22. forduló, 24. forduló, I. Cleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:23'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat legkorábbana 24. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4713
SZÁMLA : XXXX

I. CLEON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,-15] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

fku 5 felt. kutatás 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

se 11 segítesz: 11
Egyetlen, gyors mozdulattal teljesíted a szegény törpe kívánságát. Hogy teste ne legyen a dögevők martaléka, köveket hordasz rá. Ennyi tiszteletet megérdemel a nyugati vidék egy hírhozója (mert öltözetéből ítélve az lehetett). A nyomokból sajnos nem jössz rá, hogy ki lehetett a gyilkosa. (+2 jóság.) [15 pontot használtál fel, van még 149.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 119.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis gátvakond trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 mozogsz keletre
[35,-15] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy gumifát.

[10 pontot használtál fel, van még 89.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz zárnyitó készletet. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 77.]

f 63 kísérletezel a 63. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mászókarmot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[36,-15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,-14] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy törpemammut. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [38,-14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Elenios nevét! (ld. enc.) Utad során felfedezel egy mély kutat. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 29.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

KARAKTERLAP

I. Cleon, egy barna hajú, barna szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 23. fordulód.

Erő: 17 Szint: 6 Merészség: 5/3 Magasság: 262 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 539 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 1 Menekülés: 40 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 14 Életpont: 106/37 Jellem: jó (22) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 52 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 243 TP-t kaptál. Jelenleg 1662 TP-d van. A következő szinthez még 338 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, százfogú.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 2 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. felderítés: 2 6. vadászat: 4
7. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 3 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

Összsúly: 23.83 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fáklya (#36)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(34,-15) rájanyék (#58)
(35,-15) gumifa (#38)
(36,-15) mély kút (#93), oltár
(37,-14) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, törpemammut (#115)
(38,-14) Elenios rúnaköve, mély kút (#93), 1. jellempróba, rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek