23. forduló, 25. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 2. 12h:16'
EZ A 27. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
28. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,43] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 198.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

t 217 1 támadod a 217. szörnyet
FT 217 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 2 mozogsz keletre
[89,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a szeksztánst, és az ég felé fordítod. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Végezz egy varkaudarral. [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[88,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Bronzhegyű lándzsával eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [88,46] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[88,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [88,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő megsebzett törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges vérszomjas csüldő trófeát, és kinyersz egy alkalmas törpemammut trófeát. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [88,49] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült törpemammut. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 mozogsz délre
[88,50] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült ragyás burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Magad mögé lököd a pitiáner törpemammut trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ragyás burástya trófeát. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[10 pontot használtál fel, van még 83.]

h 234 15 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 68.]

h 234 15 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [15 pontot használtál fel, van még 53.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 11, 28.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz.

KARAKTERLAP

Kehes, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight követője vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 10 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 20 (25) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (19) Életpont: 247/237 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 6
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 210/16 Pénz: 1095 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 24/18
Eddig összesen 66 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 797 TP-t kaptál. Jelenleg 14 104 TP-d van. A következő szinthez még 2 896 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, ragyás burástya, rőtmanó berzerker. A 21. fordulódban 34494 arany került a bankszámládra. 34838 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 8

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
88,50 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 6 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 4 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 6
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 3 (+1) 17. szörnyismeret: 1 18. pszi: 3 (+1)
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 1 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bolhakutya (#17) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
massza (#217), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kobudera (#8)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 36.82 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 3 ugh méreg (#166)
2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(88,44) proteinfecske (#139), gumifa (#38)
(88,45) alpesi tehén (#91), oltár
(88,46) Raia oltár, alpesi tehén (#91)
(88,47) Raia oltár, szent tölgyfa (#393), púpos burástyák (#92), tetemember (#123)
(88,48) uzbányok (#102), márványtorony (#175), Elenios oltár, 40. jellempróba, törpemammut (#115)
(88,49) mély kút (#93), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), törpemammut (#115)
(88,50) oltár, 23. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástyák (#111), tetemember (#123)
(89,43) Fairlight oltár, 24. jellempróba, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek