240. forduló, 242. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 4. 12h:30'
EZ A 986. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
987. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BOÁZU KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,104] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz Tücsöktalppal. Egy bronz éjmedált, egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy klasszikus kitűzőt, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy angyalok gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy hegyi óriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 61.} Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból találkozol Tücsöktalppal. {max. életpontja: 1050.} Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 35 vasércet.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 12 mérg. ubuk dobónyilat.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 12 vas dobónyilat.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 6 ezüstshurikent.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 2 mérg. vas dobónyilat.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 1 otagi csápot.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 7 ezüstdarabot.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 1 moa burátot.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 1 moa obszidiánt.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 1 moa jádekőt.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 6 moa üveggömböt.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 1 moa smaragdot.
Táborozásod 1. napján Tücsöktalp átadott neked 2 moa gyöngyöt.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Tücsöktalppal. {max. életpontja: 1050.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból Tücsöktalp lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. A játékvezető átadott Neked 1 beholderfej medált. Indalef mogof Men átutalt a bankszámládra 2000 aranyat a táborozásod 4. napján.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 grákóbőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+191 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1583. hetének nyerőszámai: 7, 25, 26. 10 db 0 találatos szelvényed volt. Elindult a Termikrajzás! Kutasd fel a termik spórával fertőzött gócokat és tisztísd meg őket a szörnyektől, akadályozd meg a kórság terjedését, amíg még nem késő! (ld. enc.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 611.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 611.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 607.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 598.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 577.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 562.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 557.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 4. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 575.]

* 5. KP: ef 5 513 0 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 725 2 kézbeveszed/felveszed a 725. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

ek 7 9 12 t. energia kisütése: 7 9 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 felderítés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 540.]

hu 404 117 158 hulladék: 404 117 158
Hulladékgyűjtés törölve: rájabőr. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst nyaklánc. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

hu 213 198 180 hulladék: 213 198 180
Hulladékgyűjtés törölve: xirnox szív. Hulladékgyűjtés törölve: trikornis szarv. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst gyűrű. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1209 kézbeveszed/felveszed az 1209. tárgyat
A ruhádra illeszted a beholderfej medált. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

f 1209 kísérletezel az 1209. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz Beholder kitűzőt. (ld. enc.) 685 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 530.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

d 119 4 eldobod a 119. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

t 9095 1 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

lm 4 6 18 mozogsz 4 6 18
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolyongó lidérc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bolyongó lidérc fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 34, gyógyulás: 81, összesen: +47 ÉP}

Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő feltámadás varázslatot.
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mutáns patkány van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+13.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány farkát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 5, gyógyulás: 38, összesen: +33 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+13.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns patkány testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 23, gyógyulás: 39, összesen: +16 ÉP}


Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns patkány az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány farkát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns patkány testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 23, gyógyulás: 41, összesen: +18 ÉP}

Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő tulajdonságpajzs varázslatot.
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [5. PONT.] Hirtelen egy csontgólemet veszel észre magad előtt. {támadása: 48.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem bal lábát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Teriád lándzsával megkarcolod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 224, gyógyulás: 138, összesen: -86 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns patkány az. {védettsége: 33 szúró, 44 vágó, 77 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány jobb oldalát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 28, gyógyulás: 43, összesen: +15 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bolyongó lidérc az. {max. életpontja: 341-360.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 28, gyógyulás: 80, összesen: +52 ÉP}


Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [6. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Ez a falba épített mélyedés pont olyan, mint egy őrbódé. [6. PONT]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! (ld. enc.) {támadása: 45.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[18 pontot használtál fel, van még 512.]

lm 28 35 52 mozogsz 28 35 52
Továbbsuhansz a folyosón. [7. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [61. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy bolyongó lidérc lakik itt. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a bolyongó lidérc bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 34, gyógyulás: 80, összesen: +46 ÉP}


Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [59. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [58. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [57. PONT.]
Mész tovább, előre. [56. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [55. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [43. PONT.] Hamarosan egy bolyongó lidércet pillantasz meg. {támadása: 40.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bolyongó lidérc jobb karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 19, gyógyulás: 80, összesen: +61 ÉP}


Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [44. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 114 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző foszló testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a halottidéző jobb oldalát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Cápafoggal megbököd a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halottidéző fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halottidéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 176, gyógyulás: 53, összesen: -123 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 4 jégkristályt (ld. enc.).
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [45. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálelementál. (ld. enc.) {max. életpontja: 667-732.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál bal vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a halálelementál fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teriád lándzsával megdöfködöd a halálelementál bal lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálelementál nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 145, gyógyulás: 186, összesen: +41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 negatív esszenciát (ld. enc.). Hirtelen egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+13.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány farkát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns patkány jobb oldalát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 27, gyógyulás: 43, összesen: +16 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 3x 7d6+13.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó jobb lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó fejét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Cápafoggal eltalálod a lélekorzó nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a lélekorzó lecsap a bal karodra. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lélekorzó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 85, gyógyulás: 88, összesen: +3 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. {védettsége: 33 szúró, 44 vágó, 77 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 21, gyógyulás: 40, összesen: +19 ÉP}


Ebben a kamrában valószínűleg vagyonos halandó nyugodhat, mert a fedőlapra aranyszínnel írtak. Felbuzog benned a vadászösztön, de hiába, a kamra üres. [28. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bolyongó lidérc az. {védettsége: 65 szúró, 15 vágó, 65 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc bal vállát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 21, gyógyulás: 78, összesen: +57 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [29. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bolyongó lidérc az. {támadása: 40.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc jobb vállát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 35, gyógyulás: 78, összesen: +43 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! {max. életpontja: 341-360.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}


Nocsak! Ennek a kamrának a fedőlapja még a helyén van! Félretolod, és szétrugdosod a földi maradványokat. Más nem volt itt. [31. PONT] Hamarosan egy mutáns patkányt pillantasz meg. {max. életpontja: 221-240.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns patkány testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mutáns patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}


Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mutáns patkány van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 50. PONTRA.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [51. PONT.] Hamarosan egy mutáns patkányt pillantasz meg. {védettsége: 33 szúró, 44 vágó, 77 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}


A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [52. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}


[54 pontot használtál fel, van még 458.]

lm 47 5 5 mozogsz 47 5 5
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [51. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [50. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [49. PONT.] Hamarosan egy átokosztót pillantasz meg. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 50. pontnál vagy.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[9 pontot használtál fel, van még 449.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 439.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 369.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 329.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 29.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a király szilmill. 2 kaját habzsol be a sullár. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 582 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMIKTRAJZÁS
Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Világunkat most egy új veszély fenyegeti! A Résföldre más síkról átjutott termikeket sajnos nem sikerült megfékezni. Azok spóráikkal már a Résföldön túl is számos szörnyet megfertőztek, sőt, a spórák még a külső létsíkokra is átjutottak, a kalandozók ruhájára tapadva! Szerencsére, a veszélyt még sikerült idejében azonosítani! A fertőzött szörnyek termikfészkekbe vonultak vissza, sok esetben bebábozódva és megkezdve átalakulásukat vérszomjas termikekké! Ha ezeket a fészkeket még idejében sikerül purgálni a fenyegetés megállítható! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
- Termikfészkek bukkantak fel szerte Ghallán és a síkokon.
- Minden karakter a fordulója végén (amennyiben nem épületben vagy labirintusban tartózkodik) megkapja a közelében levő termikfészkek koordinátáit. A termikfészkek nem fix tereptárgyak, akkor kerülnek rá a mezőre, amikor a karakter, aki kapta a koordinátát, rámozog, és lemozgáskor eltűnnek.
- A termikfészekbe a BE 2685 paranccsal lehet bemenni, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP.
- A BE parancsra költött TVP beleTFelődik a beállított tulajdonságba.
- Minden megölt szörnynél van kincs, és ha mind az 5 szörnyet megöli valaki, akkor egy egyedi kincset talál.
- A szörnyek ebben az eseményben is erősödnek, és az erősödés csökkenthető az ERO paranccsal.
- 600 megölt szörny után a karakter nem tud termikfészekbe menni többet.
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

BEHOLDERFEJ MEDÁL (1209. TÁRGY)
A beholderek varázstudó lények voltak valaha, de mára már teljesen kihaltak. Belőlük - és még több másik übertáp lényből - alakultak ki a triklem drakolderek, akik, talán mondhatjuk, hogy a leghatalmasabb lények a jelenkor Ghalláján. A beholder egy hatalmas fejből áll, középen egyetlen jókora szemmel, és alatta egy fertelmes szájjal, melyben tűhegyes fogak sorakoznak. Végtagok gyanánt tömzsi csápok nyúlnak ki a beholderfej egyes részeiből, melyek végein újabb szemek találhatók. Az egymástól függetlenül mozgatható csápoknak köszönhető, hogy a beholderek "háta" mögé kerülni még soha senki nem volt képes.
Most ugyanezt látod piciben, egy beholderfejet, a hozzá tartozó csápokkal és kb. fél tucat szemmel. Furcsa, hogy ezt az ékszert beholderfej medálnak nevezik, hiszen a beholdereknek elnagyolva a dolgokat csak fejük van, a kitűző viszont teljes aprólékossággal jeleníti meg a többi testrészét is. De ezek a tárgyaknak nevet adó történészek már csak ilyen kitekert logikával végzik munkájukat. A ruhádra KF paranccsal tűzhető medál törhetetlen, valamilyen aranyhoz hasonlítható, de inkább vörös színű anyagból készült, melyet mágikusan még meg is erősítettek készítői. Ha hordod az ékszert, örökölsz valamit a beholderek éleslátóságából: +1 ügyességet és +1 szerencsét kapsz, és emellett a medál állandó pszi-ernyőként is működik, vagyis némi eséllyel extra dolgokat is megtudhatsz a Túlélők Földje szörnyeiről a velük való találkozáskor. A beholderfej medál egy az igazi, nem átadható relikviák közül. Ha van három beholderfej medál a birtokodban, akkor próbáld meg használni őket a H 1209 paranccsal!

MOA SMARAGD (377. TÁRGY)
Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes.

MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY)
A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten.

OTAGI CSÁP (725. TÁRGY)
Az otagi rothadó, sárga csápjai között megpillantasz egy élénkvöröst. Mi a manó?... Csak nem a mesés otagi csáp? Ezidáig azt hitted, hogy legenda - de most lemetszed, és megsuhintod. Igen, semmi kétség! A legendás otagi halálcsáp! Igaz, hogy használatához legalább 30-as vágófegyver szakértelem szükséges, de egyetértesz, hogy ezt a 4D5+3 sebzésű, bal kézben is használható mágikus vágófegyvert tényleg csak egy mesternek illik forgatnia. Igaz, hogy ezzel a fegyverrel -2 támadást kapsz, de mi ez a csápból időnként kirepülő halálvarázshoz képest?

BEHOLDER KITŰZŐ (2110. TÁRGY)
Eltöprengesz azon, hogy mit is kezdhetnél a több beholderfej medáloddal. A mágia törvényei nem teszik lehetővé, hogy ugyanazon mágikus tárgyból több is kifejtse rajtad a hatását. Így tehát feleslegesnek tűnik a második ebből a szép kitűzőből. Azonban ahogy vizsgálgatod a tárgy mágikus auráját, rájössz, hogy a készítői erre is gondoltak. Ha három beholderfej medált egymás mellé raksz, akkor azok összeolvadnak egy kitűzővé, és mágiájuk is felerősödik. Ehhez a KT 2110 parancsot kell kiadnod 5 TVP-ért, és ha ekkor a birtokodban van három beholderfej medál, azokból egy beholder kitűző keletkezik. A kitűző minden tulajdonságodhoz ad 3-at, mágiája védi az egyéb tárgyaidat a pusztító hatásoktól, mindemellett továbbra is biztosítja a permanens pszi-ernyőt. Helyet ez sem foglal más kitűzőid elől. Természetesen nem tudod átadni másnak, és el sem lophatják tőled.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY)
A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak.

JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY)
Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY)
Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben!
A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról. Ha a bekent fegyvert berakod a bankba, vagy bárhogyan megszabadulsz tőle, a negatív esszencia plussza is elveszik róla.]

LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY)
Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 47. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 32 (50) Szint: 34 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 31 (44) Támadás: 58 (61) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 70 (76) Menekülés: 15 % Életkor: 71/117 év
Egészség: 28 (41) Életpont: 775/914 Jellem: gonosz (414) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (70) Varázspont: 1100/184 Pénz: 13644 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 88/0 Pszi pont: 184/34 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2683 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78 261 TP-t kaptál. Jelenleg 5 471 298 TP-d van. A következő szinthez még 28 702 TP szükséges. Trófeáid: királyi őrjáratos, őrjáratozó katona, csataremák. A 241. fordulódban 7252 arany került a bankszámládra. 7252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 37/82 (+14%)
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 28/14 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,104 mezőn táborozol, a 171. labirintusban, 2. szinten, 50. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/36 2. nyomkövetés: 43/99 3. lopás: 4/32
4. mászás: 14/10 5. csapdakészítés: 16/41 6. csapdaészlelés: 10/17 (+12%)
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/80 9. felderítés: 39/23 (+12%)
10. szörnyidomítás: 8/21 11. teológia: 53/69 (+12%) 12. taumaturgia: 38/40 (+7%)
13. szerencsejáték: 4/2 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/47
16. zene: 18/38 17. szörnyismeret: 21/78 18. pszi: 15/43 (+15%)
19. zárnyitás: 21/40 20. vadászat: 45/26 21. vitalitás: 3/8 (+96%)
22. bányászat: 30/94 23. testépítés: 1/94 24. úszás: 9/13
25. főzés: 11/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) a lélek védelme (#57)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 123, 126, 129, 131, 136, 171, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 23772

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 265.14 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 6 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 4 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360)
3 tinta (#101) 1 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 fáklya (#36) 1 grákóbőr (#41)
4 jégkristály (#593) 1 negatív esszencia (#1184)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189
103
104
105
(188,104) a 171. labirintus bejárata, bolyongó lidérc (#388), mutáns patkány (#373), csontgólem (#392), halottidéző (#391), halálelementál (#279), lélekorzó (#390)

Üzenet küldése a karakternek