Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 29. 12h:20' EZ A 27. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 28. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
kt 233 | elkészíted a 233. tárgyat |
h 233 5 | használod a 233. tárgyat |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
ff 64 8 12 | felt. fegyverváltás: 64 8 12 |
flh 7 | felt. lőfegyver haszn. 7 |
flh 8 | felt. lőfegyver haszn. 8 |
ft | támadod parancsok törlése |
kf 20 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
fkt 22 10 | felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kilukasztod a gorombilla testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gorombilla bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a spagulár fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával megvágod a spagulár bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a rájanyék nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-2] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy királygyík közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a királygyík testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kilukasztod a királygyík farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a királygyík testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner púpos burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mutáns pók trófeát. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 7.]
be 3 | bemész a 3. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
![]() Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
![]() Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
![]() A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 121/52 | Jellem: | jó (22) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 |
lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 7 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); dárda (#10) (4 -); |
25,18 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 12 (+1) | 5. zene: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 1 |
7. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 3. labirintus (24,20). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | ||
1 | csontszurony (#12) | 3 | dárda (#10) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | * | tüske (#22) | |
6 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nekrofun medál (#253) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | távcső (#42) | 2 | varázskő (#305) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 4 | bordacsont (#16) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | királygyík bőr (#44) | 3 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | rókafarok (#124) | |||
6 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 53.09 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | furulya (#233) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | madártoll (#112) | |||
2 | tüske (#22) |
24 | 25 | 26 | 27 | |
-6 | |
|
|
|
-5 | |
|
|
|
-4 | |
|
|
|
-3 | |
|
|
|
-2 | |
|
|
|
-1 | |
|
|
|
0 | |
|
|
|