212. forduló, 214. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 14. 16h:07'
EZ A 978. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
979. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 38 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,93] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 60. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézgolyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+229 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 583.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 583.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 579.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 570.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 564.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 549.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 545.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 530.]

* 3. KP: ef 5 504 0 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 495.]

* 4. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 515.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

183 184 185
92
93
94
(184,93) a 121. labirintus bejárata

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 503.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 40, összesen: +28 ÉP}

Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {támadása: 33.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 38 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és egy karbin plazma. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 126, gyógyulás: 47, összesen: -79 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 487.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 437.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[187,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 336 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél.
A 2 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 20 arany, egy ezüst nyaklánc, egy vas dobónyíl és egy obszidián függő. 10 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 167, gyógyulás: 172, összesen: +5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10650 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3840 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc, egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 30, gyógyulás: 39, összesen: +9 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 425.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 92, gyógyulás: 47, összesen: -45 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 48, gyógyulás: 47, összesen: -1 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 409.]

ee 126 171 696 eladod a 126. tárgyat a 171. tárgyat a 696. tárgyat
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 5 rövid kardot. 115 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ryuku buzogányt. 70 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

ee 187 108 184 eladod a 187. tárgyat a 108. tárgyat a 184. tárgyat
Eladtál 21 mérgezett vasnyilat. 168 aranyat kaptál.
Eladtál 34 nyílvesszőt. 34 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüst kulcsot. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

ee 2 186 216 eladod a 2. tárgyat a 186. tárgyat a 216. tárgyat
Eladtál 71 kaját. 71 aranyat kaptál.
Eladtál 2 nagy vaskulcsot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ketrecet. 76 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

ee 185 551 151 eladod a 185. tárgyat az 551. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 2 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 3 dentor bőrt. 105 aranyat kaptál.
Eladtál 3 szvó-ektoplazmát. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

ee 702 328 733 eladod a 702. tárgyat a 328. tárgyat a 733. tárgyat
Eladtál 2 teknősesszenciát. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 13 Thargodan esszenciát. 260 aranyat kaptál.
Eladtál 4 bunthar bőrt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 367 1 eladod a 367. tárgyat 1
Eladtál 1 Trákin csákányát. 80 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 266 1 eladod a 266. tárgyat 1
Eladtál 1 kvazár sisakot. 70 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 166 33 eladod a 166. tárgyat 33
Eladtál 33 ugh mérget. 66 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 83 67 eladod a 83. tárgyat 67
Eladtál 67 ragasztót. 67 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 272 9 eladod a 272. tárgyat 9
Eladtál 9 aranytűt. 36 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 99 20 eladod a 99. tárgyat 20
Eladtál 20 fekete gyöngyöt. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 103 10 eladod a 103. tárgyat 10
Eladtál 10 magszim belet. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ve 305 15 megveszed a 305. tárgyat 15
Vásároltál 15 varázskövet. 2250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ve 101 20 megveszed a 101. tárgyat 20
Vásároltál 20 tintát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ve 284 4 megveszed a 284. tárgyat 4
Vásároltál 4 sötét italt. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ve 170 50 megveszed a 170. tárgyat 50
A tartó(k)ban csak 44 hely van, ezért csak ennyi darabot veszel. Vásároltál 44 spirituszt. 88 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[185,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat őrjáratozó katona. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 324 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megérinted az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. 10 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 995, sebződés: 158, gyógyulás: 158, összesen: +0 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,93] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gyümölcsevő Oszó előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hordóagyú mameluk lehet. {támadása: 40.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 26 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 21, gyógyulás: 63, összesen: +42 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[22 pontot használtál fel, van még 387.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hordóagyú mameluk lehet. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 154 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 23 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 22, gyógyulás: 69, összesen: +47 ÉP}

Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+6 kaja.) Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 291-330.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel megérinted az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 731 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 59, gyógyulás: 41, összesen: -18 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 371.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[185,93] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc, egy ezüstshuriken és egy umbatari karkötő. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 117, gyógyulás: 123, összesen: +6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,94] Továbbra is dombság. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [187,94] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 338.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 100, gyógyulás: 5, összesen: -95 ÉP}

Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gólem nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+25.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem bal karját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 147, gyógyulás: 30, összesen: -117 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 322.]

m 2 mozogsz keletre
[188,94] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 301.]

jlk 1629 jelszó kimondása 1629
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {támadása: 42.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a massza jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 101, gyógyulás: 15, összesen: -86 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Azt, hogy az ellenfél két kör harc után elmeneküljön, egy magasszintű kí-technika képes megakadályozni. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 286.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Se fedele, se feneke,
Mégis mindig hússal tele.
[5 pontot használtál fel, van még 281.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}

Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+5 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kputtyintó csalán került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 265.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [70 pontot használtál fel, van még 195.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EF 5 504 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 5 519 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 160.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 726 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 157.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 156.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 5.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 156 pontod maradt, ebből a következő körre 156 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 510 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 32. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 30 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (43) Támadás: 56 (59) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 73 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 70/88 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 739/510 Jellem: gonosz (380) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (64) Varázspont: 930/4 Pénz: 1490 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 74/6 Pszi pont: 117/29 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2116 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 318 TP-t kaptál. Jelenleg 3 425 372 TP-d van. A következő szinthez még 74 628 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, őrjáratozó katona, aranyfecske. A 190. fordulódban 1092 arany került a bankszámládra. 1182 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 32/99 (+23%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 24/13 (+13%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/23 2. nyomkövetés: 32/11 (+55%) 3. lopás: 4/27
4. mászás: 13/44 5. csapdakészítés: 14/36 (+7%) 6. csapdaészlelés: 8/10
7. gyógyítás: 27/22 8. titkosírás: 3/79 (+12%) 9. felderítés: 24/58 (+6%)
10. szörnyidomítás: 6/34 11. teológia: 47/27 (+33%) 12. taumaturgia: 34/5 (+18%)
13. szerencsejáték: 3/81 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/27
16. zene: 17/31 17. szörnyismeret: 20/47 18. pszi: 11/13 (+13%)
19. zárnyitás: 4/98 20. vadászat: 23/47 (+100%) 21. vitalitás: 1/88
22. bányászat: 29/6 (+66%) 23. testépítés: 1/62 24. úszás: 9/13
25. főzés: 9/82 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), Indalef mogof Men (#1510) (csak egyszer), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 136, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 108. Szerzett pont: 13662. Beállított erő: 0 Összpont: 13662

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 301.82 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1089 arany (#50) 9 aranytű (#272) 1 bronzpenge (#126)
4 bunthar bőr (#733) 5 csuklyavirág (#133) 3 dentor bőr (#551)
4 ezüst kulcs (#184) 18 fekete gyöngy (#99) 2 gyíkfű (#201)
31 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 ketrec (#216)
1 kvazár sisak (#266) 10 magszim bél (#103) 21 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mocsári penke (#148) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
34 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 55 ragasztó (#83)
5 rövid kard (#171) 1 ryuku buzogány (#696) 3 szvó-ektoplazma (#151)
2 teknősesszencia (#702) 13 Thargodan esszencia (#328) 1 Trákin csákánya (#367)
33 ugh méreg (#166) 1 vámpírfog (#1221)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 1 fokhagyma (#403) 5 gyenge méreg (#26)
5 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 1 jégszív (#282)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 10 kerek kő (#19)
1 kristálygömb (#265) 1 obszidián függő (#195) 1 óndarab (#85)
1 rézgolyó (#343) 4 sötét ital (#284) 51 spiritusz (#170)
2 szöges bunkó (#8) 17 tinta (#101) 1 umbatari karkötő (#278)
13 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)
16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

183 184 185 186 187 188 189
92
93
94
95
(184,93) a 121. labirintus bejárata, Tharr oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), orbitális mackósajt (#229)
(185,93) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(186,94) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, woorgard (#231)
(187,94) Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239), ryuku gólem (#394)
(188,94) phua-kúp (#372), 35. jellempróba, massza (#217), kputtyintó csalán (#247)

Üzenet küldése a karakternek