Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 9. 9h:06' EZ A 238. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 239. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
a 1400 1697 99 | átadod az 1400. tárgyat az 1697. kalandozónak (99 darabot) |
hh 1133 473 473 | használod az 1133. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 68 2 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 4 | használod a 68. pszi képességet |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
be 705 2 | bemész a 705. épületbe |
pbe 30000 | beraksz a bankba 30000 aranyat |
pki 1500 | kiveszel a bankból 1500 aranyat |
bb 500 812 360 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (812 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
v 198 186 62 | elmormolod a 198. varázslatot |
[186,62] Épületek tűnnek fel.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 70 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 214, gyógyulás: 60, összesen: -154 ÉP}
be 763 | bemész a 763. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 463.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 140 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a tüskés gigaféreg farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a tüskés gigaféreg farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 75 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 30, gyógyulás: 148, összesen: +118 ÉP}
(Továbbmész...) [186,64] A terep vált: bozótos területen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
(Továbbmész...) [186,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
m 4 | mozogsz délre |
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 560 1456 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal az 1456. tárgyat |
lm 3 | mozogsz 3 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 85 életpontot sebeztél. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 205, gyógyulás: 117, összesen: -88 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával megvagdalod a csontgólem jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 192, gyógyulás: 163, összesen: -29 ÉP}
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
kpcs 3 8 | kapcsoló 3 |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
kpcs 3 15 | kapcsoló 3 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a csontgólem testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 54 életpontot sebeztél. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 75 életpontot sebeztél. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 203, gyógyulás: 241, összesen: +38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az acélkolosszus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az acélkolosszus fémes combját. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod az acélkolosszus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az acélkolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 47, gyógyulás: 145, összesen: +98 ÉP}
kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány jobb oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kpcs 3 26 | kapcsoló 3 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 47 47 47 | mozogsz 47 47 47 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
vv 79 167 58 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ősdentor testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Shengoroth karmával súrolod az ősdentor testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod az ősdentor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 62 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 47, gyógyulás: 90, összesen: +43 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvagdosod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 29, gyógyulás: 70, összesen: +41 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 71, gyógyulás: 65, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 119 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 3168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 55, gyógyulás: 30, összesen: -25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ősdentor bal lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 58 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Shengoroth karmával kissé megkarcolod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod az ősdentor bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 50 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 46, gyógyulás: 83, összesen: +37 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 252 |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 20 207 |
MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY) Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni. |
TŰZSÁRKÁNY ITAL (1400. TÁRGY) A tűzsárkány italba a legendák szerint a tűzsárkányok leheletét zárták a hajdan élt ősmágusok. Ha igaz a mendemonda, felvetődhet a kérdés: ezt hogyan, mily mágikus formulák bevetésével voltak képesek elérni az ősök. A választ azonban nem fogjuk az orrodra kötni, így előreláthatólag te magad soha nem leszel képes ilyen tárgy legyártására. Annál is inkább, mivel a múltban játszódó történet ekképp folytatódik: Moi Ru Fa, az ősöreg sárkánylegenda felháborodva az ősmágusok lopásán, mindőjüket kivégezte, a varázsitalokat pedig begyűjtötte tőlük. A történet folytatása a jelenben a következő: te legyőzted Moi Ru Fát, és néhány tűzsárkány italt sikerült visszaszerezned az ősök hagyatékából. Ideje, hogy a saját hasznodra fordítsd erejüket. Ha elfogyasztasz egy adag tűzsárkány italt, tested lángba borul, érintésed tüzes lesz, közelharci sebzéseidre az adott csata időtartamára +20-at kapsz. Az ital optimális felhasználása érdekében egy feltételes beállításra van lehetőséged: add ki a H 1400 <szörny száma> parancsot, s amint a paraméterként megadott szörnnyel szembekerülsz, elfogyasztasz egy adagot. Kalandozók ellen, illetve ha a tapasztalati szinted 50-nél kevesebb, nem használhatod e nedűt. [Figyelem! Amint megiszol egy tűzsárkány italt, a beállításod törlődik! Ha maradt még e tárgyból, használatához újabb feltételes beállítást kell megadnod.] |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 48 (70) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 39 (47) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 36 (44) | Életpont: | 752/864 | Jellem: | jó (13) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 43 (50) | Varázspont: | 1320/23 | Pénz: | 1480 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 248/155 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 10/94 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 35/25 (+15%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 1/91 |
dobófegyverek: | 29/95 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/18 | 2. nyomkövetés: | 50/28 (+18%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 14/36 | 5. csapdakészítés: | 17/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/40 (+42%) |
7. gyógyítás: | 15/46 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 25/21 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 95/97 (+80%) | 12. taumaturgia: | 79/18 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 14/66 (+8%) | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 32/43 (+20%) | 18. pszi: | *28/100 (+93%) |
19. zárnyitás: | 1/52 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 14/84 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 3/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 151 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | felejtés (#68) (999) | felejtés (#68) (998) | felejtés (#68) (989) |
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) | villámmágia (#227) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem (#165) | felejtés (#68) (2) | felejtés (#68) (4) | Pörhemór köre (#205) (193,21,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | nők (#999) | agykorbács (#97) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22728 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 9 | drótszőr (#37) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | madártoll (#112) | 16 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
359 | quwarg tojás (#360) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) | 3 | tűzsárkány ital (#1400) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | dentor bőr (#551) | 12 | kaja (#2) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tyrex csont (#280) |