Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 21. 12h:23' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4975 ingyenf: 11 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 156 0 0 | elmormolod a 156. varázslatot |
* 4. KP: v 59 0 0 | elmormolod az 59. varázslatot |
* 5. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: v 76 0 0 | elmormolod a 76. varázslatot |
* 8. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
ftv 467 282 | felt. tám/véd. varázslat a 467. varázslatot a 282. szörnyet |
v 1 15 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal megcsapod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 464 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 25, gyógyulás: 35, összesen: +10 ÉP}
ve 691 | megveszed a 691. tárgyat |
le 350 | leveszed/lerakod a 350. tárgyat |
im 0 4 | imádkozol |
kf 350 4 | kézbeveszed/felveszed a 350. tárgyat a 4. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 8 madártoll. 2 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 155, gyógyulás: 26, összesen: -129 ÉP}
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal végigvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 38, gyógyulás: 37, összesen: -1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 33, gyógyulás: 37, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel felnyitod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar jobb lábát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Rövid karddal megkarcolod a nőstény varkaudar jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 6, gyógyulás: 49, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel végigvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy fekete kaktuszt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar katona volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
a 693 5589 1 | átadod a 693. tárgyat az 5589. kalandozónak (1 darabot) |
a 691 5589 1 | átadod a 691. tárgyat az 5589. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 8 3 | mozogsz keletre, északra, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel megcsapod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal vállát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel felnyitod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 26, gyógyulás: 34, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 15 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal végigvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 22, gyógyulás: 35, összesen: +13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany. 2 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök nyakát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sonchus Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [203,117] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már gázpajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (gázpajzs védett meg.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az ősdentor nyakát. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! (gázpajzs védelmez.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 19, gyógyulás: 122, összesen: +103 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 661 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 144, gyógyulás: 35, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [205,117] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Rövid karddal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP] 1 389 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+692 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 9, gyógyulás: 43, összesen: +34 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal párszor megpöccinted a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Pásztorbottal néhányszor súrolod a ryuku gólem jobb karját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | |
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[199,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 15 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel végigvágod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb lábát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 56 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar fejét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 59, gyógyulás: 47, összesen: -12 ÉP}
v 181 262 66 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[262,66] Egy kisebb településhez érkeztél.
ef 15 519 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: szk 361 360 351 | keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet a 351. szörnyet |
* 3. BP: h 449 0 0 | használod a 449. tárgyat |
TUDATI GYORSÍTÁS IV. (562. TUDATI KÉPESSÉG) Tovább tökéletesíted azt, hogy éles harcban használd ki a tudati energiákat. Ennek következő lépcsőfoka ez a képesség. Ezután a távfegyvereddel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. Ez összeadódik a Tudati gyorsítás II. képességgel, azaz a tudati energiák összesen +2 távfegyveres támadásra adnak lehetőséget. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
Erő: | 35 (43) | Szint: | 30 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 187 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 32 (35) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 26 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/50 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 738/691 | Jellem: | gonosz (454) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (37) | Varázspont: | 756/382 | Pénz: | 11104 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 82/1 | Pszi pont: | 212/108 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/65 | ökölvívás: | 18/69 | szúrófegyverek: | 3/45 |
vágófegyverek: | *37/100 (+14%) | ütőfegyverek: | 18/36 (+5%) | dobófegyverek: | 32/86 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
262,66 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 142,62 |
Legfeljebb 54 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 1 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63, 59, 85, 92, 86, 82, 87, 93, 89, 90, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 176 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 79/75 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 55/66 (+35%) | 3. mászás: | 19/7 |
4. csapdakészítés: | 30/48 (+35%) | 5. csapdaészlelés: | 5/33 (-600%) | 6. gyógyítás: | 32/82 |
7. titkosírás: | 8/77 | 8. felderítés: | 17/95 (+63%) | 9. szörnyidomítás: | 11/68 |
10. teológia: | 43/42 (+34%) | 11. taumaturgia: | 44/63 (+119%) | 12. szerencsejáték: | 11/36 |
13. versengés: | 9/99 | 14. zene: | 17/27 | 15. szörnyismeret: | 32/34 (+22%) |
16. pszi: | 24/70 (-8195%) | 17. zárnyitás: | 7/68 | 18. vadászat: | 7/81 |
19. vitalitás: | 1/35 | 20. bányászat: | 30/70 | 21. testépítés: | 35/99 |
22. úszás: | 4/38 | 23. főzés: | 12/5 | 24. csapatmunka: | 2/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
6. regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
vásárolsz sallank karmot (#128) (max. 3 darabot ), surranó kígyó bőrt (#47) (max. 2 darabot ), rájabőrt (#404) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), bordacsontot (#16) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 15 darabot ), rókafarkat (#124) (max. 10 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 10 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), purifikátor (#157), halált okozó lények (#9098), Krogan, a pusztító (#7001), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), vortexmágus (#418), trikornis herceg (#261), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 9 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | varázspáncél (#156) | hadiszerencse III (#59) |
a lélek védelme (#57) | mentális pajzs (#72) | Techiulan aurája (#261) | vámpirizáció (#1) (1,20) |
láth. észlelése (#78) | fürkésző szemek (#213) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mágiamorfáló (#7623) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | taalru (#249) | varázsvédelem II (#108) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | ekharion (#232) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
2.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. (teljesítve) |
3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 27, 31, 33, 34, 35, 36, 50, 53, 57, 59, 60, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 82, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 92, 93, 129, 131, 193, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 7, 8, 9, 14, 20, 42, 44, 49, 51. |
Kész: 6, 16, 43, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 830, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48968. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 793, az összesen kapott pontszám: 79300. (összesen ölhető: 1032 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 44 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8719 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
172 | arany (#50) | 8 | kaja (#2) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 8 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
16 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 25 | víz (#27) |
261 | 262 | 263 | |
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|