Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 28. 9h:18' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
ftv 155 318 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 318. szörnyet |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
hh 1133 1098 504 | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat az 504. tárgyat |
kf 1088 466 820 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 466. tárggyal a 820. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
be 747 213 126 | bemész a 747. épületbe |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 16, gyógyulás: 70, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy lélekelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a lélekelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a lélekelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával megvagdalod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a lélekelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 83 életpontot sebeztél. A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis élőholt ősmágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy lélekelementál trófeát. 12309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 271, gyógyulás: 184, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Tiestichlaq. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Tiestichlaq testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a Tiestichlaq nyakát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Tiestichlaq lapos fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a Tiestichlaq kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +11% vitalitás.) Siralmas támadást intéz farkával a Tiestichlaq, épp csak megsuhint. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a Tiestichlaq bal oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a Tiestichlaq fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a Tiestichlaq kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Öregedtél 5 évet. (Önanalízis: +11% vitalitás.) A Tiestichlaq hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 119 életpontot vesztettél.
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 546, gyógyulás: 71, összesen: -475 ÉP}
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a taalru egyik lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a taalru tigristestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 89 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, 8 fekete gyöngy és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 4375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 20, gyógyulás: 68, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [366,64] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kiütéses negátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kiütéses negátor bal szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 47 életpontot sebeztél. A kiütéses negátor belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény huhog! 53 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kiütéses negátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 165, gyógyulás: 17, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [367,63] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében halálhajcsár közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az ében halálhajcsár jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 65 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 8, gyógyulás: 109, összesen: +101 ÉP}
v 198 377 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
[377,88] Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat Chara-din fattya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 60 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 10, gyógyulás: 51, összesen: +41 ÉP}
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a Zinthurg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 178 életpontot sebeztél. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 1234 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 2, gyógyulás: 118, összesen: +116 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal felnyitod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 128 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 53, gyógyulás: 73, összesen: +20 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a Mnebolath testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 73 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és 2 arany. 2586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 44, gyógyulás: 83, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Notermanthi bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi jobb vállát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 64 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 4468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 24, gyógyulás: 93, összesen: +69 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru bal karját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru bal oldalát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a taalru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany, egy obszidián karkötő, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 4375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 33, gyógyulás: 87, összesen: +54 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 72 életpontot sebeztél. Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 49 életpontot sebeztél. A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 30, gyógyulás: 106, összesen: +76 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
vv 205 109 79 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 79. varázslatot |
vv 167 58 58 | elmormolod a 167. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
szk 784 317 318 | keresed a 784. szörnyet a 317. szörnyet a 318. szörnyet |
kf 1559 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 252 |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 20 207 |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
TIESTICHLAQ (968. SZÖRNY) Ha egy szikla mögött színpompás tollazatot, esetleg egy szál éjfekete tollat vélsz felfedezni és mindemellett halk sziszegés is megüti a füled, jobban teszed, ha előkészíted varázskomponenseid és fegyvereid (de még jobb, ha elszaladsz), mert Tiestichlaq, a tollaskígyók legöregebbike úgy döntött, te leszel a vacsorája. A Thargodanok szerint az óriáshüllő már több mint ezer éves is elmúlt, holott a tollaskígyók élete "mindössze" évszázadokban mérhető. Senki nem tudja, hogyan lehetséges ez, de egyes elméletek szerint Tiestichlaq egyedi tollazata lehet a megoldás kulcsa. Bővebbet csak ő tudna mondani. Amennyiben meg szeretnél vele küzdeni, tudd meg, akik eddig kihívták, mind a gyomrában végezték, vagy esetleg hamuvá égtek. |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
Erő: | 34 (43) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 48 (69) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 39 (47) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/16 év |
Egészség: | 36 (49) | Életpont: | 812/817 | Jellem: | jó (15) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 43 (56) | Varázspont: | 1386/30 | Pénz: | 3212 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 23/7 | Pszi pont: | 314/239 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 10/98 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 35/95 (+17%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 1/91 |
dobófegyverek: | 30/9 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/18 | 2. nyomkövetés: | 51/5 (+27%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 15/8 | 5. csapdakészítés: | 17/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/0 (+24%) |
7. gyógyítás: | 15/46 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 25/57 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 101/39 (+60%) | 12. taumaturgia: | 80/45 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 14/90 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 35/3 (+20%) | 18. pszi: | 29/13 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/60 (+8%) | 20. vadászat: | 6/67 | 21. vitalitás: | 1/44 (+22%) |
22. bányászat: | 15/50 (+33%) | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 3/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 151 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | felejtés (#68) (999) | felejtés (#68) (998) | felejtés (#68) (989) |
felejtés (#68) (4) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) | villámmágia (#227) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (101,5,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | nők (#999) | agykorbács (#97) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
130 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
6 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szent jogar (#150) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
13 | mákrózsa virág (#56) | 3 | obszidián karkötő (#229) |