Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 25. 12h:04' EZ A 26. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 27. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
fse 60 | felt. segítség 60 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 4 1 | képesség-növelés 4 |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 20 | elkészíted a 20. tárgyat |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
kt 22 11 | elkészíted a 22. tárgyat (11 darabot) |
fkt 22 12 | felt. készítesz a 22. tárgyat (12 darabot) |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
flh 8 351 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 351. tárggyal |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
be | bemész |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [25,6] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ormánygőte. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az ormánygőte farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ormánygőte testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az ormánygőte testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ormánygőte harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ormánygőte száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [24,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csontlepke. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 4 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY) A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2. |
![]() A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
![]() A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
![]() A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe. |
![]() A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
Erő: | 17 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 123/54 | Jellem: | jó (14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 5 |
lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); dárda (#10) (4 -7.); tolmokov-koktél (#351) (8 -); |
24,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 10 (+1) | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 12 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | ||
1 | * | dárda (#10) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | varázskő (#305) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 4 | bordacsont (#16) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 3 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 40.69 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 2 | kaja (#2) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 6 | sallank karom (#128) | 9 | tüske (#22) |
23 | 24 | 25 | 26 | |
3 | |
|
|
|
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|