24. forduló, 26. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 12. 15h:03'
EZ A 828. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
829. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,-3] koordinátán.
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ormánygőte nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 11 1 elkészíted a 11. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[75,-2] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drasmólyom. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [74,-1] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő hegyi rák nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a hegyi rák végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy óriás csontváz közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,0] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy drasmólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[72,1] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy északi aurach. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az északi aurach bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hasfejlesztő Jack irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [71,2] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ormánygőte. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az ormánygőte testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [70,3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy északi aurach. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az északi aurach testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az északi aurach beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 5 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+17 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+12 életerő.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 59.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[69,3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [68,4] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 39.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 9 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 115/66 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 10
Szerencse: 12 Varázspont: 14/14 Pénz: 24 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 129 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 888 TP-t kaptál. Jelenleg 7 207 TP-d van. A következő szinthez még 4 793 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 4 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
68,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 14 5. harcművészetek: 5 6. szörnyismeret: 3 (+1)
7. vadászat: 1 8. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

Összsúly: 20.75 kg Megterheltség: 49%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 csontkés (#11) 1 evaporőr háj (#105)
12 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rákpáncél (#97)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
5
(68,4) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95)
(69,3) 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, evaporőrök (#69)
(70,3) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), északi aurach (#350)
(71,2) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), 35. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, ormánygőte (#18)
(72,1) északi aurach (#350), csontváz (#48), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(73,0) drasmólyom (#60), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(74,-1) hegyi rák (#61), zombi (#49), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(75,-2) drasmólyom (#60), sziklafészek (#167), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek