Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 17. 9h:24' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
hh 1133 1098 473 | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
kf 475 560 466 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
lm 7 21 23 | mozogsz 7 21 23 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 149 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a csontgólem testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 57, gyógyulás: 56, összesen: -1 ÉP}
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
lm 22 11 17 | mozogsz 22 11 17 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 141 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 83 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a halottidéző torz porhüvelyét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a halottidéző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 54 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halottidéző, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 83 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 171, gyógyulás: 92, összesen: -79 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 449 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900 |
lm 16 27 3 | mozogsz 16 27 3 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a csontgólem testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a csontgólem testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 61, gyógyulás: 95, összesen: +34 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mágus testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 66 életpontot sebeztél. Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus karma a fejed mellett suhan el! A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 20, gyógyulás: 64, összesen: +44 ÉP}
lm 13 30 33 | mozogsz 13 30 33 |
lm 38 37 42 | mozogsz 38 37 42 |
lm 39 905 44 | mozogsz 39 905 44 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
kf 1088 1753 820 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1753. tárggyal a 820. tárgyat |
m 2 1 6 | mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 arany és egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 4, gyógyulás: 41, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [188,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a részeg kalandozó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 21, gyógyulás: 23, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 91, gyógyulás: 86, összesen: -5 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
m 3 5 2 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [185,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Maitreya Mahagatta orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. (Önanalízis: +9% mászás.) Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 60 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1456 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1329 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [186,67] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Észreveszel egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. (Önanalízis: +11% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
v 198 171 20 | elmormolod a 198. varázslatot |
[171,20] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. (Önanalízis: +9% mászás.) Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 78 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 170 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [169,19] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár jobb lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a bávatag golombár testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a bávatag golombár bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 60 életpontot sebeztél. A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (41 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 54, gyógyulás: 21, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [168,18] A terep továbbra is ritka erdő.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 252 |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 20 207 |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 48 (72) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 39 (47) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 36 (49) | Életpont: | 795/868 | Jellem: | jó (14) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 43 (50) | Varázspont: | 1342/241 | Pénz: | 992 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 23/10 | Pszi pont: | 254/37 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 10/98 (+1%) | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 35/62 (+11%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 1/91 |
dobófegyverek: | *29/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/18 | 2. nyomkövetés: | 50/64 (+9%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 14/81 (+27%) | 5. csapdakészítés: | 17/50 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/70 |
7. gyógyítás: | 15/46 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 25/45 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 100/88 (+308%) | 12. taumaturgia: | 81/9 (+244%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 14/74 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 32/83 | 18. pszi: | 29/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 1/52 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 1/11 |
22. bányászat: | 15/6 (+11%) | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 3/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 151 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | felejtés (#68) (999) | felejtés (#68) (998) | felejtés (#68) (989) |
vámpirizáció (#1) | felejtés (#68) (4) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) |
villámmágia (#227) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) | Pörhemór köre (#205) (100,13,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | nők (#999) | agykorbács (#97) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
19 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | szent jogar (#150) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
82 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 13 | gyíkfű (#201) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) |