241. forduló, 246. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 31. 12h:01'
EZ A 663. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
664. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,54] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 3. napon összeakadsz Sziklazúzó Ronival. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Erina, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy nodonrod kitűzőt (ld. enc.), 39 kaját, 9 álomport, 6 drótszőrt, egy moa üveggömböt, 4 tüskecsapdát, 14 rézdarabot és 6 sallank karmot. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-31 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.) Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 47 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hu 189 hulladék: 189
Hulladékgyűjtés törölve: vas dobónyíl. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ea 191 eladod a 191. tárgyat
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 ugh mérget 2 aranyért.
Összeakadsz Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[12 pontot használtál fel, van még 382.]

a 94 1794 20 átadod a 94. tárgyat az 1794. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 bronzhegyű nyilat Erina részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 272 1794 1 átadod a 272. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytűt Erina részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 42 1794 1 átadod a 42. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet Erina részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 264 1794 1 átadod a 264. tárgyat az 1794. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Erina részére. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ek 116 30 58 t. energia kisütése: 116 30 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 232 10 megveszed a 232. tárgyat 10
Vásároltál 10 ilkin ércet. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 299 2 megveszed a 299. tárgyat 2
Vásároltál 2 bev formázó mintát. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 300 megveszed a 300. tárgyat
Vásároltál 1 cru formázó mintát. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 333 30 megveszed a 333. tárgyat 30
A tartó(k)ban csak 24 hely van, ezért csak ennyi darabot veszel. Vásároltál 24 rákfatty váladékot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. (ld. enc.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,94] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Vemhes Guppi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 24 acéltűt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [99,93] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,92] Még mindig hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mosolygó rettenet bal csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mutáns pók!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 3 fabontót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy földsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a földsárkány fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a földsárkány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a földsárkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 281.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[97,91] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás griff fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az óriás griff testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás griff meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy aranygriff! (ld. enc.)

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az aranygriff jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az aranygriff csillogó szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megbököd az aranygriff bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az aranygriff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranygriff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 fűszertartót. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,90] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Öregsámán Krough lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az Öregsámán Krough jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megbököd az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az Öregsámán Krough karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-21 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,89] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Kevés hó szitál. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő! (ld. enc.)

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr templomot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Fullánkkal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy dárda. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Fullánk kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 726 TUdatpont szükséges). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[105 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[96,88] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E Szent Földön végre rátaláltunk egymásra. Háború és béke - az istennel. - DM " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A természet túltett a mű remekén. Az idő pedig újra megindult. - DM " Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,87] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Vemhes Guppi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [32 pontot használtál fel, van még 144.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 139.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 4. BP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 725 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 129.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját bezabál a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 129 pontod maradt, ebből a következő körre 129 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 512 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni.

CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni.

KVAZÁR (244. TÁRGY)
Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

ARANYGRIFF (304. SZÖRNY)
Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 20 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 310/129 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (30) Varázspont: 386/53 Pénz: 788 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/1 EFejl: 101
Eddig összesen 1206 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5658 TP-t kaptál. Jelenleg 488521 TP-d van. A következő szinthez még 111479 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 24 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 (+1) 2. nyomkövetés: 75 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 17 (+1) 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 18
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 27 12. taumaturgia: 24
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 11
16. zene: 7 17. szörnyismeret: 10 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 37 20. bányászat: 26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 4337. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot!

Összsúly: 144.32 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
234 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
20 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
1 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
47 mákrózsa virág (#56) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) 1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17)
1 távcső (#42) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 acéltű (#334) 1 aranytoll (#572) 2 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 3 fabontó (#106) 1 fűszertartó (#210)
9 ilkin érc (#232) 1 kvazár (#244) 6 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 3 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70)
6 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,89) mély szakadék (#154), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), nyuhaj karbin (#110), Fullánk (5682. kalandozó)
(96,88) Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(96,90) Öregsámán Krough (#7008), mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117)
(97,87) rájanyékek (#58), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(97,91) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), óriás griff (#105), aranygriff (#304)
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Raia oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, földsárkány (#359)
(99,93) vaskohó (#155), oltár
(100,94) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek