24. forduló, 26. forduló, Erina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 22. 11h:41'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1794
SZÁMLA : XXXX

ERINA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,0] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 45 2 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+6 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 111.]

flh 1 10 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal
Ok, FLH 1 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

flh 3 19 felt. lőfegyver haszn. 3 a 19. tárggyal
Ok, FLH 3 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[33,-1] Még mindig bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Itt csata lesz.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [34,-2] A bozótost dombság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy olvasztókemencét.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ.

(Továbbmész...) [35,-3] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű pincsi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 46.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[36,-4] Még mindig bozótos. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot.


(Továbbmész...) [37,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy csontlepke. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,-6] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy kaszabolósáska trófea és egy kaffogó hebrencs trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Seherezádé. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [46 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 164 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, három havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.
(Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.)

KARAKTERLAP

Erina, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 25. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 4/3 Magasság: 160 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 Életpont: 104/45 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 12 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 65 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 160 TP-t kaptál. Jelenleg 2029 TP-d van. A következő szinthez még 1971 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 54.98 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 19 kerek kő (#19)
5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(33,-1) sünmedve (#33)
(34,-2) oltár, olvasztókemence (#86)
(35,-3) drótszőrű pincsi (#22), oltár
(36,-4) Tharr rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(37,-5) csontlepke (#746), 13. jellempróba
(38,-6) 11. jellempróba, oltár, Seherezádé (5894. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek