234. forduló, 236. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 13. 9h:12'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: márc. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst papi karkötőt (50 arany kikiáltási áron), 20 bronzhegyű nyilat (50 arany kikiáltási áron), 5 bumerángot (50 arany kikiáltási áron), 1 vasalt bunkót (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 395.]

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 781 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 67 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

hu 127 111 107 hulladék: 127 111 107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

hu 66 652 21 hulladék: 66 652 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

kt 258 elkészíted a 258. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

szm 115 megölöd a 115. szörnyet
Túl sok kaját eszik a törpemammut: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 360.]

v 144 2 elmormolod a 144. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

fkt 17 10 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[107,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 345.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 337.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[106,105] A bozótost dombság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy épület van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [105,104] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (560. épület.). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy varkaudar fellegvár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 268.]

kt 434 elkészíted a 434. tárgyat
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bányászcsákányt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[105,103] Továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 borostyán függőt. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,103] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,103] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Felfedeztél egy sziklafészket. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 18 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 171.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[108,102] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 125.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,103) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(105,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), Sheran oltár, púpos burástya (#92), érclelőhely, emberevő (#119)
(105,104) kolostor (#560), érclelőhely
(106,103) törpe bánya (#435)
(106,105) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(107,101) törpe bánya (#435), érclelőhely
(107,103) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(107,106) vérfürdető magszim (#148), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435), érclelőhely
(108,107) törpemammut (#115)

[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)
Összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy érző szívű dromedár trófea, egy troll ritualista trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy garokk! Málhásállata egy sörényes ubuk. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Buzzplotrzud. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz Amos Kaelpyrral. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 780 TUdatpont szükséges). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Raia főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Romold Thralk. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios főpapja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy fagymágus trófea és egy pókkirálynő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Odüsszeusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 115.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 110.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 110 pontod maradt, ebből a következő körre 110 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 486 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr bíborosa vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 25 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 23 Életpont: 301/111 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 353/181 Pénz: 715 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/10 EFejl: 81
Eddig összesen 1136 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2320 TP-t kaptál. Jelenleg 447755 TP-d van. A következő szinthez még 2245 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 24 dobófegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 72 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 7 5. csapdakészítés: 16 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 17
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 26 (+1) 12. taumaturgia: 22
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 7
16. zene: 7 17. szörnyismeret: 9 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 37 20. bányászat: 22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

Összsúly: 154.78 kg Megterheltség: 184%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
67 mákrózsa virág (#56) 1 rövid kard (#171) 1 sallank karom (#128)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bot (#4)
7 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 6 óndarab (#85)
10 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239) 2 rézdarab (#70)
5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Buzzplotrzud (3112. kalandozó), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó), Romold Thralk (3471. kalandozó), Odüsszeusz (5763. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).

Üzenet küldése a karakternek