Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:18' EZ A 575. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 576. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3851 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Első támadásod első máguskobold ellen intézed. [első máguskobold:] Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. [második máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. [első máguskobold:] 28 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 31 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a máguskobold testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.)
Vashegyű lándzsával megdöföd a máguskobold testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. A következőkben második máguskobold ellen indulsz. Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Kid Cloudkicker egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat!
Majtika egy pusztító végzet varázslatot dob az ellenfélre. Nem hatott az ellenfélre. A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Egy varázslatlopás varázslattal köszönti Majtikát az ellenfél. Semmi eredménye! Egy inst.szingularitás varázslatot dob Majtika felé a másik. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Egy gyóntatás varázslattal köszönti Majtikát az ellenfél. A támadása hatástalan volt.
Társad az ellenfél és közéd került, így most távfegyver alkalmazására nem nyílik lehetőséged. Vashegyű lándzsával Majtika tökéletesen perforálja a koboldkirály bal vállát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel Majtika jól megszurkálja a koboldkirály testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+20 sebzés). Majtika néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy jéghalál. 19 életpontot sebzett. Többen már nem férnek az ellenfélhez, így te nem tudsz támadni. Egy becsületjel varázslattal köszönti Majtikát az ellenfél. Semmi eredménye! Az ellenfél káosz szava varázslatot lő Majtika irányába. A támadása hatástalan volt. Egy tűzeső varázslatot dob felétek a másik. [Majtika:] 18 életpontot vesztett. [Kid Cloudkicker:] 19 életpontot vesztett. 16 életpontot vesztettél.
Vashegyű lándzsával Majtika többször eltalálja a koboldkirály testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel Majtika megböki a koboldkirály testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Majtika egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jéghalál varázslatot. 39 életpontot sebzett. Nincs több hely az ellenfél körül, kénytelen vagy csak távolról nézni a harcot. Távolról gyóntatás varázslatot lő Majtika irányába a másik. Nem hatott rá. Távolról káosz szava varázslatot lő Majtika irányába a másik. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy tűzeső varázslatot. [Majtika:] 13 életpontot vesztett. [Kid Cloudkicker:] 12 életpontot vesztett. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
600 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP, összes sebzés: 315, összes sebződés: 90}
* 1. KP: | megveszed a 135. tárgyat 100 |
* 2. KP: | támadod Elenios híveit a 132. szörnyet a 131. szörnyet |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
a 259 1987 | átadod a 259. tárgyat az 1987. kalandozónak |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
a 1629 1987 1 | átadod az 1629. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot) |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
hu 98 | hulladék: 98 |
fkt 69 20 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (20 darabot) |
v 96 93 54 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,54] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 584 | bemész az 584. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
szem szimbólum (#142) 24 ap /db, | virág szimbólum (#143) 16 ap /db, | két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, |
gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, |
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, |
zafír medallion (#514) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db. |
ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, | varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, | virág szimbólum (#143) 8 ap /db áron. |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 590 | bemész az 590. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | rövid kard (#171) 32 ap /db, |
vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, |
elit csatavért (#295) 60 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, |
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | vas fejpánt (#408) 24 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, |
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | malomkő (#1205) 10 ap /db, |
méregfog (#1553) 1200 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, |
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, |
vassisak (#160) 18 ap /db, | vasvért (#164) 60 ap /db áron. |
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, |
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, |
szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, |
tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, |
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, |
fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
hűségérme (#1141) 40 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | shinai gömb (#348) 40 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szent jogar (#150) 50 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, |
vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db áron. |
m 2 7 5 | mozogsz keletre, északnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök nyakát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a szutykos remák testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Vashegyű lándzsával eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [106,97] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [105,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon templomot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar mágus nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy varkaudar falu van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a szutykos remák testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a khór darázs fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. (ld. enc.)
* 1. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | támadod Elenios híveit |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 368. tárgyat a bal kezedbe |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY) Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver. |
TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY) A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt. |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY) A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY) Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető. |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY) A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
Erő: | 30 | Szint: | 18 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 105 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/89 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 272/186 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 390/136 | Pénz: | 524 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 13/-1 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 22 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -4.); sallank nyíl (#129) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28 | 2. nyomkövetés: | 46 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 48 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 18 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 28 (+1) | 12. zene: | 95 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 3 |
16. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sötét gnóm (#132) (csak egyszer), Elenios hívők (#994) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), szeppent rákfatty (#186), epokitféreg (#147), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
Összsúly: 74.13 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
3 | drótszőr (#37) | 1 | gyöngysor (#192) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | koboldkorona (#1629) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
199 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 3 | bakkura csizma (#96) | |||
2 | bronzsisak (#88) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 10 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | rézpáncél (#71) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | uzbány csőr (#169) | 4 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | víz (#27) |