242. forduló, 247. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 14. 9h:12'
EZ A 665. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
666. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,76] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 440.]

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 435.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 425.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 420.]
[A parancs tárolásra került.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

v 1 10 15 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

hu 268 516 308 hulladék: 268 516 308
Hulladékgyűjtés törölve: gromak bőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,76) drótszőrű pincsi (#22)

[72,59] Épületek tűnnek fel.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 varkaudar szablyát 20 aranyért.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve DEF az IGAZ. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 1067 2 megveszed az 1067. tárgyat 2
Vásároltál 2 jegesmedve bundát. 30 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 298 2 megveszed a 298. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 arx formázó mintát. 37 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 232 10 megveszed a 232. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 128 10 megveszed a 128. tárgyat 10
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 sallank karmot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összefutsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Srydon Crow. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Sheran tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fémbontó szójer trófea, egy ulkor jéglény trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dharlon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy fekete bőrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Shaam-lee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 714 TUdatpont szükséges). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [24 pontot használtál fel, van még 376.]

vtn 47 varázslat tanulás: a 47. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: fehér glóbusz. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 341.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 smirglilevelet. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [104,76] A bozótost dombság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [105,76] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 440 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz. (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 440 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 44 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 440 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [94 pontot használtál fel, van még 247.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[106,76] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Haruspex irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [107,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,76] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [44 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[109,76] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 fáklya. Magadhoz veszed őket. [40 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 1264 elkészíted az 1264. tárgyat
Legyártottál 1 vadászkést. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 1068 elkészíted az 1068. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 4. BP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 713 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 131.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját töm magába a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 131 pontod maradt, ebből a következő körre 131 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.

FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr bíborosa vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 20 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 28 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 310/238 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 386/3 Pénz: 630 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6 EFejl: 105
Eddig összesen 1241 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6286 TP-t kaptál. Jelenleg 508914 TP-d van. A következő szinthez még 91086 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 (+1) szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 24 dobófegyverek: 16 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 76 3. lopás: 2
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 17 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 18
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 27 12. taumaturgia: 24
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 2 (+1) 15. harcművészetek: 11
16. zene: 7 17. szörnyismeret: 10 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 37 20. bányászat: 28 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 4337. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot!

Összsúly: 126.96 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
144 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 ezüst papi karkötő (#308)
3 fémrúd (#104) 1 ilkin érc (#232) 1 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 2 rézpáncél (#71)
1 szöges bunkó (#8) 1 tankány karom (#237) 6 tüskecsapda (#242)
1 varkaudar szablya (#516) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arx formázó minta (#298) 4 drótszőr (#37) 2 fáklya (#36)
2 jegesmedve bunda (#1067) 6 kaja (#2) 1 kvazár (#244)
1 magszim bél (#103) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 rézdarab (#70)
4 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170)
1 teremtés zsákja (#818) 1 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 vadászkés (#1264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,76) drótszőrű pincsi (#22), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, ragyás burástya (#111)
(104,76) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár
(105,76) uzbányok (#102), Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420)
(106,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(107,76) vérfürdető magszim (#148), Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba
(108,76) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 34. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(109,76) vaskohó (#155), érclelőhely
(110,77) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek