225. forduló, 227. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 20. 9h:12'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 6. napján találkozol egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy dehidrátor trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dulmina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
A 7. napon találkozol Celebornnal. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 451.]

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 836 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

fkt 94 20 1 felt. készítesz a 94. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

fkt 334 30 1 felt. készítesz a 334. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 11 acéltűt. [11 pontot használtál fel, van még 415.]

fkt 554 30 1 felt. készítesz az 554. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

v 22 71 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rézpáncélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bőrpáncél, 8 rézdarab. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[100,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy oltárt. Leah híveié.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 tünde nyilat.

(Továbbmész...) [99,104] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál jobb vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 289.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ezüst karkötőt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 273.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[97,106] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 szent jogart 50 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [24 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 96 51 152 eladod a 96. tárgyat az 51. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bőrpáncélt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 18 vasércet. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ea 182 2 eladod a 182. tárgyat 2
Eladtál 2 vashegyű lándzsát. 36 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 157 188 123 eladod a 157. tárgyat a 188. tárgyat a 123. tárgyat
Eladtál 4 nyu-shurikent. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mérg. ubuk dobónyilat. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 84 1137 131 eladod a 84. tárgyat az 1137. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 1 díszes rézpajzsot. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 3 varkaudar pálinkát. 66 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ubuk tüskét. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ea 169 5 eladod a 169. tárgyat 5
Eladtál 5 uzbány csőrt. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 307 329 eladod a 307. tárgyat a 329. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 csontpálcát. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 112 100 megveszed a 112. tárgyat 100
Vásároltál 100 madártollat. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[98,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nektoraf fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nektoraf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a nektoraf fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 tünde nyilat.

(Továbbmész...) [99,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó férfival. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy rücskös gigaféreg trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Yodin Almaren. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 208.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 567 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr bíborosa vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 25 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 22 Életpont: 301/157 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 349/133 Pénz: 591 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/7 EFejl: 64
Eddig összesen 1026 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1785 TP-t kaptál. Jelenleg 390280 TP-d van. A következő szinthez még 59720 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 24 dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); nyílvessző (#108) (11 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); nyílvessző (#108) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 69 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 16 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 63 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 15
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 22
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 7 15. zene: 7
16. szörnyismeret: 8 17. zárnyitás: 8 18. vadászat: 36
19. bányászat: 19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

Összsúly: 96.82 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acéltű (#334) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51)
1 csontpálca (#329) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 göcsörtös bunkó (#123)
8 kaja (#2) 11 kaktusztüske (#114) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 nyu-shuriken (#157) 11 rákfatty váladék (#333) 1 rézpáncél (#71)
3 sallank nyíl (#129) 1 szent jogar (#150) 1 szöges páncél (#65)
5 ubuk tüske (#131) 5 uzbány csőr (#169) 3 varkaudar pálinka (#1137)
16 vasérc (#152) 2 vashegyű lándzsa (#182) 2 vashegyű nyíl (#176)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
161 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 90 madártoll (#112)
1 nektoraf faggyú (#667) 3 nyílvessző (#108) 6 pirkit (#153)
3 ragasztó (#83) 8 rézdarab (#70) 3 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 12 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,106) sötét gnóm (#132), az 51. labirintus bejárata
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(98,105) pszi elementál (#221), grok-képződmény (#149), oltár
(98,108) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(99,104) Leah rúnaköve, oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(99,109) Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), Yodin Almaren (5068. kalandozó)
(100,103) Leah oltár
(101,102) piromenyétek (#99)

Üzenet küldése a karakternek