TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. júl. 3. 9h:28'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
|
MEGADEATHKA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A 8. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összefutsz Caius Brutusszal. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Polymorph-fal. Egy ezüst papi karkötőt, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy kétfejű troll trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Charming Survive. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Gilgames, amikor összefutottatok, adott neked 15 zöld üveget, 12 spirituszt és egy hosszú íjat. Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
* 1. KP: |
megveszed a 135. tárgyat 100 |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
* 2. KP: |
támadod Elenios híveit a 132. szörnyet a 131. szörnyet |
FT 994 parancs törölve. FT 132 parancs tárolva. FT 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a szeksztánst, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
* 4. KP: |
használod az 1629. tárgyat |
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]
cir 63 |
vándorcirkusz látogatása 63 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 336.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+48 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy varkaudar mágus.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar mágus jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 306.]
v 96 93 52 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(107,98) varkaudar mágus (#128)
[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios püspöke. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy széncinege repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve LADY Elisa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy epokitféreg trófea és egy földsárkány trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy fokhagymát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Noar Amaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]
a 164 5874 1 |
átadod a 164. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 vasvértet Dan McGee részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
aa 161 174 152 |
átadod a 161. tárgyat a 174. tárgyat a 152. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot Dan McGee részére. Ok, sikeresen átadtál 1 harci kalapácsot Dan McGee részére. Ok, sikeresen átadtál 28 vasércet Dan McGee részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
aa 153 415 187 |
átadod a 153. tárgyat a 415. tárgyat a 187. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 24 pirkitet Dan McGee részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Ok, sikeresen átadtál 1 mérgezett vasnyilat Dan McGee részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
a 160 1436 2 |
átadod a 160. tárgyat az 1436. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 vassisakot Tork Bendor részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
aa 329 351 150 |
átadod a 329. tárgyat a 351. tárgyat a 150. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 csontpálcát Tork Bendor részére. Ok, sikeresen átadtál 2 tolmokov-koktélt Tork Bendor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Tork Bendor részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
aa 82 170 |
átadod a 82. tárgyat a 170. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 15 zöld üveget Tork Bendor részére. Ok, sikeresen átadtál 51 spirituszt Tork Bendor részére. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
[94,53] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét.
Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 4 bakkura csizmát 44 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 2 rézpáncélt 48 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Halatir Maurloth. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 286.]
ve 8 |
megveszed a 8. tárgyat |
Vásároltál 1 szöges bunkót. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
ve 129 3 |
megveszed a 129. tárgyat 3 |
Vásároltál 3 sallank nyilat. 18 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
ve 94 12 |
megveszed a 94. tárgyat 12 |
Vásároltál 12 bronzhegyű nyilat. 120 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+21 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+50 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork bérgyilász.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 256.]
v 96 73 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 256.]
be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
m 2 6 6 |
mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar jön feléd.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mutáns csont, 2 bronzhegyű nyíl, egy bőrsisak és egy bronzpenge. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szutykos remák fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 bumeráng, egy mutáns csont, 3 bronzhegyű nyíl, egy rövid íj, egy vassisak, egy nyu-shuriken, egy bronzsisak és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)
(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a szutykos remák testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+100 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [105,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon templomot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar bajnok közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [165 pontot használtál fel, van még 91.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+36 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy khór darázs.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-535 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 61.]
v 96 99 82 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(105,98) Leah rúnaköve, 29. jellempróba, oltár, varkaudar bajnok (#190), khór darázs (#348)
(106,98) szutykos remák (#191), oltár
(107,98) varkaudar mágus (#128), Dornodon oltár, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393)
[99,82] Épületek tűnnek fel.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját.
Találkozol Gilgamessel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Fekete a bőre. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy nómenklatúra trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: varázskönyvből ömlő aranyló hatalom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Warrior. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 51.]
a 271 1987 1 |
átadod a 271. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 szürke bőrkesztyűt Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
v 15 69 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 21.]
aa 69 192 197 |
átadod a 69. tárgyat a 192. tárgyat a 197. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 16 szárnyas hernyót Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 2 gyöngysort Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 4 igazgy. fülbevalót Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
aa 36 1113 1069 |
átadod a 36. tárgyat az 1113. tárgyat az 1069. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 10 fáklyát Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 11 varkaudar csontot Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rozmárfogat Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
aa 1066 99 |
átadod az 1066. tárgyat a 99. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőrt Gilgames részére. Ok, sikeresen átadtál 10 fekete gyöngyöt Gilgames részére. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
f 129 37 |
kísérletezel a 129. tárggyal a 37. tárggyal |
Sajnos nincs nálad sallank nyíl. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 1014 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a csapdakészítés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 8 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 15.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 12.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Légies hang tölti be a légteret, mely a következő kérdést suttogja: "Melyik tárgyadat duplázzam meg?" Holdkóros mozdulatokkal nyúlsz a hátizsákod felé, és oda sem nézve előhúzol valamit belőle. A jobb kezedben tartva felmutatod, és még abban a pillanatban azt veszed észre, hogy a bal kezedben is azt tartod: egy umbatari karkötőt. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Valami mocorogni kezd a hátizsákodban. Gyorsan ledobod a földre, és támadásra készen kinyitod a fedelét. Aztán megnyugszol, hogy nincs semmi baj, csak a kút közreműködésére egy ezüst papi karkötő megduplázódott odabent. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
m 4 5 |
mozogsz délre, délnyugatra |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Egyszercsak abbahagyod. "Most mennem kell" - motyogod. A tömeg csalódottan szétoszlik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
elmormolod a 15. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 3. BP: |
támadod Elenios híveit |
FT 994 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a szeksztánst. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 368. tárgyat a bal kezedbe |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.
Erő: |
30 |
Szint: |
18 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
105 cm |
IQ: |
28 |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
42 kg |
Ügyesség: |
24 |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
89/89 év |
Egészség: |
16 (18) |
Életpont: |
272/67 |
Jellem: |
semleges (+8) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
19 |
Varázspont: |
390/298 |
Pénz: |
575 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
13/-7 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 877 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5927 TP-t kaptál. Jelenleg 300983 TP-d van. A következő szinthez még 39017 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt quwarg,
részeg kalandozó,
varkaudar íjász. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
23 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
2 |
lőfegyverek: |
22 |
dobófegyverek: |
6 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
28 |
2. nyomkövetés: |
46 |
3. mászás: |
5 |
4. csapdakészítés: |
16 (+1) |
5. csapdaészlelés: |
2 |
6. gyógyítás: |
49 (+1) |
7. titkosírás: |
2 |
8. felderítés: |
18 |
9. szörnyidomítás: |
5 |
10. teológia: |
23 |
11. taumaturgia: |
28 |
12. zene: |
97 (+1) |
13. szörnyismeret: |
3 |
14. vadászat: |
8 |
15. bányászat: |
3 |
16. csapatmunka: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
sötét gnóm (#132) (csak egyszer), orgyilkos (#131) (csak egyszer), Elenios hívők (#994) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), szeppent rákfatty (#186), epokitféreg (#147), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
villámcsapás (#50) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
banshee-sikoly (#373) |
>> |
több ellenfél elleni harcban (#985) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) |
>> |
bibircsók-óriás (#120) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
Összsúly: 72.35 kg |
Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,82) csodák kútja (#1096), Gilgames (1987. kalandozó), Warrior (3568. kalandozó)