Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 18. 9h:26' EZ A 220. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 221. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
kt 734 | elkészíted a 734. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt.
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a korinthai amőba testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 120, gyógyulás: 110, összesen: -10 ÉP}
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy átokmurgattyú. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 170 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 154 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1022, sebződés: 9, gyógyulás: 115, összesen: +106 ÉP}
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
ft 165 275 | támadod a 165. szörnyet a 275. szörnyet |
kf 475 560 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal |
lm 8 7 3 | mozogsz 8 7 3 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével párszor kilyukasztod az agyagelementál testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Möszehát pajzzsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 123 életpontot sebeztél. Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 138 életpontot sebeztél. Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Möszehát pajzzsal végigvágod a bazaltelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A bazaltelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bazaltelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tűzelementál fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a tűzelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 84, gyógyulás: 102, összesen: +18 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a tűzelementál testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 46 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Nitmák pengével párszor kilyukasztod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a tűzelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 74 életpontot sebeztél. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 97, gyógyulás: 106, összesen: +9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a viharóriás testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 46 életpontot sebeztél. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a viharóriás bal lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 53 életpontot sebeztél. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 260, gyógyulás: 116, összesen: -144 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Möszehát pajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 91 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Möszehát pajzzsal felnyitod a bávatag golombár jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (28 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 5 10 23 | mozogsz 5 10 23 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra rohansz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál jobb oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a jégelementál fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 92, gyógyulás: 55, összesen: -37 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a hegyi góliát bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 148 életpontot sebeztél. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 14 aranyat. 2468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 30, gyógyulás: 54, összesen: +24 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Möszehát pajzzsal súrolod a hegyi góliát jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 11 aranyat. 2468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 34, gyógyulás: 51, összesen: +17 ÉP}
lm 28 32 40 | mozogsz 28 32 40 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 3563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 75, gyógyulás: 71, összesen: -4 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Möszehát pajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
lm 42 17 20 | mozogsz 42 17 20 |
lm 14 16 16 | mozogsz 14 16 16 |
lm 3 5 905 | mozogsz 3 5 905 |
kf 1559 453 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 252 |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 20 207 |
PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT) Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet! |
Erő: | 33 (37) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 39 (42) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 38 (43) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/11 év |
Egészség: | 34 (44) | Életpont: | 705/483 | Jellem: | jó (15) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 40 (52) | Varázspont: | 1212/682 | Pénz: | 2356 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 301/236 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 10/91 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 33/95 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 1/91 |
dobófegyverek: | 29/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/18 | 2. nyomkövetés: | 49/45 | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 16/12 | 5. csapdakészítés: | 16/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/3 (+78%) |
7. gyógyítás: | 15/46 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 23/86 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 85/45 (-78%) | 12. taumaturgia: | 69/76 (-133%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 14/26 (+8%) | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 31/9 | 18. pszi: | 27/12 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/27 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 14/7 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 3/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 151 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +21 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | bűvölés (#20) (326,2) | felejtés (#68) (999) | felejtés (#68) (998) |
felejtés (#68) (989) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
a lélek védelme (#57) | villámmágia (#227) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), tükörpajzs (#101), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | nők (#999) | agykorbács (#97) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 10 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dizen kulcs (#472) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
754 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bunthar zsák (#734) | |||
1 | drakolder kulcs (#524) | 9 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | manakristály (#500) | 1 | moa zafír (#381) | |||
1 | óriásölő (#528) | 1 | szent jogar (#150) | 7 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) |