242. forduló, 244. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 30. 12h:19'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,99] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Gilgamessel. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon ismét találkozol Gilgamessel. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 griff nyakéket (700 arany), 1 rinóbőrt (20 arany).
A 6. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Liallan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 8. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 11. napon találkozol Earthquake-kel. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy jégtroll trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy mutáns pók!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 11. napon találkozol Fogalmazásgátlóval. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+72 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: megveszed a 135. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: támadod Elenios híveit a 132. szörnyet a 131. szörnyet
FT 994 parancs törölve. FT 132 parancs tárolva. FT 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a szeksztánst, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 4. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy láth. észlelése varázslat! [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 380.]
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+101 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 340.]

v 15 205 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kazmár gyökér. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 310.]

hu 1137 131 188 hulladék: 1137 131 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar pálinkát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 8 mérg. ubuk dobónyilat 56 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 2 ubuk dobónyílat 10 aranyért, 16 ubuk tüskét 16 aranyért, 7 varkaudar pálinkát 154 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db,
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db,
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db,
vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db,
fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db,
bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 90 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db,
gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db,
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, smaragd kulcs (#241) 36 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, kvazár (#244) 16 ap /db,
márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db,
kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db,
aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db,
jégszív (#282) 22 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db,
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db,
mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, királyi korona (#338) 187 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db,
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db,
polip szívóka (#391) 3 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db,
darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db,
medúzacsáp (#703) 7 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db,
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, fokhagyma (#403) 4 ap /db,
furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, koboldkorona (#1629) 300 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 10 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, trikornis szarv (#198) 12 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db,
varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db, vasvért (#164) 60 ap /db, virág szimbólum (#143) 8 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 295.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 283.]

fa 1579 1877 feladod az 1579. tárgyat az 1877. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Eroni Eron részére szánod. Átadsz 1 griff nyakéket. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 280.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+102 életerő.) Észreveszel egy tűzbokrot. Találsz egy templomot. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy patak van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Továbbra is síkságon vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Rábukkansz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, körszakállas ember férfi kifosztott holttestére. Nemrégiben ölhették meg. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrod figyelmet követel. [64 pontot használtál fel, van még 216.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Átkutatod a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 1 amniosz, 2 aranytoll (ld. enc.), 1 ásó, 2 csillezsályalevél (ld. enc.), 2 dorony tüdő, 1 emberiség ékköve (ld. enc.). Magadhoz veszed őket. [50 pontot használtál fel, van még 166.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[104,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Fegyverzetét egy bávatag golombár trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fürge Calver. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [103,102] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar behemót. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 39 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy varkaudar falu van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 4 mákrózsa virág. Elteszed őket. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Dávid dal . Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[81 pontot használtál fel, van még 85.]

a 264 1987 1 átadod a 264. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Gilgames részére. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

aa 1113 1066 379 átadod az 1113. tárgyat az 1066. tárgyat a 379. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar csontot Gilgames részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőrt Gilgames részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa rubint Gilgames részére. [15 pontot használtál fel, van még 65.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,101) varkaudar falu (#1109), 46. jellempróba, Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), varkaudar mágus (#128), Langard Futu (2042. kalandozó), Dávid (3300. kalandozó)
(103,102) varkaudar behemót (#189), művészi porolit (#720), Leah oltár
(104,99) varkaudar behemót (#189), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(104,101) szutykos remák (#191), 48. jellempróba, oltár, Fürge Calver (1187. kalandozó)
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, 46. jellempróba, vadász varkaudar (#108)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 dorony tüdőt 16 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 55.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 50.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+24 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-320 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 20.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+13 arany). Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

ve 249 20 megveszed a 249. tárgyat 20
Vásároltál 20 bumerángot. 160 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: támadod Elenios híveit
FT 994 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a szeksztánst. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 368. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

AZ EMBERISÉG ÉKKÖVE (1267. TÁRGY)
Az Emberiség Ékköve egy páratlanul érdekes drágakő. A szivárvány minden színében pompázik, hirdetve hatalmát és elpusztíthatatlanságát. Komoly varázshatalommal bír, de igazi erejét keveseknek adatik meg kihasználni. Amennyiben csak egy enciklopédiát kapsz róla valamelyik ismerősödtől, kezdheted sajnálni önmagad, mert valami gyönyörű dolog kimarad az életedből. Ha azonban azon kevesek közé tartozol, akik közvetlen közelről is megcsodálhatják ezt a tárgyat, tudd meg, igazi kiváltságos vagy. Az ékkő ritkaságáról még a gnóm tudósok véleménye is megosztott, mert egyesek szerint ilyen nem létezik, mások viszont a körömszakadtáig állítják, hogy bár igen ritka, de néhány példány a mai napig fellelhető belőle. Az óidők meséi szerint az Emberiség Ékköve valaha az ősi népek igaz barátságát volt hivatott szolgálni. Ez a mágikus erejű jelkép tartotta össze a barátokat, a szövetségeseket, egységes erejük által szinte legyőzhetetlenekké téve őket. Segítségével az igaz barátok távolságtól függetlenül tudtak egymásnak segíteni, egymással kommunikálni. Hogy a legendából mi igaz, és mi a kitaláció, talán soha nem tudjuk meg, de ha valaha is birtokodba kerül egy ilyen drágakő, ne feledd: Kiváltságos lettél, és valahol valaki mostantól bármikor készen áll, hogy szükségedben megsegítsen. Egyet azonban jól jegyezz meg! IGAZ barátod csak EGY lehet! (Az Emberiség Ékköve a Humán Páholy KT tárgya. Az ékkövet a Humán Páholy tagjai hozhatják létre. Ekkor egyszerre két kalandozónál anyagiasul ez a párosan is páratlan drágakő. Az egyik a parancs kiadójánál, a második pedig azt általa megadott "legjobb barátnál". Az ékkő elpusztíthatatlan, KF-elned nem kell, elég, ha a zsákodban tartod. Működése gyakorlatilag megegyezik a jegygyűrűvel, ha találkozol valakivel, a házassághoz hasonlóan látni fogja, kinek a legjobb barátja vagy. Ha mindketten tagjai vagytok valamelyik Közös Tudatnak, küldhettek egymásnak információt és cserélhettek tárgyakat. A súlyosabb dolgok után ugyanúgy tudatpontot kell felhasználni, mintha egy tudattársadnak küldenéd. Igaz barátja csak egy van az embernek, tehát dönts bölcsen, s megfontoltan. A barátság finom szálainak önkényes megbontása igen fájdalmas mentális sokkot okoz. (-10 max. ÉP.) Ezt egyébként végszükség esetén az ékkő eldobásával teheted meg, ám jól vigyázz: Az igaz barát ritka kincs. Ezután fél éven (húsz fordulón) keresztül biztosan nem találsz új barátra.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 30 Szint: 18 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 90/90 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 272/70 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 390/276 Pénz: 206 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/-1 EFejl: 9
Eddig összesen 917 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3691 TP-t kaptál. Jelenleg 320190 TP-d van. A következő szinthez még 19810 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, részeg kalandozó, varkaudar íjász. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -4.); sallank nyíl (#129) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 47 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 51 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 20 (+1) 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 23 11. taumaturgia: 28 12. versengés: 1
13. zene: 99 (+1) 14. szörnyismeret: 3 15. vadászat: 8
16. bányászat: 3 17. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
sötét gnóm (#132) (csak egyszer), orgyilkos (#131) (csak egyszer), Elenios hívők (#994) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), szeppent rákfatty (#186), epokitféreg (#147), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

Összsúly: 77.84 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126)
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa rubin (#379) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 párducbőr (#1066) 1 rákpajzs (#98) 1 szöges páncél (#65)
2 ubuk dobónyíl (#138) 16 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar csont (#1113)
7 varkaudar pálinka (#1137) 1 griff nyakék (#1579)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
180 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 aranytoll (#572)
1 ásó (#34) 20 bumeráng (#249) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 emberiség ékköve (#1267) 6 kazmár gyökér (#205) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)

Üzenet küldése a karakternek