
66
67
68
69
70
(381,68) árnylordok (#342), bo'adhun éjhozó (#468), drótszőrű mópat (#426)
(381,69) mópat gigász (#309), Tharr oltár, termikfészek (#2685)
(382,68) drótszőrű mópat (#426)
(382,69) smaragd sárkány (#326), ősvortex (#587)
(383,68) lávató (#595), Raia angyala (#333)
(384,67) ében hadúr (#294)
(386,64) Chara-din fattyai (#236), drótszőrű mópat (#426), ében hadúr (#294)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.02.21 17:31 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Hősi babérok -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek