Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 26. 15h:05' EZ A 26. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 27. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
kt 42 | elkészíted a 42. tárgyat |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
fkt 4 2 | felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot) |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vízionár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vízionár fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a vízionár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a vízionár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [24,2] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Fáklyát gyújtasz, és a kövér pók felé suhintasz. Az uccu neki, elhordja ocsmány potrohát! Ezután óvatosan lepörkölöd a hálót. A méregtől félig lebénult kobuderát támogatsz elő. Megköszöni a segítségedet, miközben a háló foszlányait tépkedi magáról. Közben elmondja, hogy nem eshetett volna mindez meg vele, ha nála vannak az ubuk dobónyilai, amelyeket még apjától örökölt. Kérdésedre, hogy a dobónyilak hogyan készíthetők el, sajnálkozva rázza fejét - ő sem tudja. Elbúcsúztok, és ki-ki megy tovább a saját feje után. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy acéldarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [25,1] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vízionár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a vízionár puha bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Beletörődéssel fogadod a halált. Ahogy az igazi fájdalom beléd hasít, tudatod lassan ráébred, hogy alaposan átejtették. A legrosszabb azonban már bekövetkezett. [5 életpontod maradt.] Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
m 8 | mozogsz északra |
be | bemész |
MÉRLEG (81. TÁRGY) Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
SPAGULÁR (82. SZÖRNY) Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető. |
Erő: | 17 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 124/16 | Jellem: | jó (20) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 5 |
lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); dárda (#10) (4 -7.); tolmokov-koktél (#351) (8 -); |
25,19 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 10 | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 5 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | ||
1 | * | dárda (#10) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 12 | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | távcső (#42) | 2 | varázskő (#305) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 4 | bordacsont (#16) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 3 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 40.12 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
4 | varányszem (#30) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | távcső (#42) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
23 | 24 | 25 | 26 | |
-1 | |
|
|
|
0 | |
|
|
|
1 | |
|
|
|
2 | |
|
|
|
3 | |
|
|
|
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|