Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 23. 15h:05' EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD 1079. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2067 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
vik 3 | merészség kalandozókra: 3 |
vi 7 3 | viselkedésed: 7 3 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
130 | 131 | 132 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
hu 21 | hulladék: 21 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quirov testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a Quirov jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Quirov bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 67 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
ea 329 16 | eladod a 329. tárgyat 16 |
ea 669 20 | eladod a 669. tárgyat 20 |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 264 2 | megveszed a 264. tárgyat 2 |
ve 568 1 | megveszed az 568. tárgyat 1 |
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
ve 655 2 | megveszed a 655. tárgyat 2 |
ve 656 5 | megveszed a 656. tárgyat 5 |
ve 1066 5 | megveszed az 1066. tárgyat 5 |
ve 1073 4 | megveszed az 1073. tárgyat 4 |
ve 1078 2 | megveszed az 1078. tárgyat 2 |
ve 1077 3 | megveszed az 1077. tárgyat 3 |
ve 386 2 | megveszed a 386. tárgyat 2 |
ve 37 100 | megveszed a 37. tárgyat 100 |
ve 1554 1 | megveszed az 1554. tárgyat 1 |
ve 1150 1 | megveszed az 1150. tárgyat 1 |
ve 1159 1 | megveszed az 1159. tárgyat 1 |
ve 348 1 | megveszed a 348. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 347 386 385 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (386 darabot) |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
kpcs 3 2 |
lm 1 | mozogsz 1 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ef 14 507 | energia fejlesztése 14 |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). A sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! A fegyver hátránya, hogy 2-vel csökken a szerencséd, viszont további előnyként ad +15 max. ÉP-t. |
LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY) Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat! |
LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY) Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz. |
MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY) Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett. |
HÓKUTYA NYAKÖRV (1077. TÁRGY) Az animált hókutyák nyakában olyan vastag szíjakat találhatsz, melyeknek eredeti célja elsősorban az engedelmességre szoktatás volt, emellett viszont a hókutyák ellenálló képességének felturbózását is szolgálta. Legalábbis amíg az állat még élt, és nem vált csupán a halálból visszarángatott lélektelen gyilkológéppé. Ezelőtt ezek az állatok még vadként kóborolva töltötték mindennapjaikat, de a jég létsíkjának nagyhatalmú mágusai tettek róla, hogy ez megváltozzon. Az animált hókutyák legtöbbje lerázta magáról ezt a rabigát jelző "ruhadarabot", de nagy ritkán egy-egy vérebnél azért e kincsre bukkanhatsz. |
MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY) Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat? |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY) Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán! |
RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY) Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted. |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
Erő: | 35 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 48 (52) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 322/283 | Jellem: | gonosz (391) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (35) | Varázspont: | 514/1 | Pénz: | 4771 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 182/19 | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5/40 (+14%) | szúrófegyverek: | 23/25 | vágófegyverek: | 13/84 (+3%) |
ütőfegyverek: | 9/12 | lőfegyverek: | 7/6 | dobófegyverek: | 24/63 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
131,47 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 88 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/76 | 2. nyomkövetés: | 51/13 (+5%) | 3. lopás: | 27/4 |
4. mászás: | 6/94 | 5. csapdakészítés: | 19/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/37 |
7. gyógyítás: | 30/89 | 8. titkosírás: | 4/16 | 9. felderítés: | 8/62 |
10. szörnyidomítás: | 2/93 | 11. teológia: | 24/30 (+4%) | 12. taumaturgia: | 36/26 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 2/56 | 14. versengés: | 5/11 | 15. harcművészetek: | 1/19 |
16. zene: | 6/81 | 17. szörnyismeret: | 9/18 (+29%) | 18. pszi: | 27/2 (+2%) |
19. zárnyitás: | 5/59 | 20. vadászat: | 13/35 | 21. bányászat: | 14/47 |
22. testépítés: | 25/44 (+123%) | 23. főzés: | 5/51 (+17%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 68 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6673 | arany (#50) | 16 | csontpálca (#329) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 20 | rakolits por (#669) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | álompor (#396) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | |||
100 | drótszőr (#37) | 2 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | isteni fétis (#1150) | |||
8 | kaja (#2) | 3 | liumbe bimbó (#656) | 2 | liumbe hajtás (#655) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mammutbőr (#1078) | |||
5 | párducbőr (#1066) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | zöld üveg (#82) |
130 | 131 | 132 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|