253. forduló, 255. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 17. 9h:17'
EZ A 605. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
606. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,114] koordinátán.
Gilgames átadott neked a 1. napon 8 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 sámán gyógykenőcsöt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Métely páncélját (500 arany), 1 arany masszariasztót (150 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 sámán gyógykenőcs (eladási ár: 260 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 692. hetének nyerőszámai: 7, 2, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ef 14 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] A befejezéshez még 183 TU szükséges. [120 pontot használtál fel, van még 465.]

jlk 2391 jelszó kimondása 2391
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 144 tapasztalati pontot kaptál.

1
2
3
4
7 6 5 8 9
10
11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 61. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 460.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

f 547 kísérletezel az 547. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szent nyílp.lövedéket. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

kf 1562 437 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 437. tárggyal
Lecsatolod az elit csatavértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
A csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

m 1 mozogsz északkeletre
[123,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. [12 pontot használtál fel, van még 443.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ajtótól ajtóig megy, de a házba sosem lép be.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza duzzadt orrát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy mesés ónix masszavadító! Elhagyod a phua-kúpot. [135 pontot használtál fel, van még 308.]

m 1 3 5 mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
[124,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Moloch előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [125,113] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.


(Továbbmész...) [124,114] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 272.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +25 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 272.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy nukleáris cickány.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 148 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 242.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[123,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 131 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [122,115] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrös bozsó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 76 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a szőrös bozsó jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrös bozsó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 218.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +14 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
[121,115] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Látsz egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [122,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 164.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +79 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 164.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy epokitféreg.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy epokitféreg.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 104.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy epokitféreg.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 62 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy karmos tankányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 5, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 74 pontod maradt, ebből a következő körre 74 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 469 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

SZENT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (549. TÁRGY)
A gnómok természetes mágikus erejüknél fogva képesek a nyílpuska lövedéket mágikus erővel felruházni. A szükséges csendet és tisztaságot a magashegység levegője biztosítja. A gnómnak csendben kell imádkoznia, majd a (nem mérgezett) nyílpuska lövedéket egy isteni könnycseppel és egy lótuszvirág illatával megszentelnie (a lótuszvirág nem veszik el). Mindehhez a KT 549 parancsot kell kiadni, 5 TVP árán. Ezután a nyílpuska lövedék sebzése néggyel, megtalálásának esélye 10%-kal nő, és képes lesz mágikus fegyverrel megsebezhető lények megsebzésére is. A szent lövedék mágiája amolyan átok, persze jó értelemben: csak az használhatja fel, aki elkészítette, tehát nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 30 Szint: 19 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 90/90 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 302/222 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 3
Szerencse: 19 Varázspont: 438/418 Pénz: 240 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 EFejl: 58
Eddig összesen 1013 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13014 TP-t kaptál. Jelenleg 386116 TP-d van. A következő szinthez még 63884 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, jégtroll, varkaudar íjász. A 254. fordulódban 850 arany került a bankszámládra. 850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: * 22 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29 2. nyomkövetés: 48 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 51
7. titkosírás: 3 (+1) 8. felderítés: 21 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 24 11. taumaturgia: 32 (+1) 12. versengés: 2
13. zene: 102 (+2) 14. szörnyismeret: 3 15. vadászat: 8
16. bányászat: 4 17. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sötét gnóm (#132) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

Összsúly: 96.23 kg Megterheltség: 137%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyógykenőcs (#313) 3 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 fülemüle agyar (#267) 1 gromak bőr (#268)
5 kaja (#2) 1 ónix masszavadító (#438) 2 pirkit (#153)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,115) Chara-din monolitja (#534), karmos tankányok (#137)
(122,114) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, tűzrakó hely (#1169), epokitféreg (#147)
(122,115) szőrös bozsók (#149), kardfogú fülemüle (#146), varkaudar bajnok (#190)
(123,113) tüskés harci gromak (#156), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)
(123,114) tetememberek (#123), 39. jellempróba, Raia oltár, epokitféreg (#147)
(124,112) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), törpemammutok (#115), ryuku légiós (#361)
(124,114) sóhajtó dornyok (#112), arató csattanat (#144), nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek